Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σεμινάριο για Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα από το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σεμινάριο για Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα από το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας-6 εξ αποστάσεως επιμορφωτικά σεμινάρια, με θέμα: “Οργάνωση & ΔΕΠ-Υ: κατανόηση και παρέμβαση στην προσοχή και στη συγκέντρωση”.

Σεμινάριο ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας για τη ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα)

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, διοργανώνει κύκλο έξι (6) εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων, με θέμα:

«Οργάνωση & ΔΕΠ-Υ: κατανόηση και παρέμβαση στην προσοχή και στη συγκέντρωση»

Δείτε το ενημερωτικό σημείωμα

Ο κύκλος των εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων υλοποιούνται σε συνεργασία του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδας με το πιστοποιημένο Δίκτυο i-paidi (https://i-paidi.gr), τον Σύνδεσμο ΔΕΠΥ Λεμεσού Κύπρου (https://add-adhd.org.cy, ADD-ADHD Λεμεσού) και ομάδα εξειδικευμένων στη ΔΕΠ-Υ επιστημόνων.

Η ΔΕΠ-Υ, η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητα, ενυπάρχει στο 14% των παιδιών με φυσιολογικό Δείκτη Νοημοσύνης. Προκαλεί διάσπαση προσοχής, άσκοπη & συνεχή κίνηση, απουσία αυτοπεποίθησης και κινήτρων προόδου. Η έγκαιρη αξιολόγηση και συνολική παρέμβαση, από την ηλικία των 4 ετών, προσδίδει το μεγαλύτερο όφελος.

Η ενημέρωση όλων των εκπαιδευτικών θεωρείται απαραίτητη και παράλληλα με την πιθανή εξειδίκευση επιτυγχάνεται η έως και 80% μείωση των αρνητικών συνεπειών της ΔΕΠ-Υ, ώστε το παιδί να αξιοποιεί πλήρως τον ευφυή του νου.

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται και θα συμμετάσχουν στο επιμορφωτικό σεμινάριο πρέπει να δηλώσουν τα στοιχεία τους στην ακόλουθη φόρμα:

https://forms.gle/cVfFYBZzuGi3o6fF7

Στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν στον κύκλο των έξι επιμορφωτικών συναντήσεων θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης. 

Ο κύκλος των έξι (6) επιμορφωτικών συναντήσεων υλοποιείται κάθε Τετάρτη και ώρα 19:00 – 20:30 και περιλαμβάνει online εισηγήσεις και workshop, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • Τετάρτη 9 Μαρτίου: Το δημιουργικό παιδί με ΔΕΠ-Υ και το i-paidi: Δυσκολίες & Διά βίου μάθηση. Workshop – Μαριάννα Λαγουμίδη, PgD
  • Τετάρτη 16 Μαρτίου: Ποιος Κληρονομεί / από ποιο γονιό κληρονομεί / ο ρόλος του υπολογιστή. Workshop – Φρόσω Μπούτου, PhD
  • Τετάρτη 23 Μαρτίου: ΔΕΠ-Υ: Ενδοατομικές διαφορές, συνέπειες στην οικογένεια. Workshop – Λίζα Βάρβογλη, PhD
  • Τετάρτη 30 Μαρτίου: Τρόποι για να ευτυχήσει το παιδί με ΔΕΠ-Υ στην κοινωνική ζωή. Workshop – Ελένη Γιαννακοπούλου, MBA
  • Τετάρτη 6 Απριλίου: Ο ρόλος του σχολείου, της μελέτης και η μαθησιακή πρόοδος. Workshop – Αδαμάντιος Παπασταμάτης, PhD
  • Τετάρτη 13 Απριλίου: Ο καθοριστικός ρόλος της άθλησης και της διατροφής. Workshop – Χριστίνα Γαλανοπούλου, Κατερίνα Φαρδελάκη

 Ο Οργανωτικός Συντονιστής

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδος

Δρ. Χρίστος Β. Μαρκαντώνης

Δείτε επίσης

Πόλεμος στην Ουκρανία: Προτάσεις για υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας από το ΙΕΠ 

Πίνακες διορισμών: Να ενταχθούν οι εκπαιδευτικοί με σεμινάρια 400 ωρών στην ΕΑΕ-Ερώτηση στη Βουλή 

Πίνακες προσλήψεων αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας 2021-22-Ανάγκη μόνιμων διορισμών σε ετήσια βάση-Ανακοίνωση ΠΑΣΑΔ 

Νηπιαγωγεία Πειραιά-ΟΟΣΑ: Ξεχώρισαν με τις επιδόσεις στις γνώσεις και δεξιότητες του πολίτη του κόσμου 

Τι ισχύει για τη μονιμοποίηση εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ | Παράθεση νομοθεσίας 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply