Δευτέρα, 27 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με τη Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών: Πόσες προσλήψεις θα γίνουν και πότε-Τι έγινε πέρσι

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με τη Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών: Πόσες προσλήψεις θα γίνουν και πότε-Τι έγινε πέρσι – Οι δυνατότητες τροποποίησης της αίτησης αναπληρωτή.

Σχετικά με τη Β Φάση προσλήψεων

Παραθέτουμε ακολούθως ενότητες με το: 

  1. Πόσες προσλήψεις εκπαιδευτικών θα έχουμε στη Β Φάση προσλήψεων 2023-24.
  2. Τι θα γίνει με τις προσλήψεις ΕΕΠΕΒΠ στη Β Φάση.
  3. Πότε θα “τρέξει” ο αλγόριθμος για τη Β Φάση προσλήψεων.
  4. Πόσες προσλήψεις αναπληρωτών είχαμε στη Β Φάση πέρσι το 2022-23.
  5. Πόσες ήταν οι προσλήψεις Α Φάσης για το 2023-24.
  6. Ποιες είναι οι δυνατότητες τροποποίησης της αίτησης αναπληρωτή.

______________________________

Αναλυτικά

1. Πόσες προσλήψεις εκπαιδευτικών θα έχουμε στη Β Φάση προσλήψεων 2023-24

“Η Β ‘ φάση αναπληρωτών θα περιλαμβάνει 6.000 περίπου προσλήψεις Ειδικής και Γενικής Αγωγής Π.Ε. & Δ.Ε.”, ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Αιρετός ΠΥΣΠΕ Α Αθήνας Τάκης Ρουμπής.

______________________________

2. Τι θα γίνει με τις προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Β Φάση

Φέτος για το 2023-24 στα πλαίσια της Β Φάσης προσλήψεων όπως διαφαίνεται θα έχουμε προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη, συν 48 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 σε Τάξεις Υποδοχής (ΤΥ) και δεν διαφαίνεται να υφίσταται στον προγραμματισμό του ΥΠΑΙΘΑ ότι το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ – Πράξη “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ” – θα δώσει προσλήψεις αυτή την περίοδο.

Για την καθυστέρηση υλοποίησης για φέτος του Προγράμματος Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ (ΜΝΑΕ), επιστολή διαμαρτυρίας κοινοποίησαν και έθεσαν σε Ψήφισμα μέλη ΕΕΠ Ψυχολόγοι ΠΕ23 – Δείτε ΕΔΩ

______________________________

3. Εως 28 Σεπτεμβρίου 2023 θα “τρέξει” ο αλγόριθμος για τη Β Φάση προσλήψεων

Σύμφωνα με ενημέρωση του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (ΠΑΣΑΝ), η Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών θα “τρέξει” μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου και εγκρίθηκαν για πρόσληψη αναπληρωτών επιπλέον περίπου 6.200 πιστώσεις από όσες αρχικά είχαν προγραμματισθεί, οι οποίες θα διατεθούν στις επόμενες Φάσεις πρόσληψης. Οι πιστώσεις αυτές, σύμφωνα με τον ΠΑΣΑΝ αφορούν σε προσλήψεις αναπληρωτών και στη Γενική και στην Ειδική Αγωγή – Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

______________________________

4. Πόσες προσλήψεις αναπληρωτών είχαμε στη Β Φάση πέρσι το 2022-23

Στα πλαίσια της Β Φάσης πέρσι το σχολικό έτος 2022-23 στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, είχαμε 6.074 προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία και 1.018 μελών ΕΕΠ–ΕΒΠ ως προσωρινών αναπληρωτών.

Συγκεκριμένα

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είχαμε 3.959 προσλήψεις:

α) 992 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ) και β) 2.967 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη γενική εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είχαμε 2.115 προσλήψεις:

α) 329 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ), β) 1.725 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη γενική εκπαίδευση, και γ) 51 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 και ΤΕ16 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων. Επιπλέον, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, 10 αναπληρωτές κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης.

Τέλος 1.018 μέλη ΕΕΠ–ΕΒΠ προσλήφθηκαν ως προσωρινοί αναπληρωτές για το διδακτικό έτος 2022-2023 ως εξής:

α) 273 στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) β) 379 στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) γ) 45 στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) δ) 46 στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ ε) 226 στα Επαγγελματικά Λύκεια στ) 46 στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ. Επίσης, προσλήφθηκε 1 αναπληρωτής για εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη σε Εκκλησιαστικό Σχολείο και διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων 2 αναπληρωτές κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων.

______________________________

5. Προσλήψεις Α Φάσης για το 2023-24

Στα πλαίσια της Α Φάσης για το 2023-24 είχαμε 28.353 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΕΠ  για το 2023-24, με τα κενά να ανέρχονται σε 47.000 , έναν αριθμό τον οποίο δεν αποδέχεται ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘΑ κος Ι. Κατσαρός.

______________________________

6. Οι δυνατότητες τροποποίησης της αίτησης αναπληρωτή

Σύμφωνα με την Πρόσκληση αναπληρωτών για το 2023-24, οι δυνατότητες τροποποίησης της αίτησής τους (με τη χρήση των προσωπικών του/της κωδικών πρόσβασης στο ΟΠΣΥΔ) έχουν ως εξής

α. Απενεργοποίηση της/των αίτησης/αιτήσεών κατά περίπτωση, καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Στην περίπτωση αυτή δεν έχουν δικαίωμα εκ νέου ενεργοποίησης της/των αιτήσεων που απενεργοποίησαν.

β. Τροποποίηση της αίτησης-δήλωσης που έχουν υποβάλει, αποκλειστικά ως προς την αφαίρεση περιοχών ή/και λοιπών επιλογών προτίμησης, από την 1η Οκτωβρίου μέχρι και την 30η Απριλίου.

Δείτε επίσης

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Τ.Ε-Δ/ντων-Συμβ. Εκπ/σης-Συλλ. διδ/ντων

Μισθοδοσία μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Νεοδιόριστοι 2023-24: Ολα όσα πρέπει να γνωρίζουν όσοι διορίζονται-Της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση