Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για νέες οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ – Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για νέες οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ – Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα “Για τα κενά και τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων σε ΕΕΠ-ΕΒΠ”.

ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για νέες οργανικές

Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ απέστειλε ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Αττικής για το θέμα της σύστασης των νέων οργανικών θέσεων για το ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Ακολουθεί η σχετική επιστολή

Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Αττικής 

Αθήνα, 15/2/2024

Αρ. πρωτ.: 05

Προς: Τον Υπουργό Παιδείας κ. Κ.Πιερρακάκη – Την Υφυπουργό Παιδείας κα. Ζ. Μακρή – Τον Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘΑ κ. Ι. Κατσαρό – Τον Διευθυντή ΕΑΕ κ. Ι. Μπουσδουνη

Κοινοποίηση: Προϊσταμένη Αυτοτελούς Τμήματος ΕΕΠ-ΕΒΠ ΥΠΑΙΘΑ κα. Ν. Φυτουρακη – ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΝΕΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΕΕΠ-ΕΒΠ

Για ακόμη μια σχολική χρονιά τα σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ της χώρας έχουν ξεκινήσει με τεράστιες ελλείψεις και κενά. Είμαστε πλέον στα μέσα της χρονιάς και παρόλο που το Υπουργείο έχει δημιουργήσει ένα κλίμα εφησυχασμού πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο αριθμός των προσλήψεων μιλάει από μόνος του.

Συγκεκριμένα, τη φετινή χρόνια έχουμε 8876 προσλήψεις αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και οι οργανικές θέσεις για μια σειρά από ειδικότητες είναι ελάχιστες ως καμία για ορισμένες ειδικότητες. Να σημειωθεί κιόλας πως οι προσλήψεις αναπληρωτών είναι αναντίστοιχες με τις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και των εργαζομένων που θα έπρεπε να στελεχώνουν τα σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ της χώρας.

Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από τις πολλαπλές αναθέσεις των ΕΕΠ-ΕΒΠ σε μαθητές, με τα ραντεβού και τις γνωματεύσεις των μαθητών που καθυστερούν ακόμη για ένα ολόκληρο έτος, με ακάλυπτους μαθητές από όλες τις ειδικότητες κ.ά. Ο αριθμός των αναπληρωτών, ο ελάχιστος αριθμός οργανικών θέσεων ΕΕΠ -ΕΒΠ σε συνδυασμό με τους μόνιμους διορισμούς που προηγήθηκαν μετά βίας καλύπτουν τις ανάγκες του σήμερα. Είναι πραγματικά απαράδεκτο να λειτουργούν Ειδικά Σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ με πλειοψηφία αναπληρωτών, το οποίο έχει συνέπειες τόσο στους μαθητές όσο στους ίδιους τους αναπληρωτές.

Δηλαδή, από τη μια, οι μαθητές να φοιτούν στα σχολεία με όλο και πιο μειωμένα δικαιώματα (με αλλαγή περιβάλλοντος, αλλαγή Ειδικού Εκπ. Προσωπικού κάθε χρόνο, με ελλείψεις κλπ) και από την άλλη, οι αναπληρωτές να βρίσκονται με μια βαλίτσα στο χέρι σαν νομάδες, χωρίς καμία στήριξη από το κράτος, με οικονομική επιβάρυνση για διαμονή, σίτιση, χωρίς κανένα προγραμματισμό για τη ζωή τους, προσπαθώντας να προσφέρουν επιστημονικό έργο περιπλανώμενοι κάθε χρονιά σε διαφορετικό τόπο.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Σύσταση νέων οργανικών θέσεων για ΕΕΠ-ΕΒΠ με βάση τις σύγχρονες ανάγκες.

Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών και κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς.

Κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ και συνάντηση με τον υπουργό επί του θέματος μες το Μάρτη.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                 Η Γ. Γραμματέας

Απόστολος Καρτσαφλέκης     Ασημίνα- Ευγενία Καστρίτη

Δείτε σχετικά

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς για νέες οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ: Γιατί δεν προχωρά η διαδικασία παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου; 

Δείτε επίσης

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής: Συγκροτήθηκε σε σώμα 

Αλλαγή τρόπου υπολογισμού οργανικών κενών εκπαιδευτικών ζητούν 13 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση