Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πως θα λειτουργήσουν Ειδικά Δημοτικά και Ειδικά Νηπιαγωγεία το 2023-24 – Λειτουργία Ολοήμερου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πως θα λειτουργήσουν Ειδικά Δημοτικά και Ειδικά Νηπιαγωγεία το 2023-24 – Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος – Εγκύκλιος της Διεύθυνσης ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ.

Πως θα λειτουργήσουν Ειδικά Δημοτικά και Ειδικά Νηπιαγωγεία

Τις ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2023-2024 και τον προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου προγράμματος, κοινοποίησε η Διεύθυνση ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ με την υπ. αριθμ. πρωτ. 66622/Δ3/14-6-2023 Εγκύκλιο.

Η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης με την εν λόγω Εγκύκλιο θέτει υπόψη των Στελεχών Εκπαίδευσης και των Συλλόγων Διδασκόντων, θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, προκειμένου τα Ειδικά Νηπιαγωγεία και τα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία της χώρας να προγραμματίσουν το εκπαιδευτικό τους έργο για το σχολικό έτος 2023-2024.

Δείτε σε μορφή pdf την Εγκύκλιο εδώ

___________________________

Αναλυτικά τα περιεχόμενα της Εγκυκλίου

ΘΕΜΑ: «Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2023-2024 – Προγραμματισμός λειτουργίας ολοήμερου προγράμματος»

Α. Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου

1. Εγγραφή μαθητών/τριών

2. Ωρολόγιο Πρόγραμμα – Πρόγραμμα Σπουδών – Εξατομικευμένα Προγράμματα Εκπαίδευσης

3. Κατανομή μαθητών – Δημιουργία Τμημάτων – Αναθέσεις μαθημάτων

4. Ωράριο Εκπαιδευτικού, Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

5. Απουσία Εκπαιδευτικού

6. Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων – Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Ομίλων

7. Ενδοσχολικός Συντονιστής

8. Παιδαγωγικός σύμβουλος – Μέντορας στη σχολική μονάδα

9. Διδακτικά Βιβλία – Υποστηρικτικό Υλικό – Εκπαιδευτικό Υλικό και Ψηφιακή Προσβασιμότητα

10. Αντισταθμιστικοί – Υποστηρικτικοί θεσμοί

11. Προγράμματα Συνεκπαίδευσης

12. Εκπαιδευτικές επισκέψεις – Εκδρομές

13. Επιμορφωτικές δράσεις

14. Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

15. Άδειες εισόδου στα Ειδικά Νηπιαγωγεία και Ειδικά Δημοτικά Σχολεία

16. Μεταφορά μαθητών

17. Θέματα ασφάλειας, υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου

18. Σχολικές Βιβλιοθήκες

19. Ενημέρωση Πληροφοριακού Συστήματος myschool

20. Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος

21. Δημιουργία και λειτουργία ιστοσελίδας σε επίπεδο σχολικής μονάδας

Β. Προγραμματισμός λειτουργίας Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος

1. Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων

2. Ορισμός Υπευθύνου Ολοημέρου

3. Αναστολή λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος

4. Σίτιση – Χαλάρωση, Διατροφική Αγωγή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα

5. Έντυπα και διαδικασίες που αφορούν στη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων

Γ. Λήξη Διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2022-2023

Δ. Έκδοση Τίτλων Σπουδών και Τίτλων Προόδου

Ε. Συλλογικός Προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο

Δείτε σχετικά

Πως θα λειτουργήσουν ΕΕΕΕΚ-ΕΝΕΕΓΥΛ-Γυμνάσια & Λύκεια ΕΑΕ το 2023-24 

Πως θα λειτουργήσουν τα δημοτικά το 2023-24: Ολοήμερο Πρόγραμμα-Λήξη μαθημάτων 2022-23 

Πως θα λειτουργήσουν τα Νηπιαγωγεία το 2023-24: Ολοήμερο Πρόγραμμα-Λήξη μαθημάτων 2022-23 

Δείτε επίσης

Επιμόρφωση στα νέα Προγράμματα Σπουδών: Κατανομή 11.959 επιμορφούμενων-Πίνακας 493 επιμορφωτών-Χρονοδιάγραμμα

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply