Σάββατο, 18 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πως αναπληρώνεται νοσήσας από covid εκπαιδευτικός από αναπληρωτή με τρίμηνη σύμβαση covid

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πως αναπληρώνεται νοσήσας από covid εκπαιδευτικός από αναπληρωτή με τρίμηνη σύμβαση covid-Η διαδικασία που προκύπτει από Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, λαμβανομένου υπόψη πως το πλαίσιο στο χειρισμό αυτών των τοποθετήσεων είναι ασαφές.

Αναφορικά με τη διαδικασία τοποθετήσεων των αναπληρωτών με τρίμηνη σύμβαση covid, για την κάλυψη λειτουργικών κενών, τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορονοϊού covid-19 συνήθως – και λαμβανομένου υπόψη πως το πλαίσιο στο χειρισμό αυτών των τοποθετήσεων είναι ασαφές – από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ακολουθούνται τα ακόλουθα βήματα:

1. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ τοποθετούνται σε σχολείο στο οποίο υπήρχε κάποιο κενό την αρχική στιγμή της πρόσληψής τους, ως “αρχική τοποθέτηση”.

2. Όταν κάποιος εκπαιδευτικός-ΕΕΠ-ΕΒΠ απουσιάζει για λόγους covid, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας σε περίπτωση κατά την οποία  υφίσταται φόρμα δήλωσης στην ιστοσελίδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης το δηλώνει άμεσα, σε διαφορετική περίπτωση  το γνωστοποιεί τηλεφωνικώς.

3. Με σχετική Απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης αποστέλλεται διαθέσιμος αναπληρωτής με τρίμηνη σύμβαση covid της ίδιας ειδικότητας – εάν υπάρχει διαθέσιμος στην περιοχή – ώστε άμεσα να αναπληρώσει τον νοσούντα εκπαιδευτικό/ΕΕΠ/ΕΒΠ.

4. Ο αναπληρωτής με τρίμηνη σύμβαση covid τοποθετείται ακριβώς στη θέση του νοσούντος εκπαιδευτικού, έχοντας το ίδιο πρόγραμμα και τις ίδιες πιθανές διαθέσεις.

5. Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας ειδοποιεί τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης όταν ο νοσήσας εκπαιδευτικός/ΕΕΠ/ΕΒΠ επιστρέψει στη σχολική μονάδα μετά την ανάρρωσή του, ώστε να υπάρξει αποδέσμευση του αναπληρωτή με τρίμηνη σύμβαση covid.

6. Ο αναπληρωτής με τρίμηνη σύμβαση covid επιστρέφει στη θέση της αρχικής του τοποθέτησης, ενδεχομένως δίχως νέα απόφαση από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση