Σάββατο, 20 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συγκρότηση επιτροπών αξιολόγησης μετατάξεων μέσω ενιαίου συστήματος κινητικότητας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συγκρότηση επιτροπών αξιολόγησης μετατάξεων μέσω ενιαίου συστήματος κινητικότητας Β’ Κύκλου 2021 με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Συγκρότηση και ορισμός μελών των Επιτροπών Αξιολόγησης υποψηφίων για κάλυψη θέσεων με μετάταξη μέσω Ε.Σ.Κ. Β’ Κύκλου 2021, των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Συγκροτούνται επιτροπές για την αξιολόγηση των υποψηφίων προς μετάταξη

στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (Ε.Σ.Κ. Β’ Κύκλος 2021), αποτελούμενες από Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Προϊσταμένους Αυτοτελών Διευθύνσεων Διοικητικής, Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης, Διευθυντές Εκπαίδευσης, και Προϊσταμένους Τμημάτων και ορίζουμε τα μέλη αυτών ως εξής:

Δείτε σε μορφή pdf την Απόφαση συγκρότησης Επιτροπών Αξιολόγησης υποψηφίων για μετάταξη

Στο τριμελές όργανο δύναται να παρίσταται

με συμβουλευτικό ρόλο ο Προϊστάμενος του Τμήματος, στο οποίο ανήκει η προκηρυχθείσα θέση και να συμμετέχει ως παρατηρητής, εκπρόσωπος του οικείου συλλόγου εργαζομένων.

Έργο του τριμελούς οργάνου

είναι η αξιολόγηση των αιτήσεων των υποψηφίων για κάθε προκηρυχθείσα θέση στις οικείες οργανικές μονάδες, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 όπως ισχύει ήτοι, λαμβάνοντας υπόψη τη συνάφεια των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων των υποψηφίων με την προκηρυχθείσα θέση, τις εκθέσεις αξιολόγησης, την εμπειρία στην άσκηση αντίστοιχων καθηκόντων και κάθε στοιχείο από το προσωπικό μητρώο των υπαλλήλων που καταδεικνύει την καταλληλότητά τους για τη συγκεκριμένη θέση.

Δείτε επίσης

Πρωθυπουργός-μέτρα κορονοϊού: Oχι αναστολή λειτουργίας σχολείων-2 self test στις γιορτές-Σχέδιο 2 φάσεων
Συμβούλια επιλογής Διευθυντών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης: Συγκροτήθηκαν με Αποφάσεις της Ν. Κεραμέως
 Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο
Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο
 Συνδικαλιστικές οργανώσεις-Μητρώο ΓΕΜΗΣΟΕ: Προσφυγές στο ΣτΕ για ακύρωση της Υπουργικής Απόφασης ως αντισυνταγματική
Μικρή φάση προσλήψεων εκπαιδευτικών-Αναμένεται ΦΕΚ για προσλήψεις Κ.Λ και Ψυχολόγων και Ειδική πρόσκληση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση