Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

RELANG: Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η τριήμερη επιμορφωτική δράση του ΙΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

RELANG: Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η τριήμερη επιμορφωτική δράση του ΙΕΠ με θέμα: “Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference (RELANG)”.

RELANG

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, σύμφωνα με ενημέρωση του ΙΕΠ η τριήμερη επιμορφωτική δράση που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Τμήμα Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV) του Συμβουλίου της Ευρώπης με θέμα: “Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference (RELANG)”.

Το τριήμερο επιμορφωτικό εργαστήριο του ECML υλοποιήθηκε στη θεματική “Alternative, continuous methods of assessment in line with the CEFR and the Companion Volume” και συγχρηματοδοτήθηκε από το Συμβούλιο της Ευρώπης και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η εθνικής εμβέλειας επιμορφωτική δράση, συνολικής διάρκειας 24 ωρών, διεξήχθη με τη μορφή δια ζώσης βιωματικού εργαστηρίου στις 11, 12 και 13 Οκτωβρίου 2023, ώρες 09:00 – 17:00, στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Γκαίτε στην Αθήνα από τους εμπειρογνώμονες του ECML, κκ. Jose Noijons (Ολλανδία) και Gabor Szabo (Ουγγαρία).

Στο επιμορφωτικό εργαστήριο συμμετείχαν Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ξένων Γλωσσών (Αγγλικής, Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας) από όλη την Ελλάδα ως εκ της θέσης και θεσμικής λειτουργίας τους στην εκπαίδευση ως εκπαιδευτές/-τριες εκπαιδευτικών καθώς και μία εκπρόσωπος μέλους ΔΕΠ Ιταλικής γλώσσας, ελλείψει Συμβούλου Εκπαίδευσης για τη συγκεκριμένη ειδικότητα.

Χαιρετισμούς απηύθυναν στους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες η κ. Μαρία Φάσσαρη Προϊσταμένη του Τμήματος Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ και η Dr. Petra Köppel-Meyer Διευθύντρια του Γλωσσικού Τμήματος του Ινστιτούτου Γκαίτε της Αθήνας (Goethe-Institut Athen) ενώ παρούσα ήταν και η κ. Αικ. Μπομπέτση, από το Τμήμα Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ, υπεύθυνη των επιμορφωτικών δράσεων του ECML.

Οι επιμορφούμενοι/-ες διερεύνησαν διαφορετικές μορφές της εναλλακτικής αξιολόγησης βάσει του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες και του Συνοδευτικού του Τόμου, καθώς και των Προγραμμάτων Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Οι συμμετέχοντες/-ουσες ανέπτυξαν δραστηριότητες τυπικής και εναλλακτικής αξιολόγησης που προάγουν την κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης, πολιτισμικής επίγνωσης και διαπολιτισμικής ενσυνείδησης παράλληλα με την ανάπτυξη των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών.

Όλοι οι επιμορφούμενοι/-ες είχαν ενεργή συμμετοχή στις εργασίες των εργαστηρίων και αντάλλαξαν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με τις αρχές και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να πληρούν οι γραπτές δοκιμασίες τις οποίες καλούνται να δημιουργήσουν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της διδασκαλίας/εκμάθησης ξένων γλωσσών στο ελληνικό σχολείο.

Δείτε επίσης

13 χρόνια ΠΡΟΣΒΑΣΗ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Η επόμενη μέρα-Διημερίδα το Σάββατο 21 και Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023 

Musicalement Αutre: Εκδήλωση για την απο-ασυλοποίηση μέσα από τη μουσική στην κοινότητα 

Πρόγραμμα SynAir-G: Ερχεται να αντιμετωπίσει τη χαμηλή ποιότητα αέρα στα σχολεία 

Σχολικό Ημερολόγιο 2023-24 από το Δίκτυο Ευρυδίκη-The Organisation of School Time in Europe 

Πιερρακάκης στο CNN Insights: Βυζαντινή Αυτοκρατορία η γραφειοκρατία του Υπ. Παιδείας-Τι είπε για τα κενά

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση