“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ρυθμίσεις βαθμολογίας τριμήνων Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2019-20

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ρυθμίσεις βαθμολογίας τριμήνων Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2019-2020: Xωρίς φυσική παρουσία γονέων & κηδεμόνων στο σχολείο-Τι θα ισχύσει για όσους μαθητές απουσιάζουν.

Ρυθμίσεις βαθμολογίας τριμήνων Δημοτικών

Στην υπ. αριθμ. Φ.7/ΦΜ/67997/ΓΔ4 Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 2202 – 06.06.2020 περιλαμβάνονται ρυθμίσεις βαθμολογίας τριμήνων στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2019-2020.

Συγκεκριμένα
Επίδοση βαθμολογίας β’ τριμήνου

Α. Η επίδοση της βαθμολογίας του β’ τριμήνου στους μαθητές/τριες της Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης, πραγματοποιείται με την επανέναρξη λειτουργίας των δημοτικών σχολείων.

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, με απόφασή τους, προβαίνουν στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να παραδίδονται οι έλεγχοι προόδου β’ τριμήνου στους γονείς/κηδεμόνες είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση του πρωτοτύπου, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στην τσάντα του κάθε μαθητή/τριας, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία γονέων και κηδεμόνων στο σχολείο.

Οι εκπαιδευτικοί της Α’ και Β’ τάξης ενημερώνουν προφορικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας τους γονείς/ κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την πρόοδο τους.

Επίδοση βαθμολογίας γ’ τριμήνου

Β. Η επίδοση της βαθμολογίας του γ’ τριμήνου, καθώς και των τίτλων προόδου ή των τίτλων σπουδών των μαθητών/τριών θα γίνει στους γονείς/κηδεμόνες την ημέρα λήξης των μαθημάτων είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση των πρωτοτύπων, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στην τσάντα του κάθε μαθητή/ τριας, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία γονέων & κηδεμόνων στο σχολείο.

Για τη βαθμολόγηση των μαθητών/τριών λαμβάνονται υπόψη τόσο η πορεία μάθησης τους από την επανέναρξη λειτουργίας του σχολείου έως τη λήξη των μαθημάτων, όσο και η προσπάθεια που κατέβαλαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, το ενδιαφέρον τους, οι πρωτοβουλίες που ανέπτυξαν, η δημιουργικότητα τους και η συνεργασία με τους συμμαθητές τους.

Μαθητές/τριες που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου και απουσιάζουν

Γ. Για τους μαθητές/τριες που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσούν ή στο οικογενειακό τους περιβάλλον υπάρχει άτομο που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσεί (υπ’ αρ. Φ.7/ΦΜ/63728/ ΓΔ4/27/5/2020 υπουργική απόφαση) (ΦΕΚ 2031 Β’) και θα απουσιάζουν δικαιολογημένα από το σχολείο, η βαθμολογία του β’ και γ’ τριμήνου καθώς και οι τίτλοι προόδου ή οι τίτλοι σπουδών θα επιδοθούν στους γονείς/ κηδεμόνες είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση των πρωτοτύπων, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε την ημέρα λήξης των μαθημάτων, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή του συγχρωτισμού στο χώρο του σχολείου.

Δείτε το ΦΕΚ B 2202 – 06.06.2020

 Δείτε επίσης

Προγραμματισμός εργασιών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας | Εγγραφο
Εγκύκλιος παράλληλης στήριξης 2020: Συνεκπαίδευση-ΕΒΠ-Σχολικός Νοσηλευτής (ΠΕ25)
Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα Γενικά σχολεία: Λεπτομέρειες του νέου Προγράμματος ΕΣΠΑ
Οριστικές τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Οδηγίες ΥΠΑΙΘ προς Διευθύνσεις-Κριτήρια τοποθέτησης
Πανελλαδικές-προφορική εξέταση υποψηφίων με αναπηρία-ειδικές εκπ/κές ανάγκες-ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | Η διαδικασία
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση