Σχολική Εμφυλη Βία και Σχολική Κοινωνική Εργασία: Addressing school-related gender-based violence through School Social Work. Prevention and Intervention Strategies. The Case of Greece – Αρθρο.
Σχολική Εμφυλη Βία και Σχολική Κοινωνική Εργασί
Δημοσιεύθηκε άρθρο στο Περιοδικό Νέος Παιδαγωγός* για την Σχολική Έμφυλη Βία και την Σχολική Κοινωνική Εργασία, από τον Σχολικό Κοινωνικό Λειτουργό και μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) Καπλάνη Κωνσταντίνο και την Καθηγήτρια του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης κα Χατζηφωτίου Σεβαστή.
Μέσα από τις συνεντεύξεις με τους Σχολικούς Κοινωνικούς Λειτουργούς αναδεικνύονται μορφές έμφυλης βίας στο σχολείο και επισημαίνονται τα προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου που εφαρμόζονται από τους επαγγελματίες.
Ακολουθεί το άρθρο
Addressing school-related gender-based violence through School Social Work. Prevention and Intervention Strategies. The Case of Greece
Kaplanis Konstantinos,
School Social Worker, MEd., MA, Trainee Systemic Psycho therapist
Chatzifotiou Sevaste,
Professor of Social Work, Gender and Domestic Violence, Democritus University of Thrace
Abstract
The article is based on interviews with nine female and one male school social worker, exploring their perceptions of gender-based violence in schools. The participants iden tify it as a complex issue that hinders equal access to education and negatively impacts students’ psychosocial well-being. The study emphasizes the role of school social work ers (SSWs) in preventing and addressing school-related gender-based violence, as well as providing psychosocial support to students in both primary and secondary education in Greece. Rooted in the principles of School Social Work, SSWs design and implement prevention and intervention programs, support students and parents, foster interdisci plinary collaboration, and intervene in incidents of school-related gender-based vio lence that affect students’ education and development. By utilizing methodologies, ap proaches, and models from Social Work, they create a school environment that pro motes healthy development and educational equity. Guided by values of social justice, well-being, and change, SSWs play a critical role in advancing educational equality and promoting psychosocial well-being in schools.
Δείτε σε μορφή pdf το άρθρο ΕΔΩ
*Λίγες πληροφορίες για το Περιοδικό-
ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ online
ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ: Είναι το δικτυακό περιοδικό για τον παιδαγωγό του σήμερα
ΣΤΟΧΟΙ: Η δημοσιοποίηση, η έρευνα, η ανάπτυξη θεμάτων που σχετίζονται με τις ανάγκες του νέου παιδαγωγού.
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΟΣΗΣ: Στόχος η έκδοση 4 τευχών το ακαδημαϊκό έτος. Η έκδοση θα καθυστερεί ωσότου σχηματιστεί τεύχος με ικανοποιητική ύλη, διασπαρμένη σε πολλές θεματικές περιοχές του.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: Η δημοσίευση γίνεται μετά από διαδικασία κρίσης. Ο κατάλογος των Κριτών είναι αναρτημένος στο δικτυακό τόπο του περιοδικού, στη διεύθυνση: http://neospaidagogos.online/committees.html
ΑΡΧΕΙΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΕΥΧΩΝ: Τα προηγούμενα τεύχη διατίθενται ελεύθερα για download από το δικτυακό τόπο: http://neospaidagogos.online/archives.html
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ & ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΡΙΤΩΝ
http://neospaidagogos.online/committees.html
Δείτε επίσης
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/scholiki-emfili-via-kai-scholiki-koinoniki-ergasia-arthro/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.