Σάββατο, 25 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ 24.10.2023: Τα όσα συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Σχετικά με τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ 24.10.2023: Τα όσα συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν – Ενημερωτικό σημείωμα του Αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλου.
Σχετικά με τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ 24.10.2023
Ενημερωτικό σχετικά με τα όσα συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν στο σημερινό ΚΥΣΔΕ (24/10/2023), κοινοποίησε ο Αιρετός Θοδωρής Κατσωνόπουλος.
Ακολουθεί το Ενημερωτικό
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΣΔΕ ΣΤΙΣ 24/10/2023
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Σας ενημερώνω σχετικά με τα όσα συζητήθηκαν στην σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ και τις σχετικές αποφάσεις – γνωμοδοτήσεις του Συμβουλίου:
1. ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕ ΓΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
Εξετάστηκαν δεκαπέντε (15) αιτήσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπ/σης που ζητούσαν να παραιτηθούν από την υπηρεσία, κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, για εξαιρετικούς λόγους, όπως σοβαρούς λόγους υγείας ή για ιδιαίτερα σοβαρούς οικογενειακούς λόγους.
Το ΚΥΣΔΕ γνωμοδότησε θετικά για όλες.
2. ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΕΠΙ ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΕ.
Απορρίφθηκε κατά πλειοψηφία από το ΚΥΣΔΕ.
Διαφοροποιήθηκα δια της τοποθέτησης μου και της ψήφου μου.
3. ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Έγινε ομόφωνα δεκτή.
4. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΥΣΔΕ ΣΕ ΠΥΣΔΕ
Εξετάστηκαν:
Δύο (2) αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης,
για τη μία υπήρξε θετική γνωμοδότηση και για την άλλη αρνητική,
δύο (2) αιτήσεις διακοπής απόσπασής,
το Συμβούλιο γνωμοδότησε θετικά,
επτά (7) νέες αιτήσεις απόσπασης,
για όλες θετικά γνωμοδότησε το ΚΥΣΔΕ,
δύο (2) αιτήσεις απόσπασης που εμπίπτουν σε ειδική κατηγορία, με θετική γνωμοδότηση, και για τις δύο (2),
μία (1) επανεξέταση αίτησης απόσπασης νεοδιόριστης εκπαιδευτικού, με αρνητική γνωμοδότηση του Συμβουλίου κατά πλειοψηφία, και
δύο (2) αιτήσεις απόσπασης ως σύζυγοι ένστολων,
το Συμβούλιο γνωμοδότησε θετικά για τη μία περίπτωση και αρνητικά για την άλλη.
Σε όλες τις περιπτώσεις με αρνητική γνωμοδότηση από το ΚΥΣΔΕ, αυτή ήταν κατά πλειοψηφία καθώς οι αιρετοί διαφοροποιηθήκαμε.
5. ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΕ86 ΣΤΟΝ ΑΡΜΕΝΙΚΟ ΚΥΑΝΟΥΝ ΣΤΑΥΡΟ
Ομόφωνα θετικό ήταν το Συμβούλιο.
6. ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2024
Το ΚΥΣΔΕ δεν χαρακτήρισε οργανικά υπεράριθμο/η κανέναν/καμία εκπαιδευτικό τόσο στα Καλλιτεχνικά όσο και στα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Αυτό αφορά σε όλες τις περιπτώσεις οργανικών υπεραριθμιών – δώδεκα (12) για τα Διαπολιτισμικά και πέντε (5) για τα Καλλιτεχνικά – που διαβιβάστηκαν αρμοδίως από κάποιες ΔΔΕ προς το ΚΥΣΔΕ,
«..Δεν πρόκειται για ουσιαστικές υπεραριθμίες, καθώς οι εν λόγω εκπαιδευτικοί καλύπτουν πάγιες ανάγκες των σχολείων τους και ενδεχόμενη κρίση υπεραριθμίας την επόμενη χρονιά θα δημιουργούσε νέα κενά στις σχολικές μονάδες της οργανικής τους θέσης. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί αυτοί, είναι εκπαιδευτικοί αυξημένων προσόντων, οι οποίοι απέκτησαν οργανική θέση στα εν λόγω σχολεία κατόπιν ειδικής διαδικασίας κρίσης..».
7. ΕΝΣΤΑΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕ ΕΑΕ ΕΤΟΥΣ 2023 (ΕΞ ΑΝΑΒΟΛΗΣ)
Εξετάστηκε μία (1) ένσταση εκπαιδευτικού ΠΕ04.01,
το ΚΥΣΔΕ απεφάνθη αρνητικά κατά πλειοψηφία.
Προσωπικά διαφοροποιήθηκα δια της τοποθέτησης και της ψήφου μου.
8. ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
9. ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
10. ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΕ ΣΤΟ ΣΕΠ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Για τα θέματα 8, 9 και 10, το Συμβούλιο με ομοφωνία γνωμοδότησε θετικά.
Τέλος, αύριο Τετάρτη 25 Οκτωβρίου πρόκειται να ανακοινωθούν οι προσλήψεις 2.500 αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Από αυτούς οι 1.670 (ελπίζω αυτός ο αριθμός να είναι μεγαλύτερος) θα προσληφθούν στην Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση.
Τελειώνει και ο Οκτώβρης και το πρόβλημα με τα χιλιάδες κενά στα σχολεία της χώρας παραμένει και φαίνεται πως θα παραμείνει σε μεγάλο ποσοστό παρά τις συμπληρωματικές αυτές προσλήψεις. Απαιτούνται επιτέλους μαζικοί μόνιμοι διορισμών εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών και των πραγματικών αναγκών στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Με συναδελφικούς, αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση