Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σαρηγιάννης: Πολλά ιδιωτικά σχολεία ξεκίνησαν ήδη δοκιμές τηλεκπαίδευσης-Προτείνει lockdown από 3.01.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σαρηγιάννης: “Πολλά ιδιωτικά σχολεία ξεκίνησαν ήδη δοκιμές τηλεκπαίδευσης”-Προτείνει lockdown από 3 Ιανουαρίου 2022-Τι είπε στον 102 FM της ΕΡΤ-3.

Πολλά ιδιωτικά σχολεία έχουν ήδη ξεκινήσει και πάλι τις δοκιμές για τηλεκπαίδευση, ανέφερε στον 102 FM της ΕΡΤ-3, σήμερα Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021 ο καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής του ΑΠΘ Δημοσθένης Σαρηγιάννης, μιλώντας για την μετάλλαξη Όμικρον του κορoνοϊού και την αναγκαιότητα να υπάρξει καθολικό lockdown για την αντιμετώπισή της.

Σύμφωνα με

το voria.gr και τα όσα είπε ο καθηγητής Σαρηγιάννης στον 102 FM και σε ότι αφορά στα σχολεία τόνισε ότι δεν πρέπει να ανοίξουν στις 10 Ιανουαρίου 2022 και αναφορικά με τα Πανεπιστήμια ανέφερε πως θα ήταν λάθος να πραγματοποιήσουν τις εξετάσεις του α΄ εξαμήνου δια ζώσης.

Αναφορικά με την αναγκαιότητα lockdown τόνισε πως:

“Εάν υπάρξει καθολικό lockdown από τις 3 Ιανουαρίου θα διαρκέσει έναν μήνα. Εάν φτάσουμε στις 16 του μηνός, όταν υπολογίζουμε ότι τα κρούσματα θα είναι και πάλι 6.000 ημερησίως, τότε θα πάει μέχρι τον Μάρτιο”, λέγοντας πως “μέχρι την Πρωτοχρονιά η μετάλλαξη Όμικρον θα αντιπροσωπεύει άνω του 50% των κρουσμάτων στη χώρα μας”.

Τέλος ο καθηγητής κος Δημοσθένης Σαρηγιάννης,

ο οποίος ετοιμάζει έκθεση σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της μετάλλαξης Όμικρον του κορoνοϊού και την οποία και θα αποστείλει στο Μέγαρο Μαξίμου και στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, θεωρεί βέβαιο πως δεν θα μπορέσουμε να αποφύγουμε το lockdown στη χώρα μας.

Δείτε επίσης

Πρωθυπουργός-μέτρα κορονοϊού: Oχι αναστολή λειτουργίας σχολείων-2 self test στις γιορτές-Σχέδιο 2 φάσεων
Οικονόμου για σχολεία: Δεν υπάρχει εισήγηση να μην ανοίξουν μετά τις εορτές-Πιθανά rapid test και για εμβολιασμένους
Συμβούλια επιλογής Διευθυντών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης: Συγκροτήθηκαν με Αποφάσεις της Ν. Κεραμέως
 Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο
Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο
 Συνδικαλιστικές οργανώσεις-Μητρώο ΓΕΜΗΣΟΕ: Προσφυγές στο ΣτΕ για ακύρωση της Υπουργικής Απόφασης ως αντισυνταγματική
Μικρή φάση προσλήψεων εκπαιδευτικών-Αναμένεται ΦΕΚ για προσλήψεις Κ.Λ και Ψυχολόγων και Ειδική πρόσκληση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση