“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σεμινάριο Ενωσης Διευθυντών: Εξαιρετική επιτυχία και μεγάλη η συμμετοχή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σεμινάριο Ενωσης Διευθυντών: Εξαιρετική επιτυχία και μεγάλη η συμμετοχή εκπαιδευτικών το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019 στο Συνεδριακό Κέντρο του Νέου Δημαρχείου Περιστερίου, στο 1ο Σεμινάριο του 6ου Επιμορφωτικού Κύκλου 2019-2020.

Σεμινάριο Ενωσης Διευθυντών

Με εξαιρετική επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών, σύμφωνα με Δελτίο Τύπου της Ενωσης Διευθυντών/ντριών, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019 στο Συνεδριακό Κέντρο του Νέου Δημαρχείου Περιστερίου, το 1ου Σεμινάριο του 6ου Επιμορφωτικού Κύκλου 2019-2020.

Το θέμα

Το 1ο Σεμινάριο του 6ου Επιμορφωτικού Κύκλου 2019-2020 είχε θέμα «Διαστάσεις του αποτελεσματικού σχολείου: Μύθοι και πραγματικότητες» και εισηγητής ήταν ο Δρ.  Ρουσσάκης Ιωάννης, Επίκουρος Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Δείτε το Δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ενωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε.

Αθήνα, 16-11-2019

Δελτίο Τύπου
Πραγματοποίηση του 1ου σεμιναρίου του 6ου Επιμορφωτικού Κύκλου 2019-2020 της  Ένωσης Διευθυντών/ντριών

Με εξαιρετική επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019, στο Συνεδριακό Κέντρο του Νέου Δημαρχείου Περιστερίου, η έναρξη του 6ου Επιμορφωτικού Κύκλου 2019-2020 της Ένωσης Διευθυντών/ντριών, με το 1ο σεμινάριο, με θέμα:

«Διαστάσεις του αποτελεσματικού σχολείου: Μύθοι και πραγματικότητες»

Εισηγητής ήταν ο Δρ.  Ρουσσάκης Ιωάννης, Επίκουρος Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ο οποίος
στην εισήγησή του  τόνισε μεταξύ άλλων ότι :

  • Το «αποτελεσματικό σχολείο» δεν ξεπηδάει από τη μια μέρα στην άλλη, επειδή θεσμοθετήθηκαν και εφαρμόστηκαν συγκεκριμένες μορφές οργάνωσης, διδασκαλίας, προγραμματισμού και αποτίμησης.
  • Η ανάδυσή του εξαρτάται από το πόσο πιστά κι επίμονα η σχολική ζωή και η εκπαιδευτική/διδακτική/μαθησιακή λειτουργία κατανοούν και επιδιώκουν να ανταποκρίνονται με συνέπεια στους βασικούς στόχους του σχολείου.

Μετά την εμπεριστατωμένη εισήγησή του ο κ. Ρουσσάκης  απάντησε σε πολλά ερωτήματα των επιμορφούμενων, ακολούθησε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση και αναπτύχθηκε γόνιμος προβληματισμός.

 _______________________

Δείτε επίσης

Ιστορία και Εκπαίδευση: 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο στη Λαμία – 22 έως 24/11/2019
Ιδιαίτερες σεξουαλικές στιγμές παιδιών ΑμεΑ – Εσπερίδα στο ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου – Τετάρτη 11/12/2019
Προκήρυξη 31 θέσεων υποψηφίων διδακτόρων: Στο Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας
Υποτροφίες για διδακτορικά: Οροι και διαδικασίες επιλογής δικαιούχων 

_______________________

Θέσεις Υποψηφίων Διδακτόρων: Αιτήσεις στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής: Παιδαγωγική, νέες Τεχνολογίες και Βιοϊατρική σε ένα μεταπτυχιακό
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Μεταπτυχιακές σπουδές στη Βιοτεχνολογία – Ποιότητα Διατροφής και Περιβάλλοντος
Πανεπιστήμιο Κύπρου: Μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα σπουδών για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος

_______________________

Δείτε ακόμη

Συνέδριο για την ένταξη στην εκπαίδευση: 22 και 23/11/2019 στο ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας 
Συνέδριο για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής: Παρασκευή 29/11/2019 – Γαλλικό Ινστιτούτο
Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ειδική Εκπαίδευση με Κριτές: 23-25 Απριλίου, Αγρίνιο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Συνέδριο για την επιμόρφωση των προσφύγων και μεταναστών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση