Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας ΖΕΠ στις οποίες θα λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας στις οποίες θα λειτουργήσουν Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) – Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.).

Σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας ΖΕΠ

Με την υπ. αριθ. 90389/Δ2 Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κας Ζέττας Μακρή  η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 4629/8-8-2024 έχουμε την Ένταξη Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ), όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ ΖΕΠ.

Σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας ΖΕΠ – Αναλυτικά η Απόφαση της κας Ζέττας Μακρή με τις σχολικές μονάδες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (ΠΔΕ)

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Αριθμ. 90389/Δ2

Ένταξη Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ), όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ ΖΕΠ.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

… αποφασίζουμε:

Εντάσσουμε στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, που ορίστηκαν σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπό στοιχεία 169735/ΓΔ4/10.10.2017 (Β’ 3727) υπουργικής απόφασης, τις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2024-2025, όπως αναφέρονται στον πίνακα που ακολουθεί:

Δείτε το ΦΕΚ Β 4629/8-8-2024 

Για την Απόφαση ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων:

H υπό στοιχεία 76068/Δ2/5.7.2024 εγκύκλιο «Εκτίμηση λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2024-2025 στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».

Οι προτάσεις των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η ανάγκη στήριξης των μαθητών/τριών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως προς την ενίσχυση της ελληνομάθειας και δημιουργίας υποστηρικτικού πλαισίου για την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής και την ισότιμη ένταξη όλων των μαθητών/τριών, χωρίς διακρίσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Το γεγονός ότι δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Τακτικού Προϋπολογισμού του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.1/Γ/438/81885/Β1/17.7.2024 εισήγηση του άρθρου 24 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Δείτε επίσης

Σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας ΖΕΠ στις οποίες θα λειτουργήσουν Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας-Τ.Υ.

Τα σχολεία που θα δουλέψουν 49 Κοινωνικοί Λειτουργοί σε Τάξεις Υποδοχής-ΔΥΕΠ για το σχ. έτος 2024-25 

Μητρώο Υπηρεσιών και Φορέων Δημοσίου 2024

Ψήφισμα σύνταξης γονέα παιδιού με αναπηρία – Από το Πανελλαδικό Υποστηρικτικό και Κοινωνικό Δίκτυο ΑμεΑ-4ΑΜΕΑ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply