Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πτυχία ΤΕΙ προ και μετά 2001: Αυθαίρετη η διάκριση στην προκήρυξη ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2022 – Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πτυχία ΤΕΙ προ και μετά 2001: Αυθαίρετη η διάκριση στην προκήρυξη ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2022 – Ερώτηση στη Βουλή από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Πτυχία ΤΕΙ προ και μετά 2001

Ερώτηση κατατέθηκε στη Βουλή στα πλαίσια Κοινοβουλευτικού Ελέγχου της Βουλευτού της Ελληνικής Λύσης κας Σοφίας Ασημακοπούλου, σχετικά με τη διάκριση βασικών πτυχίων ΤΕΙ ως προ και μετά 2001 στην προκήρυξη ΑΣΕΠ “3ΕΑ/2022”.

Η Ερώτηση απευθύνεται στον Υπουργό Εσωτερικών κο Μ. Βορίδη και στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ν. Κεραμέως και έχει να κάνει με το γιατί εφαρμόστηκε η διαφοροποίηση/διάκριση κατόχων βασικού πτυχίου των ΤΕΙ προ και μετά το 2001, στην Προκήρυξη ΑΣΕΠ “3ΕΑ/2022”, δημιουργώντας, έτσι, εκπαιδευτικούς δύο ταχυτήτων και με το πώς συμβαίνει, με βάση το υφιστάμενο εκπαιδευτικό σύστημα, οι απόφοιτοι των ΤΕΙ προ του 2001, όπως και οι μετά, να είναι αποδεκτοί και να μπορούν να φοιτούν σε Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, έχοντας βασικό πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης, αλλά την ίδια στιγμή να είναι απορριπτέοι από τους κύριους πίνακες της προκήρυξη ΑΣΕΠ «3ΕΑ/2022», ως μη έχοντες βασικό πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Τέλος η Βουλευτής ρωτά αν υπάρχει πρόθεση για άμεση αποκατάσταση των απόφοιτων των ΤΕΙ προ του 2001, όσον αφορά στην διαδικασία επιλογής των υποψηφίων της προκήρυξης ΑΣΕΠ “3ΕΑ/2022” με τον ορθό και σύμφωνο με την κείμενη και Ευρωπαϊκή νομοθεσία τρόπο, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΘΕΜΑ: “Αυθαίρετη η διάκριση βασικών πτυχίων ΤΕΙ ως προ και μετά 2001 στην προκήρυξη ΑΣΕΠ “3ΕΑ/2022””

Κυρία και Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με σχετική επιστολή της ΟΕΤΕ ΕΑΕ (Ομάδα Εκπαιδευτικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Ειδική Αγωγή), μετά την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στην προκήρυξη ΑΣΕΠ «3ΕΑ/2022», στις 04/08/22, για δεύτερη φορά (η πρώτη προσπάθεια πραγματοποιήθηκε 01/08/22), συνέχισαν να υπάρχουν λάθη, τα οποία δεν διορθώθηκαν σε πολλαπλά επίπεδα.

Όπως χαρακτηριστικά τονίζουν:

«Μεταξύ των λαθών, αναδύθηκε η αυθαίρετη, άνευ αιτιολογίας απόρριψης προσόντων/κριτηρίων ένταξης στην ΕΑΕ συσχετίζοντας τα με την χρονολογία απόκτησης του βασικού πτυχίου ΤΕΙ (Τεχνολογικής Εκπαίδευσης) των συμμετεχόντων σε αυτή, σε προ ή μετά 2001, επικαλούμενοι τον ν.2916/2001.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αποκλείσει, έναν μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων, από τους κύριους πίνακες, θέτοντας τους αυτομάτως είτε στους επικουρικούς πίνακες, στην περίπτωση που διέθεταν σεμινάριο ΕΑ, κι ας είχαν προσκομίσει έγκυρο, συναφές μεταπτυχιακό ΕΑΕ, είτε στους απορριπτέους με αιτιολογία μη συνάφειας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών της Ειδικής Αγωγής, το οποίο αποδεδειγμένα παρείχε συνάφεια Ειδικής Αγωγής στην Εκπαίδευση με ΦΕΚ, δηλαδή νόμο του κράτους».

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

1. Γιατί εφαρμόστηκε η άνω διαφοροποίηση/διάκριση κατόχων βασικού πτυχίου των ΤΕΙ προ και μετά το 2001, στην προκήρυξη ΑΣΕΠ “3ΕΑ/2022”, δημιουργώντας, έτσι, εκπαιδευτικούς δύο ταχυτήτων;

2. Πώς συμβαίνει, με βάση το υφιστάμενο εκπαιδευτικό σύστημα που υλοποιεί το ίδιο το Υπουργείο σας, οι απόφοιτοι των ΤΕΙ προ του 2001, όπως και οι μετά, να είναι αποδεκτοί και να μπορούν να φοιτούν σε Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, έχοντας βασικό πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης, αλλά την ίδια στιγμή να είναι απορριπτέοι από τους κύριους πίνακες της προκήρυξη ΑΣΕΠ «3ΕΑ/2022», ως μη έχοντες βασικό πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης;

3. Προτίθεσθε να προχωρήσετε στην άμεση αποκατάσταση των απόφοιτων των ΤΕΙ προ του 2001, όσον αφορά στην διαδικασία επιλογής των υποψηφίων της προκήρυξης ΑΣΕΠ “3ΕΑ/2022” με τον ορθό και σύμφωνο με την κείμενη και Ευρωπαϊκή νομοθεσία τρόπο, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς;

Δείτε σχετικά

Πτυχία ΤΕΙ: Δεν αποτελούν πτυχία ΑΕΙ αν αποκτήθηκαν προ του νόμου 2916/2001-Γνωμοδότηση ΝΣΚ 

Συνάντηση ΣΑΚΕΑ-ΑΣΕΠ: Τι ειπώθηκε για ενστάσεις-οριστικούς πίνακες-απόφοιτους ΤΕΙ πριν το 2001-εκπ/κούς ΠΕ11ΕΑΕ 

Δείτε επίσης

Νέοι προσωρινοί πίνακες 3ΕΑ/2022: Ανακοινοποίηση ΑΣΕΠ 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Βουλή-απορριφθέντες ΕΒΠ: Άμεση έκδοση των οριστικών πινάκων και δίκαιη επανένταξη των απορριπτέων 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση