Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πως θα λειτουργήσουν τα Νηπιαγωγεία το 2023-24: Ολοήμερο Πρόγραμμα-Λήξη μαθημάτων 2022-23

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πως θα λειτουργήσουν τα Νηπιαγωγεία το σχολικό έτος 2023-24: Ολοήμερο Πρόγραμμα-Λήξη μαθημάτων 2022-23 – Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων – Ημέρα λήξης των μαθημάτων είναι η 15η Ιουνίου 2023 ημέρα Πέμπτη, κατά την οποία αποστέλλονται τα πιστοποιητικά φοίτησης των μαθητών/τριών για την εγγραφή τους στο Δημοτικό.

Πως θα λειτουργήσουν τα Νηπιαγωγεία το 2023-24

Τις ενέργειες Προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού Έργου των Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2023-24, τον Προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος, του νέου, Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και την ημερομηνία λήξης μαθημάτων σχολικού έτους 2022-2023 κοινοποίησε με την υπ. αριθμ. πρωτ. Φ.6/48344/Δ1/28-4-2023 Εγκύκλιο το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) με την παρούσα Εγκύκλιο, την οποία κοινοποίησε στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκ/σης, στους Συμβούλους Εκπαίδευσης Π.Ε., στις Δ/νσεις Π.Ε. και στα Δημόσια και Ιδιωτικά Νηπιαγωγεία της χώρας, θέτει υπόψη των Στελεχών της Εκπαίδευσης και των Συλλόγων Διδασκόντων θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, προκειμένου τα Νηπιαγωγεία της χώρας να προγραμματίσουν το εκπαιδευτικό τους έργο για το σχολικό έτος 2023-24.

Δείτε σε μορφή pdf την Εγκύκλιο εδώ

________________________________________________________

Αναλυτικά οι ενότητες της Εγκυκλίου

Α. Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Έργου

1. Ωρολόγια Προγράμματα των Νηπιαγωγείων

2. Κατανομή Τμημάτων

3. Ενημέρωση πληροφοριακού συστήματος myschool

4. Ωράριο Εκπαιδευτικών

5. Αντισταθμιστικοί – Υποστηρικτικοί Θεσμοί

6. Επιμορφωτικές δράσεις

7. Θέματα υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου

8. Παραρτήματα Νηπιαγωγείων

Β. Προγραμματισμός λειτουργίας Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος και Νέου Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Προϋποθέσεις λειτουργίας

Γ. Συλλογικός Προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο

Δ. Λήξη μαθημάτων σχολικού έτους 2022-2023 

Ημέρα λήξης των μαθημάτων είναι η 15η Ιουνίου 2023 ημέρα Πέμπτη, κατά την οποία αποστέλλονταιτα πιστοποιητικά φοίτησης των μαθητών/τριών για την εγγραφή τους στο Δημοτικό.

Συνημμένα περιλαμβάνονται δυο (2) αρχεία:

  • Αίτηση – Δήλωση για Ολοήμερο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου
  • Αίτηση – Δήλωση για Νέο, Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου

Επισημάνσεις ΥΠΑΙΘ

Το ΥΠΑΙΘ δια της Εγκυκλίου παρακαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να επιτευχθεί ο έγκυρος και έγκαιρος προγραμματισμός των Σχολικών Μονάδων για το σχολικό έτος 2023-2024 και τους Διευθυντές/ντριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπως ενημερώσουν τα Νηπιαγωγεία της περιοχής ευθύνης τους και οι Προϊστάμενοι/νες-Διευθυντές/ντριες των Νηπιαγωγείων τα μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων, αποστέλλοντας την παρούσα εγκύκλιο στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους (e-mail).

Δείτε σχετικά

Πως θα λειτουργήσουν τα δημοτικά το 2023-24: Ολοήμερο Πρόγραμμα-Λήξη μαθημάτων 2022-23 

Δείτε επίσης

Υπουργείο Παιδείας για διορισμούς-νέες οργανικές-ΕΕΠ & ΕΔΥ-οδοιπορικά-αξιολόγηση-διορισμούς ΚΕΔΑΣΥ 

Κεραμέως για νέο μισθολόγιο και συνθήκες εργασίας εκπαιδευτικών-συνέντευξη διευθυντών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση