Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συλλογή υπογραφών για την αξιολόγηση από νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συλλογή υπογραφών για την αξιολόγηση από νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς-“Πανελλαδικό κάλεσμα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση” – Το κείμενο και ο σύνδεσμος.

Συλλογή υπογραφών για την αξιολόγηση

Σε συλλογή υπογραφών προχώρησαν νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί αντιδρώντας στην επιχειρούμενη ατομική αξιολόγηση του ΥΠΑΙΘ, καλώντας τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να λάβουν σχετικές αποφάσεις.

Ακολουθεί το κείμενο και ο σύνδεσμος για τις υπογραφές

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ «ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»!

ΝΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!

Ο χώρος της εκπαίδευσης, που κατά τα άλλα όλες οι κυβερνήσεις κόπτονται για αυτήν, βρίσκεται και πάλι στο στόχαστρο. Το ΥΠΑΙΘ επί της ουσίας θέλει να μας  «χρησιμοποιήσει» ως μοχλό για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση του νόμου 4823/21, στην οποία επανειλημμένα έχει αντιδράσει ο κλάδος των εκπαιδευτικών.

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας και τώρα και με τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν για παράδειγμα καλύψει τα χιλιάδες κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει τη χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία.

Εμείς, καλύψαμε για 10, 13, 15 χρόνια ως αναπληρωτές πάγιες ανάγκες στην εκπαίδευση σε όλη τη χώρα, ενώ μαζέψαμε κάθε τί (με το αζημίωτο φυσικά, ελέω προσοντολογίου – Γαβρόγλου) για μια θέση στους πίνακες διορισμών. Έρχονται τώρα, μετά από όλη αυτή τη προσπάθεια και τον αγώνα να μας «αξιολογήσουν»; Ποιοι και με ποια κριτήρια;

Η ουσία είναι η εξής: θέλουν ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο, υποχρηματοδοτούμενο, ένα σχολείο που όλα τα ζητήματα που προκύπτουν θα λύνονται στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης, όπου ο γονέας θα βάζει όλο και πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη. Θέλουν ένα δάσκαλο σκυφτό, σάκο του μποξ στον εκάστοτε καλοθελητή «ευεργέτη». Έναν δάσκαλο πελαγωμένο από την ατελείωτη γραφειοκρατία για χάρη της αναβάθμισης της σχολικής μονάδας, ο οποίος θα φταίει για οτιδήποτε συμβαίνει στο χώρο εργασίας του.

Ο άθλιος εκβιασμός και η ομηρεία των νεοδιόριστων δε θα περάσει!

Έχουμε τη δύναμη να τους χαλάσουμε για άλλη μια φορά τα σχέδια, όπως κάναμε και στην προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων!

Δεν ονειρευόμαστε ένα τέτοιο σχολείο για τους μαθητές μας και τα παιδιά μας. Εμείς σε ένα τέτοιο σχολείο δεν θα αξιολογηθούμε!

Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ  να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις που θα ενώσουν όλο τον Κλάδο ώστε να δοθεί ΚΟΙΝΗ – ΕΝΙΑΙΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

Να αποφασίσουν ΑΜΕΣΑ και ΧΩΡΙΣ άλλη καθυστέρηση:

  1. Απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση» όπως προβλέπεται από τον νόμο 4823/21 και την Υ.Α.  Αριθμ.9950/ΓΔ5 όπως απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης»
  2. Όλα τα αναγκαία μέτρα που θα λειτουργήσουν επικουρικά στην οργάνωση του αγώνα μας  π.χ. στάσεις εργασίας και απεργιακή κινητοποίηση.
  3. Πανελλαδική κινητοποίηση σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με αίτημα την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων και την έκδοση όλων των διαπιστωτικών πράξεων από τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ με ταυτόχρονη αξιοποίηση όλων  νομικών μέσων (π.χ. εξώδικα, προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια όπου έχουν γίνει ανακλήσεις) προκειμένου να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση.
  4. Σε έκδοση ενημερωτικού γράμματος προς τους γονείς που θα ενημερώνει για τους πραγματικούς στόχους της κυβέρνησης.
  5. Να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ενημέρωση και τη συσπείρωση του Κλάδου με συσκέψεις, συνελεύσεις, κινητοποιήσεις, συνεντεύξεις τύπου.

Ο σύνδεσμος για τις υπογραφές

http://www.petitions.gr/blog/2023/01/28/%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7/

Δείτε επίσης

Ενημέρωση για Οριστικούς Πίνακες Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ/2022 και έκδοση Προκηρύξεων Γενικής 2023 

Αίτηση θεραπείας κατά οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ: Η διαδικασία και οι προθεσμίες της προσφυγής 

Αναστολή προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών κατά την προεκλογική περίοδο | Τι ισχύει 

Τι απάντησε η Υφυπουργός Παιδείας για διορισμούς και άρση ποινών αναπληρωτών στη Βουλή 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση