Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Service Unaivalable…Ή όταν οι διακηρύξεις συναντούν την πραγματικότητα…Ανακοίνωση της ΠΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Service Unaivalable…Ή όταν οι διακηρύξεις συναντούν την πραγματικότητα…Ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ) για τα μεγάλα προβλήματα που παρουσιάστηκαν  λόγω υπερφόρτωσης του συστήματος στην πλατφόρμα σύναψης και αποδοχής της ψηφιακής σύμβασης αναπληρωτών.

Service Unaivalable

Ακολουθεί ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ) σχετικά με το ζήτημα που αντιμετώπισαν αναπληρώτριες και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί εχθές Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου με την πλατφόρμα για την υπηρεσία σύναψης και αποδοχής της ψηφιακής σύμβασης.

Υπενθυμίζουμε ότι το ΥΠΑΙΘΑ ανακοίνωσε ότι οι προσλαμβανόμενοι, για τους οποίους, αν και ανέλαβαν υπηρεσία σε σχολική μονάδα ή ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., δεν κατέστη εφικτό να ολοκληρώσουν τη διαδικασία σύναψης ψηφιακής σύμβασης μέχρι την ως άνω ώρα, οφείλουν να εισέλθουν στην εφαρμογή αύριο, Παρασκευή 6/9, έως το πέρας της ημέρας, προκειμένου να καταχωρίσουν τα προσωπικά τους στοιχεία και να αποδεχτούν τη σύμβασή τους. Για τις εν λόγω περιπτώσεις θα ληφθεί μέριμνα για την καταβολή της ημερήσιας αποζημίωσης και για το διάστημα έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας σύναψης σύμβασης.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (ΠΕΚ)

Service Unaivalable…

Ή όταν οι διακηρύξεις συναντούν την πραγματικότητα…

Για ακόμη μια φορά ζούμε την αναντιστοιχία των θριαμβευτικών εξαγγελιών του Υπουργείου Παιδείας σε σχέση με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση με την ίδια την πραγματικότητα.

Χιλιάδες αναπληρώτριες και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί βρέθηκαν αντιμέτωπες και αντιμέτωποι με μια οθόνη η οποία ενημέρωνε μεγάλο μέρος τους πως η υπηρεσία σύναψης και αποδοχής της ψηφιακής σύμβασης δεν είναι διαθέσιμη. Η επιλογή του Υπουργείου διαπιστώνοντας από το ξεκίνημα της ημέρας τα σοβαρά αυτά προβλήματα ήταν να δοθεί παράταση και την επόμενη ημέρα.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό η Πολιτεία να διασφαλίζει πως η ηλεκτρονική διακυβέρνηση θα αποτελεί παράγοντα διευκόλυνσης και όχι ταλαιπωρίας. Ο μεγάλος αριθμός ενδιαφερομένων για τη διαδικασία ήταν γνωστός και δεν αποτελούσε έκπληξη. Ήταν υποχρέωση της Πολιτείας να διασφαλίσει πως οι άνθρωποι αυτοί δεν θα βίωναν αυτή την ταλαιπωρία σε πρακτικό αλλά και σε ψυχολογικό επίπεδο.

Οι διακηρύξεις για ψηφιακό μετασχηματισμός είναι σημαντικό να συνοδεύονται από αντιστοιχία λόγων και έργων

Διαφορετικά τραυματίζουν και δεν υπηρετούν αυτή τη τόσο σοβαρή υπόθεση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

 ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για πλατφόρμες που “πέφτουν”: Τα ψηφιακά συστήματα αντέχουν όταν τα σχεδιάζουμε καλά 

Νέα ενημέρωση Υπουργείου Παιδείας για τη σύναψη ψηφιακής σύμβασης αναπληρωτών 

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ έως σήμερα

Οδηγός εκπαιδευτικού: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Πως προσλαμβάνονται οι αναπληρωτές: Το νομοθετικό πλαίσιο πρόσληψης και τοποθέτησης από το Υπ. Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση