Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συγκρότηση επιτροπής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων και στελεχών εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συγκρότηση επιτροπής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων και στελεχών εκπαίδευσης – Απόφαση του Υπουργού ΠΑΙΘΑ κου Κ. Πιερρακάκη.

Συγκρότηση επιτροπής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών

Τη σύσταση και συγκρότηση Επιστημονικής Επιτροπής Επιμόρφωσης στο πλαίσιο της υλοποίησης του Υποέργου 4 «Επιμόρφωση του εκπαιδευτικού δυναμικού Μουσικών Ειδικοτήτων, ΜΕΤ» για την Πράξη «Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων» με κωδικό ΟΠΣ 6001981 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή ΕΣΠΑ 2021-2027» υπέγραψε – Απόφαση 6397/ 28-11-2023 – ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης.

Αντικείμενο της Επιστημονικής Επιτροπής είναι ο σχεδιασμός, η εποπτεία, ο συντονισμός και η υλοποίηση της Β΄ φάσης της Επιμόρφωσης των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων και λοιπών στελεχών εκπαίδευσης.

Ειδικότερα:

1. Εισηγείται τον αναλυτικό σχεδιασμό και τον τρόπο υλοποίησης της Β’ φάσης Επιμόρφωσης.

2. Εισηγείται για θέματα που αφορούν στη λήψη αποφάσεων σχετικά με το επιστημονικό σκέλος της υλοποίησης της δράσης ενημέρωσης και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών των Μουσικών Σχολείων.

3. Επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς Μουσικών Ειδικοτήτων στα Μουσικά Σχολεία, σε θέματα ενσωμάτωσης των ΤΠΕ, της Μουσικής Τεχνολογίας και της Ηχοληψίας.

Ενδεικτικά αναφέρονται:

  • Χρήση λογισμικού ηχογράφησης και μουσικής παραγωγής για τη δημιουργία ηχητικού (audio) αλλά και οπτικοακουστικού (audio-video) υλικού.
  • Παρουσίαση, επίδειξη και εκμάθηση της χρήσης συστήματος ηχητικής κάλυψης μουσικών και καλλιτεχνικών γενικότερα εκδηλώσεων, με τη χρήση του προτεινόμενου εξοπλισμού, αποτελούμενου από φορητό ψηφιακό μίκτη ήχου με δυνατότητα ασύρματου ελέγχου και ηχογράφησης της συναυλίας, μικρόφωνα, DI boxes κ.λπ.
  • Παρουσίαση, συνδεσμολογία και χρήση του προτεινόμενου studio ηχογραφήσεων για τα Μουσικά Σχολεία, με σκοπό την καταγραφή και παραγωγή μουσικού υλικού τόσο σε επίπεδο μουσικών συνόλων αλλά και σε επίπεδο ατομικής παραγωγής, δημιουργώντας έτσι ένα multimedia αρχείο με τις δραστηριότητες του σχολείου.
  • Καινοτόμος χρήση του εν λόγω studio ηχογραφήσεων που αφορά στην παρουσίαση νέων τεχνολογιών σχετικών με την απομακρυσμένη ηχογράφηση, με σκοπό την δημιουργία μουσικών παραγωγών με τη συμμετοχή πολλών σχολείων. Η εκάστοτε απομακρυσμένη ηχογράφηση (remote recording) γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η δράση δικτυώνει όλα τα μουσικά σχολεία της χώρας δίνοντας τη δυνατότητα διάδρασης μεταξύ τους, ανταλλαγής εμπειριών καθώς και προβολής τους σε πανελλαδικό αλλά και διεθνές επίπεδο μέσω της συνεργασίας με σχολεία του εξωτερικού και της ομογένειας.

4. Οργανώνει και υλοποιεί ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας για θέματα που αφορούν την εν λόγω Επιμόρφωση.

5. Συνεργάζεται με δημόσιους/ιδιωτικούς φορείς με στόχο τη συντονισμένη δράση και γενικότερα την οργάνωση των Σχολείων, καθώς και την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων.

6. Εκπονεί τυχόν συμπληρωματικό επιμορφωτικό υλικό.

7. Οργανώνει και υλοποιεί τα θεματικά εργαστήρια, εφόσον απαιτηθεί.

8. Υποστηρίζει τις υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. που σχετίζονται με τα Μουσικά Σχολεία και έχουν αρμοδιότητα για την υλοποίηση δράσεων που αφορούν τα παραπάνω, με ενέργειες προγραμματισμού, οργάνωσης και υλοποίησης των σχετικών δράσεων.

Η Επιστημονική Επιτροπή Επιμόρφωσης αποτελείται από τα παρακάτω μέλη:

  1. Τσιούτσια Μαρία Αρτεμησία του Παύλου, ΠΕ 01 Μουσικής Επιστήμης, Εκπαιδευτικός της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, Μέλος και Εκπρόσωπος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. της ΕΕΜΠ.,
  2. Χουρδάκης Μιχαήλ του Γεωργίου , ΠΕ 01 Μουσικής Επιστήμης, εκπαιδευτικός Μουσικού Σχολείου Αλίμου,
  3. Λουζιώτης Ιωάννης του Βασιλείου, ΠΕ 01 Μουσικής Επιστήμης, Εκπαιδευτικός Μουσικού Σχολείου Αλίμου,
  4. Ανδρέου Ελένη του Νικήτα, ΠΕ 01, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μουσικής (Πειραιά και Ν. Δωδεκανήσου), της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά.
  5. Μαλαφής Ιωάννης του Γεωργίου, μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ),
  6. Κατηρτζόγλου Σταύρος του Μιχαήλ, ΠΕ 01 Μουσικής Επιστήμης, Εκπαιδευτικός Μουσικού Σχολείου Παλλήνης,
  7. Σαλτού Αντιγόνη του Αθανασίου, ΠΕ 79.01 Μουσικής Επιστήμης με, Εκπαιδευτικός Μουσικού Σχολείου Αλίμου

Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής Επιμόρφωσης ορίζεται η κα Τσιούτσια Μαρία- Αρτεμησία του Παύλου.

Καθήκοντα γραμματέως θα ασκήσει η Κωνσταντίνα Δημητρακά του Δημητρίου, στέλεχος της Μονάδας Β1 της Ε.Δ. ΕΣΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..

Η επιτροπή λειτουργεί σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί συλλογικών οργάνων και τηρεί πρακτικά συνεδριάσεων. Η ΕΠ.ΕΠ.υποστηρίζει τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ έπειτα από αίτημα τους και η απάντηση στο εκάστοτε αίτημα θα δίνεται στο χρονικό διάστημα δέκα (10) εργάσιμων μερών, ενώ σε διαφορετική περίπτωση θα θεωρείται ότι υπάρχει σύμφωνη γνώμη στο αίτημα.

Η λειτουργία της ΕΠ.ΕΠ. αφορά αποκλειστικά στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση της Β’ Φάσης της επιμόρφωσης, ξεκινά μετά την παραλαβή και εγκατάσταση του μουσικοτεχνικού εξοπλισμού στα Μουσικά Σχολεία της χώρας και οι συνεδριάσεις της δύνανται να διαρκέσουν έως και 4 μήνες.

Η Επιτροπή ορίζεται αμειβόμενη. Το κόστος λειτουργίας της βαρύνει την Πράξη «Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων» με Κωδικό ΟΠΣ 6001981 στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027».

Δείτε επίσης

Κινητοποιήσεις μαθητών Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων με τη συμπαράσταση της ΠΕΓΜΚΣ 

Σύσκεψη Ενωσης Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων: Πραγματοποιήθηκε με μαζική συμμετοχή-Τι συζητήθηκε 

Κατ οίκον διδασκαλία: Πόσα αιτήματα υποβλήθηκαν για το σχολ. έτος 2023-24 και πόσα υλοποιήθηκαν 

Μιχαηλίδου: Τι απάντησε στην αναφορά Βουλευτού για συσχέτιση σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης με διαζύγια και αυτοκτονίες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση