Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας: Να συμπεριληφθούν όλα τα προγράμματα και να καλυφθούν όλα τα κενά στη Β Φάση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας: Να συμπεριληφθούν όλα τα προγράμματα και να καλυφθούν όλα τα κενά στη Β Φάση πρόσληψης αναπληρωτών – Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Επιστολή στην πολιτική ηγεσία απέστειλε ο ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας, με αίτημα την πλήρη κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ στα πλαίσια της Β Φάσης πρόληψης αναπληρωτών για το 2022-23.

Ο Σύλλογος επισημαίνει το παράδοξο να εργάζονται μεμονωμένα και όχι ανά ζεύγη είτε Ψυχολόγοι είτε Κοινωνικοί Λειτουργοί, στα πλαίσια των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ), γεγονός που δρα ανασταλτικά στη λειτουργία αυτού του σημαντικού θεσμού της εκπαίδευσης.

Τέλος ο ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας θεωρεί πως είναι ιδιαιτέρως σημαντικό στη Β Φάση των προσλήψεων αναπληρωτών να συμπεριληφθούν τόσο το πρόγραμμα των ΜΝΑΕ (πρόσληψη Ψυχολόγων σε ΕΠΑΛ), όσο και της Υποστήριξης Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς, λαμβάνοντας υπόψη και τις δυσμενείς κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες που αντιμετωπίζει η μέση ελληνική οικογένεια και την ανάγκη ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και πλαισίωσης των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον.

Ακολουθεί το έγγραφο του Συλλόγου

Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας

Λαμία, 16/09/2022

Αρ. Πρωτ.: 286

Προς • Την Υπουργό Παιδείας κα Ν. Κεραμέως • Την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζ. Μακρή • Τον Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ κ. Α. Κόπτση • Τον Διευθυντή ΕΑΕ κ. Ι. Μπουσδούνη • Την Περιφερειακή Δ/ντρια Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κα. Ε. Μπενιάτα

Κοινοποίηση • ΠΟΣΕΕΠΕΑ • Μέλη Συλλόγου

ΘΕΜΑ: «Αίτημα του Δ.Σ. του ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας για κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΑΣΥ και σε σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης ενόψει της δεύτερης φάσης πρόσληψης αναπληρωτών»

Αξιότιμη κα Υπουργέ

Αξιότιμη κα Υφυπουργέ

Ως πρωτοβάθμιο συνδικαλιστικό σωματείο, που εκπροσωπεί τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, αιτούμαστε την πλήρη κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών από μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ, ενόψει της επικείμενης πρόσληψης αναπληρωτών περί τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Έχουμε γίνει αποδέκτες μηνυμάτων από αρκετούς συναδέρφους μας, που εργάζονται στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για σημαντικές ελλείψεις τόσο σε ΣΜΕΑΕ  όσο και σε ΕΔΥ, όπου παρατηρείται και το παράδοξο κατά τη γνώμη μας φαινόμενο να εργάζονται μεμονωμένα και όχι ανά ζεύγη είτε Ψυχολόγοι είτε Κοινωνικοί Λειτουργοί, γεγονός που δρα ανασταλτικά στη λειτουργία αυτού του σημαντικού θεσμού της εκπαίδευσης και επομένως δεν προάγεται η διεπιστημονικότητα στη λήψη αποφάσεων για τη βέλτιστη εκπαιδευτική και ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους.

Επιπλέον, θεωρούμε ότι είναι ιδιαιτέρως σημαντικό στη δεύτερη φάση των προσλήψεων αναπληρωτών να συμπεριληφθούν τόσο το πρόγραμμα των ΜΝΑΕ (πρόσληψη ψυχολόγων σε ΕΠΑΛ), όσο και της Υποστήριξης Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς, λαμβάνοντας υπόψη και τις δυσμενείς κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες που αντιμετωπίζει η μέση ελληνική οικογένεια και την ανάγκη ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και πλαισίωσης των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον.

Αξιότιμη κα Υπουργέ

Αξιότιμη κα Υφυπουργέ

Σας καλούμε ως εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ να μεριμνήσετε για την άμεση και πλήρη κάλυψη όλων των πραγματικών λειτουργικών κενών σε μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά την επικράτεια, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων και των ΚΕΔΑΣΥ.

Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνηση, συνεργασία και επικοινωνία.

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος –  Βούγιας Βασίλειος

Ο Γραμματέας – Κυργιόπουλος Ιωάννης

Δείτε επίσης

Δημιουργία ομάδων σχολείων για πρόσληψη 400 Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων 

Ωράριο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-Ειδικά σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ 

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Πριν φύγετε

Πόρισμα για την Ειδική Αγωγή από τον ΣτΠ: Προβλήματα ένταξης, ελλείμματα στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήμ. Ενταξης

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply