Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σενάρια για κλείσιμο σχολείων 15 Νοεμβρίου για να ανακοπεί το κύμα κορονοϊού

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σενάρια για κλείσιμο σχολείων 15 Νοεμβρίου προκειμένου να ανακοπεί το μεγάλο κύμα διασποράς του κορονοϊού σε μαθητές επεξεργάζεται το ΥΠΑΙΘ, σύμφωνα με δημοσίευμα.

Τη στιγμή που κατά το ΥΠΑΙΘ τα μέτρα προστασίας και το πολύ αυξημένο testing κρατούν μέχρι στιγμής τα σχολεία ανοικτά, σύμφωνα με στοιχεία του ΕΟΔΥ σχεδόν το ένα τέταρτο των νέων κρουσμάτων αφορούν σε παιδιά από 4 ως 18 χρονών.

Η αυξητική τάση κρουσμάτων κορονοϊού στα παιδιά

ανησυχεί ιδιαίτερα τους ειδικούς και το Υπουργείο Υγείας και διάφοροι προβληματισμοί αναπτύσσονται σχετικά με το πότε πρέπει να αναστέλλει τη λειτουργία του ένα σχολείο.

Ετσι ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί σημερινό δημοσίευμα

στην ιστοσελίδα “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”-makthes.gr , σύμφωνα με το οποίο εξετάζεται σοβαρά από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, το κλείσιμο των σχολείων τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, προκειμένου να ανακοπεί το μεγάλο κύμα διασποράς του κορονοϊού σε μαθητές.

Συγκεκριμένα αναφέρεται πως

σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο να εισηγηθεί το μέτρο αυτό τις επόμενες μέρες κιόλας η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Τέλος στο δημοσίευμα παρατίθενται στοιχεία αναφορικά με τα κρούσματα σε παιδιά από 4 ως 18 χρονών, ως εξής:

Την εβδομάδα 11 – 17 Οκτωβρίου, το σύνολο των ασθενών ηλικίας 4-18 ετών ήταν 4.493, αποτελώντας το 26% στο σύνολο των κρουσμάτων.

Την εβδομάδα 18 – 24 Οκτωβρίου εντοπίστηκαν 5.970 νέες μολύνσεις στις ηλικίες 4 – 18 ετών, ενώ μόλις μία εβδομάδα νωρίτερα είχαν εντοπιστεί 4.493 περιπτώσεις. Σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, τα 5.970 κρούσματα σε παιδιά ηλικίας από 4 – 18 ετών για την εβδομάδα 18 – 24 Οκτωβρίου, αντιστοιχούν στο 27% του συνόλου των κρουσμάτων που εντοπίζονται στην χώρα το ίδιο διάστημα.

Την εβδομάδα 25 ως 31 Οκτωβρίου, επιβεβαιώθηκαν 6.682 νέα κρούσματα σε παιδιά ηλικίας 4 ως 18 ετών. Ο αριθμός αυτός αποτελεί το 25% στο σύνολο των κρουσμάτων.

Δείτε επίσης

Δημόσιο-covid: Τροποποίηση ΚΥΑ ως προς χρόνο και βεβαίωση νόσησης και την ισχύ του πιστοποιητικού
Μέτρα κορονοϊού έως 22.11.2021: Δημόσιο-ιδιωτικός τομέας-σχολεία-εκλογές οργάνων διοίκησης
Διατροφή παιδιών-εφήβων στα σχολεία-Κανόνες υγιεινής για την σίτιση σε ολοήμερα | Οδηγίες
Κεραμέως: Πάνω από 70% των σχολείων προχώρησαν στην αξιολόγηση-Δεν κλείνουν τα σχολεία
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν

Πριν φύγετε

Κατανομή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών-Εγγραφο για δημιουργία ομάδων γενικών σχολείων
Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply