Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολική ημέρα κατά της βίας: Δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις στα σχολεία από Πέμπτη 3 έως και Τετάρτη 9.03.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολική ημέρα κατά της βίας: Δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις στα σχολεία από Πέμπτη 3 Μαρτίου  έως και Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022 – Εγγραφο.

Με το υπ. αριθμ. Φ1/21013/ΓΔ4/24-2-2022 έγγραφο της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζ. Μακρή καλούνται οι σχολικές μονάδες της χώρας να αφιερώσουν χρόνο, από την Πέμπτη 3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022, σε δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού, με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο της 6ης Μαρτίου 2022.

Δείτε σε μορφή pdf την Εγκύκλιο Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Αναλυτικά το περιεχόμενο του εγγράφου
ΘΕΜΑ: Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο.

Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Με αφορμή την ημέρα αυτή, καλούνται οι σχολικές μονάδες της χώρας να αφιερώσουν χρόνο, από την Πέμπτη 3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022, (δύο ή περισσότερες διδακτικές ώρες με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών) σε δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις (π.χ. βιβλιοπαρουσιάσεις, προβολές ταινιών, εικαστικά εργαστήρια, διαδραστικές ομιλίες, κ.α.) με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

Οι ανωτέρω δράσεις δύνανται να πραγματοποιηθούν δια ζώσης ή/και διαδικτυακά, με δεδομένο ότι θα τηρηθούν απαρέγκλιτα οι οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) για την προστασία από τον κορωνοϊό COVID-19, με την είσοδο έως 2 ατόμων το ανώτερο σε κάθε τμήμα πλέον του εκπαιδευτικού.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΖΩΗ ΜΑΚΡΗ

Δείτε επίσης

Σχολείο υπό (ανα)κατασκευή: Οδηγός για τα περιβάλλοντα μάθησης-School Education Gateaway 

Νηπιαγωγεία Πειραιά-ΟΟΣΑ: Ξεχώρισαν με τις επιδόσεις στις γνώσεις και δεξιότητες του πολίτη του κόσμου 

Νομοπαρασκευαστική Ειδικής Αγωγής: Στη συνεδρίαση της Ομάδας Εργασίας η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως 

Νέοι Πίνακες ειδικής αγωγής: Η Προκήρυξη ΑΣΕΠ αρχές Μαρτίου-διορισμοί από τους υπάρχοντες πίνακες 

Προκήρυξη 2Κ/2022: Αιτήσεις για Μηχανικούς-Κοινωνιολόγους-Διοικητικούς-Νομικούς-Πληροφορικής-Νοσηλευτές 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply