Τρίτη, 22 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σεμινάριο Tracker-Phyphox: Στα πλαίσια του νέου προγράμματος σπουδών στη Φυσική

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σεμινάριο Tracker-Phyphox: Στα πλαίσια του νέου προγράμματος σπουδών στη Φυσική – Από την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝΕΚΦΕ).

Σεμινάριο Tracker-Phyphox – Διοργάνωση Επιμορφωτικού Σεμιναρίου

H Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.) διοργανώνει επιμορφωτικό σεμινάριο, στα πλαίσια του νέου προγράμματος σπουδών, για τη χρήση του λογισμικού Tracker και της εφαρμογής Phyphox καθώς στα βασικά στοιχεία του νέου προγράμματος σπουδών στη Φυσική είναι η ανάδειξη του πειράματος σε πυλώνα της διδασκαλίας αλλά και η ενσωμάτωση στοιχείων Τεχνολογίας και Τεχνολογικών Εφαρμογών.

Στο σεμινάριο αυτό, διάρκειας δέκα (10) ωρών, μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες στα Λύκεια και τα Γυμνάσια της χώρας.

Επισημαίνεται ότι το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, σε ώρες εκτός του σχολικού ωραρίου.

Δηλώσεις συμμετοχής

Οι δηλώσεις συμμετοχής θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέχρι την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023.

Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται ηλεκτρονικά μέχρι την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023 στη φόρμα συμμετοχής:

https://forms.gle/5TqYMqvhZqMA7dpx6

 Ο σύνδεσμος μέσω του οποίου θα πραγματοποιηθούν οι δικτυακές συναντήσεις, θα κοινοποιηθεί στους συμμετέχοντες μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών.

Βασικά στοιχεία του νέου προγράμματος σπουδών στη Φυσική

Βασικά στοιχεία του νέου προγράμματος σπουδών στη Φυσική είναι η ανάδειξη του πειράματος σε πυλώνα της διδασκαλίας αλλά και η ενσωμάτωση στοιχείων Τεχνολογίας και Τεχνολογικών Εφαρμογών. Στα πλαίσια αυτά το Π.Σ. προτείνει τη χρήση από εκπαιδευτικούς και μαθητές της ανάλυσης βίντεο και του λογισμικού Tracker ως μιας μοντέρνας πειραματικής διαδικασίας για την ιχνηλασία κινήσεων και εξαγωγή πειραματικών δεδομένων σε συνδυασμό με τις πολλαπλές αναπαραστάσεις που προσφέρει. Στην ίδια λογική εντάσσεται και η χρήση «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων και αντίστοιχων εφαρμογών όπως το Phyphox.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

 

Σεμινάριο Tracker
Ημ/νία/Ώρα Αντικείμενο
Τετ. 15-11-23

17.00-19.00

Εισαγωγή στην ανάλυση βίντεο και βασικά εργαλεία του Tracker
Τετ. 22-11-23

17.00-19.00

Ιχνηλασία κινήσεων, πολλαπλές αναπαραστάσεις, επεξεργασία δεδομένων ιχνηλασίας
Τετ. 29-11-23

17.00-19.00

Εξελιγμένα χαρακτηριστικά

 

Σεμινάριο Phyphox
Ημ/νία/Ώρα Αντικείμενο
Παρ. 24-11-23

17.00-19.00

Εισαγωγή, βασικά πειράματα
Παρ. 01-12-23

17.00-19.00

Εξελιγμένα χαρακτηριστικά

 

Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν είτε ολόκληρο το πακέτο του σεμιναρίου, είτε μόνο ένα από τα αντικείμενά του (π.χ. μόνο Tracker ή μόνο Phyphox).

Δείτε σχετικά

Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Γυμνασίου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων | ΦΕΚ 

Δείτε επίσης

Συνέδριο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών: “Ειδικές επιστήμες”-Aπό Παρασκευή 1 έως και Κυριακή 3.12.2023 στην Πάτρα 

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΚΕΑΤ: Εκπαίδευση και μαθητές με Αναπηρία όρασης στο σύγχρονο ελληνικό εκπ/κό πλαίσιο 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply