Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με τα κενά μειωμένου ωραρίου αναπληρωτών που προκύπτουν από τροποποιήσεις σύμβασης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με τα κενά μειωμένου ωραρίου αναπληρωτών που προκύπτουν από τροποποιήσεις σύμβασης – Επισημάνσεις από τον εκπαιδευτικό και διαχειριστή της εκπαιδευτικής ομάδας στο f.b “Εκπαιδευτικοί Β/θμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), Μάριο Μαγιολαδίτη.

Σχετικά με τα κενά μειωμένου ωραρίου

Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπου το Υπουργείο Παιδείας προσλαμβάνει, σε πολλές περιπτώσεις, σε πλήρες ωράριο αναπληρωτές που ήδη εργάζονται με μειωμένο ωράριο, με αποτέλεσμα μετά τη νέα πρόσληψη η αρχική θέση να μένει ακάλυπτη και το σύστημα να “τρέχει” και δεύτερη φορά, ο εκπαιδευτικός και διαχειριστής της εκπαιδευτικής ομάδας στο f.b “Εκπαιδευτικοί Β/θμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), Μάριος Μαγιολαδίτης προβαίνει σε επισημάνσεις με θέμα “Να καλύπτονται άμεσα και τα κενά Μειωμένου Ωραρίου που προκύπτουν από τροποποιήσεις σύμβασης”.

Ακολουθούν οι επισημάνσεις του εκπαιδευτικού

ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕΜΒΑΣΗΣ

Παρατηρώ ένα ακόμα φαινόμενο με τις προσλήψεις αναπληρωτών το οποίο οδηγεί σε κενά:

Το Υπουργείο Παιδείας προσλαμβάνει, σε πολλές περιπτώσεις, σε πλήρες ωράριο άτομα που ήδη εργάζονται μειωμένο ωράριο. Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά τη νέα πρόσληψη η αρχική θέση μένει ακάλυπτη. Το σύστημα θα πρέπει να τρέχει και ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ για τις θέσεις μειωμένου ωραρίου που αφήνει το άτομο που διορίζεται. Αν κάποιος δει τις ανακλήσεις θα δει ότι ένα μεγάλο μέρος οφείλεται σε νέες προσλήψεις.

Σίγουρα δεν πρέπει να γυρίσουμε στο προηγούμενο καθεστώς όπου η εκάστοτε διεύθυνση τροποποιούσε συμβάσεις γιατί εκεί είχαμε το φαινόμενο να “κρατάνε” θέσεις ΠΛΗΡΟΥΣ ωραρίου μεταμφιεσμένες (προσωρινά) σε ΜΕΙΩΜΕΝΟ ωράριο.

Δείτε επίσης

Να ενσωματωθεί ο έλεγχος του ορίου ηλικίας στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών | Επισημάνσεις 

Διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών: Οι τρεις άξονες και άλλες επισημάνσεις 

Στέγαση 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας-Χορτιάτη: Φορείς, γονείς και εκπαιδευτικοί συναντήθηκαν με τον Υφυπουργό Μακεδονίας-Θράκης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση