Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχεδίαση και λειτουργία πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based, synsyn, formes | Ομάδες Εργασίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχεδίαση και λειτουργία πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS-based «Χωροταξικό», synsyn, formes – Ομάδες Εργασίας.

Σχεδίαση και λειτουργία πληροφοριακών συστημάτων

Σε συγκρότηση Ομάδων για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση των πληροφοριακών συστημάτων Α. e-εγγραφές, Β. e-doatap, Γ. GIS- based «Χωροταξικό», Δ. synsyn και Ε. formes, του ΥΠΑΙΘΑ, προχώρησε με την υπ. αριθ. πρωτ. 139804/Α7/21-11-2024 ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κ. Πιερρακάκης.

Δείτε σε μορφή pdf την Απόφαση ΕΔΩ

Αναλυτικά τα πληροφοριακά συστήματα e-εγγραφές, e-doatap, GIS-based «Χωροταξικό», synsyn και formes

Α. Ομάδα για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «e-εγγραφές» για τις εγγραφές, ανανεώσεις εγγραφών και μετεγγραφές μαθητών/-τριών σε ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025-2026.

Περιγραφή του Πληροφοριακού Συστήματος «e-εγγραφές»

Το σύστημα αυτό αποτελείται από την G2C (Government to Citizens) εφαρμογή για την εγγραφή, ανανέωση εγγραφής και μετεγγραφής μαθητών/-τριών σε δημόσια ΓΕ.Λ., στα οποία περιλαμβάνονται και τα Πρότυπα, Πειραματικά, Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά Σχολεία και οι Λυκειακές Τάξεις (Λ.Τ.) Γυμνασίων., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ., και τις G2G (Government to Government) εφαρμογές: α. για τη χωροταξική κατανομή των μαθητών/τριών από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΓΕ.Λ. και β. για την κατανομή σε ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. από την Κεντρική Υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. Το αποτέλεσμα που προκύπτει αφορά στην έγκαιρη δημιουργία τμημάτων στις σχολικές [3] μονάδες όλης της επικράτειας και κατ’ επέκταση στην πρόβλεψη των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και των αναγκών σε βιβλία.

Β. Ομάδα για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «e-doatap» για την υποβολή αιτήσεων αναγνώρισης τίτλων προς τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.

Περιγραφή του Πληροφοριακού Συστήματος «e-doatap»

Το σύστημα αυτό αποτελείται από την G2C (Government to Citizens) εφαρμογή, η οποία παρέχει στους ενδιαφερόμενους πολίτες τη δυνατότητα υποβολής αίτησης αναγνώρισης τίτλου της αλλοδαπής μαζί με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά και δυνατότητα παρακολούθησης μέσω του συστήματος του σταδίου της διαδικασίας που βρίσκεται η αίτησή τους προκειμένου να λαμβάνουν σχόλια/ειδοποιήσεις άμεσα στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο για πιθανές περαιτέρω ενέργειες που απαιτούνται. Η διεκπεραίωση του φακέλου του πολίτη γίνεται ηλεκτρονικά σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αναγνώρισης τίτλου (δρομολόγησης, προέλεγχου, εισήγησης από ειδικό εισηγητή, εισήγησης από Ακαδημαϊκό σύμβουλο, έκδοσης απόφασης ισοτιμίας ή αντιστοιχίας, διοικητικός έλεγχος) αυτοματοποιώντας πλήρως τις εσωτερικές διαδικασίες του Οργανισμού με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά ο χρόνος αναγνώρισης ενός πτυχίου αλλοδαπής.

Γ. Ομάδα για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος GIS- based «Χωροταξικό» για τη χωροταξική κατανομή μαθητών/τριών

Περιγραφή του Πληροφοριακού Συστήματος GIS-based «Χωροταξικό»

Το σύστημα αυτό αποτελείται από την G2G (Government to Government) εφαρμογή «Χωροταξική κατανομή μαθητών» που παρέχει αυτοματοποιημένη χωροταξική κατανομή των μαθητών/-τριών στις σχολικές μονάδες και την G2C (Government to Citizens) εφαρμογή «Αναζήτηση σχολείων» για την εύρεση σχολικών μονάδων με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα.

Δ. Ομάδα για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «synsyn» για τη διαχείριση θεμάτων της κτηριακής υποδομής της κεντρικής υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Περιγραφή του Πληροφοριακού συστήματος

Το σύστημα αυτό αποτελείται από την εσωτερική ηλεκτρονική εφαρμογή «Αιτημάτων συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών» που σχετίζονται με τις κτηριακές υποδομές του κτηρίου της κεντρικής υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.ΘΑ.. Παρέχει τη δυνατότητα στους/στις υπαλλήλους του Υπουργείου να υποβάλουν αίτημα γνωστοποίησης και αποκατάστασης βλάβης, το οποίο ανατίθεται στο κατάλληλο τεχνικό κλιμάκιο του αρμόδιου Τμήματος Κτηριακής και Υλικοτεχνικής Υποδομής.

Ε. Ομάδα για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «formes».

Περιγραφή του Πληροφοριακού Συστήματος «formes»

Σκοπός της εφαρμογής είναι η ηλεκτρονική συλλογή δεδομένων με τη μορφή φορμών από τις υπηρεσίες του Υπουργείου σε διακομιστές του Δημοσίου με αντικειμενικό στόχο την άμεση επεξεργασία των δεδομένων από το πληροφοριακό σύστημα και την εξαγωγή στατιστικών σύμφωνα με τους κανόνες για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Οι χρήστες οι οποίοι καλούνται να τις συμπληρώσουν, εντός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος, μπορεί να είναι είτε πολίτες με σύνδεση και αυθεντικοποίηση μέσω Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ. (TaxisNet) είτε Εκπαιδευτικοί, Μαθητές, Σχολικές Μονάδες, Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και άλλοι φορείς του Υπουργείου με σύνδεση και αυθεντικοποίηση μέσω Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (Π.Σ.Δ.).

Δείτε επίσης

Ομάδα εργασίας-διαδικασία προσλήψεων εκπαιδευτικών: Προστέθηκαν 2 νέα μέλη

Πιερρακάκης: Βοηθός δασκάλου στην Παράλληλη-συνέχεια διορισμών-2 αθλητικά σχολεία-άδεια μητρότητας 

Μακρή για Πίνακες εκπαιδευτικών: Σε συζητήσεις με το ΑΣΕΠ βρίσκεται το Υπουργείο Παιδείας 

Αυξήσεις με μείωση εισφορών υγείας: Ελάχιστες και αντιφατικές – Πίνακας μισθολογικών αλλαγών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply