Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σαρακιώτης: “Ευτυχώς που υπάρχουν οι δωρεές” η παραδοχή του Υπουργείου Παιδείας για την Τηλεκπαίδευση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σαρακιώτης: “Ευτυχώς που υπάρχουν οι δωρεές” η παραδοχή του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την τηλεκπαίδευση – Η συζήτηση στη Βουλή στα πλαίσια Επίκαιρης Ερώτησης.

Σαρακιώτης

Σε Επίκαιρη Ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων στη Βουλή, προέβη ο Βουλευτής Φθιώτιδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία κος Ιωάννης Σαρακιώτη με θέμα: “Καταγραφή των αναγκών και ύπαρξη του αναγκαίου ηλεκτρονικού εξοπλισμού για την υλοποίηση της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Στερεά Ελλάδα”.

Την  Ερώτηση απάντησε η Υφυπουργός ΠΑΙΘ κα Ζέτα Μακρή.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Βουλευτή

η ερώτηση είχε κατατεθεί στις 11 Νοεμβρίου 2020, αλλά η άρνηση του Υπουργείου Παιδείας να απαντήσει, οδήγησε τον κ. Σαρακιώτη να την επανακαταθέσει ως Επίκαιρη προκαλώντας σχετική συζήτηση στη Βουλή.

Ο Βουλευτής Φθιώτιδας

επεσήμανε την ελλιπή προετοιμασία του Υπουργείου ώστε να μπορέσει να στηρίξει την τηλεκπαίδευση στα σχολεία της Στερεάς Ελλάδας, παρά τις έγκαιρες προειδοποιήσεις των ειδικών επιστημόνων από την άνοιξη, ότι το φθινόπωρο θα επερχόταν δεύτερο κύμα της πανδημίας στη χώρα και επομένως οι σχολικές μονάδες θα αναγκάζονταν να καταφύγουν στην τηλεκπαίδευση.

Σύμφωνα με τον κο Σαρακιώτη,

η έλλειψη πρόσβασης πολλών μαθητών σε ηλεκτρονικά μέσα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία «μαθητών δύο ταχυτήτων» και προς τούτο, κάλεσε την αρμόδια Υφυπουργό Παιδείας να απαντήσει:

  1. Ποιες ήταν οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας για την καταγραφή και εκπλήρωση των αναγκών σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό των μαθητών και των εκπαιδευτικών στη Στερεά Ελλάδα;
  2. Ποια αποτελέσματα απέφεραν οι όποιες προπαρασκευαστικές ενέργειες του Υπουργείου;
Στην απάντησή της,

η αρμόδια Υφυπουργός εστίασε στις δωρεές ιδιωτών και στις πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης ενώ, όσον αφορά τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες παρέπεμψε σε μελλοντικούς διαγωνισμούς, οι οποίοι όμως είναι άγνωστο αν θα τελεσφορήσουν πριν το τέλος της πανδημίας.

Από την πλευρά του, ο κος Σαρακιώτης

υπενθύμισε τις πρωτοβουλίες πολλών Δημάρχων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, για την καταγραφή και τη δωρεά tablet με βάση κοινωνικοοικονομικά κριτήρια, εξαιτίας της παντελούς απουσίας και αδιαφορίας του Υπουργείου Παιδείας. Εν συνεχεία, ο Βουλευτής Φθιώτιδας σχολίασε:

“Εκεί που ήταν απούσα η Κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο, αναγκάστηκαν οι άνθρωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης να καλύψουν αυτό το δυσαναπλήρωτο κενό. Πού ήταν το Υπουργείο Παιδείας επί 8 μήνες; Πώς είναι δυνατόν να επαναπαύεται στις δωρεές των ιδιωτών;”.

Ενώ τέλος επεσήμανε ότι:

“Το ζήτημα της προμήθειας tablet γίνεται «σήριαλ» όπως με τις μάσκες. Χρειαστήκατε 4-5 μήνες για να μοιράσετε μάσκες στους μαθητές, οπότε δεν μπορώ καν να φανταστώ πότε θα μοιράσετε τα tablet. Ελπίζω μέχρι το τέλος της πανδημίας να τα έχετε καταφέρει!”.

Δείτε το σχετικό video

Δείτε σχετικά

Αριθμοί τηλεκπαίδευσης: Παράθεση στοιχείων από την Υφυπουργό Παιδείας Ζέτα Μακρή στη Βουλή

Δείτε επίσης

Ανοιχτά ειδικά σχολεία: Οι λόγοι της απόφασης διά ζώσης λειτουργίας-6.809 οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ζέτα Μακρή-Πίνακες ΑΣΕΠ: Πολλοί δεν υπέβαλλαν αίτηση αναπληρωτή-Εξετάζουμε νόμιμους τρόπους κάλυψης των θέσεων αυτών
Εγκύκλιος: Κατάθεση βαθμολογίας τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση