Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας-νομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Να αποσυρθεί στο σύνολό του

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας-νομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Να αποσυρθεί στο σύνολό του- “Ετοιμάζεται να το ψηφίσει η Κυβέρνηση, μέσα στο κατακαλόκαιρο και με τα σχολεία κλειστά”.

ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας-νομοσχέδιο

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)

Θεσ/νίκη  8-7-2021 

Αρ. Πρωτ: 112

Πληροφορίες:                                                                                  

email:seepeakm@gmail.com                                              

  ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

  ΚΟΙΝ.: ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Παραθέτουμε κι εμείς κάποιες πρώτες σκέψεις σχετικά με το νομοσχέδιο – έκτρωμα που ετοιμάζεται να ψηφίσει η Κυβέρνηση, μέσα στο κατακαλόκαιρο και με τα σχολεία κλειστά.

Η κυβέρνηση το αποκαλεί «νομοσχέδιο για την Αναβάθμιση του Σχολείου»…

  • Όμως, πώς θα «αναβαθμιστεί» το σχολείο

όταν η «αυτονομία» που επικαλείται, στην πράξη σημαίνει απαλλαγή του κράτους από τη χρηματοδότηση, από την ευθύνη στελέχωσης με μόνιμο προσωπικό;

Πώς θα «αναβαθμιστεί» η Ειδική Αγωγή με χιλιάδες κενά, που δε θα καλύπτονται από την αρχή της χρονιάς και σε πολλές περιπτώσεις θα παραμένουν σε όλη τη διάρκειά της;

Με εκπαιδευτικούς λάστιχο, που θα αναγκάζονται να αλλάζουν κάθε χρόνο τόπο κατοικίας και, μέχρι να χτίσουν μια παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές τους, θα απολύονται;;

Πώς θα προγραμματίζουν την παρέμβασή τους στους μαθητές οργανωμένα, σχεδιασμένα και πολύπλευρα;

  • Η ατομική αξιολόγηση, που είναι ένας από τους βασικούς άξονες του νομοσχεδίου,

δημιουργεί ένα ασφυκτικό πλαίσιο ελέγχου ΕΕΠ – ΕΒΠ – εκπαιδευτικώνμε μοναδικό στόχο να διαμορφώσουν προσωπικό φοβισμένο και, τελικά, εκπαίδευση με άλλη φιλοσοφία και ηθική, αυτήν της υποταγής και του «αποφασίζουμε και διατάζουμε».

Οι ΕΕΠ – ΕΒΠ, μόνιμοι και αναπληρωτές, έχουμε δώσει τον καλύτερό μας εαυτό για να στηρίξουμε τους μαθητές μας, για να βοηθήσουμε στο να λυθούν προβλήματα στο μαθησιακό αλλά και στο ψυχολογικό κομμάτι, για να βελτιώσουμε τις μεθόδους μας μέσα από αυτοκριτική και συζήτηση στους συλλόγους διδασκόντων, τη στιγμή που Υπουργείο και Κυβέρνηση δεν έκανε το παραμικρό για να στηρίξει την Ειδική Αγωγή με μόνιμο προσωπικό, κατάλληλες υποδομές και εξοπλισμό.

Οι νεοδιόριστοι ΕΕΠ ΕΒΠ, που θα αξιολογηθούν και αυτοί, εδώ και χρόνια κάνουν όλα τα παραπάνω, ενώ ταυτόχρονα γυρνούσαν ανά τη χώρα με μια βαλίτσα στο χέρι, χωρίς καμία απολύτως στήριξη από την κυβέρνηση.

  • Με έκπληξη διαπιστώνουμε πως

ο χρόνος υπηρεσίας των υπηρετούντων στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ δεν αναγνωρίζεται και δεν μοριοδοτείται ως διδακτική εμπειρία  σε ΣΜΕΑΕ.

Επιπροσθέτως,

η κάλυψη των θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στα ΚΕΔΑΣΥ γίνεται με την τοποθέτηση μελών του Ε.Ε.Π., με μετάθεση, μετάταξη, απόσπαση ή διάθεση, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε ΣΜΕΑΕ.

Αποτέλεσμα όλων αυτών των προβλέψεων

είναι το απίστευτο ενδεχόμενο να μην μπορούν να υποβάλλουν αίτηση ούτε για απόσπαση σε άλλο ΚΕΔΑΣΥ όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ, που στηρίζοντας όλα αυτά τα χρόνια αυτόν τον πολύτιμο για την εκπαίδευση θεσμό παρέμειναν σ αυτόν νομίζοντας πως καταγράφουν “Διδακτική” προϋπηρεσία, με αποτέλεσμα να μην συμπληρώνουν τα προαπαιτούμενα από το νέο νομοσχέδιο 8 έτη υπηρεσίας σε σχολεία.

Ίδιο ζήτημα επίσης τίθεται

και για τις νέες 550 θέσεις Ψυχολόγων (ΠΕ23) και 550 θέσεις Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30) στα ΚΕΔΑΣΥ,  οι οποίες θα διατίθενται στις ΕΔΥ (ΕΔΕΑΥ)

Συνεχίζουμε να διεκδικούμε:
  • Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο στο σύνολό του
  • Μόνιμους, μαζικούς  διορισμούς ΕΕΠ ΕΒΠ, πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών! Καμία απόλυση αναπληρώτριας/τη.  Μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.
  • Να παρθεί τώρα πίσω η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας σε ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ ως διδακτικής εμπειρίας.
  • Ούτε σκέψη για οποιαδήποτε εφαρμογή των διατάξεων για την αξιολόγηση του ΕΕΠ – ΕΒΠ.

 Η Πρόεδρος                             Ο Γ. Γραμματέας

 Κούκνακου Άννα                    Λασιόπουλος Αθανάσιος                                   

 Δείτε επίσης

Διαβούλευση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας έως 14 Ιουλίου 2021
Το νομοσχέδιο Αναβάθμιση Σχολείου και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: 172 άρθρα-238 σελίδες
Αποκλεισμός εκπαιδευτικών-ΕΕΠ ΚΕΔΑΣΥ από υπηρεσιακές μεταβολές και επιλογές στελεχών
Νομοσχέδιο για το νέο σχολείο: 12 διατάξεις που θα συζητηθούν
Επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης-Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ: 2 διατάξεις που χρειάζονται άμεση διόρθωση
Η σειρά επιλογής στελεχών εκπαίδευσης-Εως πότε παραμένουν τα νυν στελέχη στη θέση τους

Πριν φύγετε

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
 11.700 μόνιμοι διορισμοί: Οι 1.200 θέσεις, επιπλέον των 10.500 δεν αφορούν σε διορισμούς Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών
Αποσπάσεις εντός περιοχής ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ενημέρωση για τη διαδικασία-Τι ισχύει για τους νεοδιόριστους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση