Τρίτη, 16 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς προς ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Να καταγραφούν και να καλυφθούν τα κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Β’ φάση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς προς ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Να καταγραφούν και να καλυφθούν τα κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Β’ φάση-Να καταγράφονται τα κενά από τα ΠΥΣΕΕΠ. 

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς προς ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Με επιστολή του προς την ΠΟΣΕΕΠΕΑ ο ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας την καλεί να αναλάβει πρωτοβουλίες καταγραφής και κάλυψης των κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Β’ φάση των προσλήψεων αναπληρωτών, η οποία θα πρέπει να υλοποιηθεί τάχιστα. Επίσης καλεί την Ομοσπονδία να διεκδικήσει εκ νέου η καταγραφή και η επικαιροποίηση των κενών να γίνεται μέσα από τη σύμφωνη γνώμη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΕΕΠ), όπου η παρουσία των Αιρετών Εκπροσώπων των κλάδων μας θα διασφαλίζει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους.

Ακολουθεί η επιστολή του ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας

Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας

Λαμία, 10/09/2023

Αρ. Πρωτ.: 316

Προς • Δ.Σ. ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Κοινοποίηση • Μέλη Συλλόγου

ΘΕΜΑ: «Διαμαρτυρία του Δ.Σ. του ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς σε σχέση με τις πιστώσεις της Α΄ φάσης των προσλήψεων των αναπληρωτών».

Αξιότιμα μέλη του Δ.Σ. της ΠΟΣΕΕΠΕΑ,

Σας ενημερώνουμε ότι και στη Στερεά Ελλάδα λάβαμε μηνύματα συναδέρφων μας, μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, για διάθεση μειωμένου αριθμού πιστώσεων σε σχέση με τις προσλήψεις αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ καθώς και για τη μη καταγραφή των πραγματικών λειτουργικών κενών από τις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι στο ΕΝΕΕΓΥΛ Φθιώτιδας, όπου υπάρχουν δυο (2) οργανικά κενά Ψυχολόγων ΠΕ23 και Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 τοποθετήθηκε ένας (1) Ψυχολόγος ΠΕ23 και ένας (1) Κοινωνικός Λειτουργός ΠΕ30, στο ΕΕΕΕΚ Φθιώτιδας όπου υπάρχει ένα (1) οργανικό κενό Κοινωνικού Λειτουργού ΠΕ30 δεν τοποθετήθηκε κανένας, στο ΕΔΣ Θήβας όπου φοιτούν μαθητές με σοβαρές κινητικές αναπηρίες τοποθετήθηκε ένα (1) ΕΒΠ και φυσικά δόθηκε μειωμένος αριθμός πιστώσεων για στήριξη μαθητών με ανάγκη νοσηλευτικής φροντίδας, από Σχολικό Νοσηλευτή και για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν, από ΕΒΠ, με αποτέλεσμα να μην υφίσταται στην πράξη η συμπερίληψη και η ισότιμη ένταξη των συγκεκριμένων μαθητών.

Σας καλούμε άμεσα να αναλάβετε πρωτοβουλίες, σε συνεργασία με τους Περιφερειακούς Συλλόγους και τους Αιρετούς ΚΥΣΕΕΠ & ΠΥΣΕΕΠ, ώστε αρχικά να καταγραφούν και εν συνεχεία να καλυφθούν όλα τα κενά μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Β’ φάση των προσλήψεων, η οποία θα πρέπει να υλοποιηθεί τάχιστα.

Επιπλέον, θα πρέπει να διεκδικηθεί εκ νέου η καταγραφή και η επικαιροποίηση των κενών να γίνεται μέσα από τη σύμφωνη γνώμη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΕΕΠ), όπου η παρουσία των Αιρετών Εκπροσώπων των κλάδων μας θα διασφαλίζει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους.

Θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει η αυθαιρεσία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, οι οποίες συχνά, τοποθετούν μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ σε 2-3 ακόμη και 5 σχολεία, τα οποία βρίσκονται χιλιομετρικά σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους, αφαιμάζοντάς τους και οικονομικά και ψυχικά.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί/ μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ δεν είναι αναλώσιμοι αριθμοί, άλλα άνθρωποι με αξιοπρέπεια, ανιδιοτέλεια και αφοσίωση, που παρέχουν πολύ ουσιαστικό έργο σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές, σε ολόκληρη την επικράτεια, αναπληρώντας επί πολλά έτη τους εαυτούς τους.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επικοινωνία και συνεργασία.

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                      Ο Γραμματέας

Βούγιας Βασίλειος        Κυργιόπουλος Ιωάννης

Δείτε επίσης

Ωράριο μόνιμων και αναπληρωτών εκπ/κών-ΕΕΠ/ΕΒΠ σε Νηπ/γεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-Ειδικά-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Οδηγός για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς: Πρόσληψη-τοποθέτηση-ανάληψη υπηρεσίας-ωράριο-μισθολογικά-άδειες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση