Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συμφωνία συνεργασίας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση υπέγραψαν ο Κ. Πιερρακάκης και ο Τούρκος ομόλογός του

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συμφωνία συνεργασίας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση υπέγραψαν ο Κ. Πιερρακάκης και ο Τούρκος ομόλογός του – Στο πλαίσιο της επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan στην Ελλάδα.

Συμφωνία συνεργασίας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση

Συμφωνία συνεργασίας στο πεδίο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης υπεγράφη μεταξύ του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κου Κυριάκου Πιερρακάκη και του Υπουργού Παιδείας της Τουρκίας κου Yusuf Tekin, στο περιθώριο της συνεδρίασης του 5ου Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan, στο οποίο συμμετείχε και ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης.

Η συμφωνία προβλέπει προώθηση της αμοιβαίας αναγνώρισης των διπλωμάτων, ανταλλαγή καλών πρακτικών και σπουδαστών, δρομολόγηση κοινών σχεδίων δράσης και ερευνητικών δραστηριοτήτων, καθώς και συγκρότηση Κοινής Ομάδας Εργασίας για την εφαρμογή, εποπτεία και αξιολόγηση της Συμφωνίας.

Ακολουθεί η ενημέρωση του Υπουργού ΠΑΙΘΑ κου Κ. Πιερρακάκη

“Στο πλαίσιο της επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan και της υποδοχής του από τον Πρωθυπουργό Kyriakos Mitsotakis, συμμετείχα στο 5ο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας, παρουσιάζοντας τις θέσεις της Ελληνική Κυβέρνηση για τις κοινές δράσεις των δύο χωρών στον τομέα της Παιδείας. Στο περιθώριο της συνεδρίασης, είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον ομόλογό μου Yusuf Tekin. Ανταλλάξαμε ιδέες σχετικά με όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και υπογράψαμε συμφωνία συνεργασίας στο πεδίο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Η συμφωνία προβλέπει προώθηση της αμοιβαίας αναγνώρισης των διπλωμάτων, ανταλλαγή καλών πρακτικών και σπουδαστών, δρομολόγηση κοινών σχεδίων δράσης και ερευνητικών δραστηριοτήτων, καθώς και συγκρότηση Κοινής Ομάδας Εργασίας για την εφαρμογή, εποπτεία και αξιολόγηση της Συμφωνίας”.

Δείτε επίσης

Περίοδο πολύ πυκνού κοινοβουλευτικού έργου προανήγγειλε ο Κ. Πιερρακάκης-Ποια νομοσχέδια θα κατατεθούν στη Βουλή 

Πιερρακάκης για αμοιβαία ακαδημαϊκή αναγνώριση τίτλων Ελλάδας-Κύπρου: Να μην ταλαιπωρούνται 18.000 φοιτητές

Σχολικός αθλητισμός: Ιδρυση αθλητικών σχολείων-αύξηση 1 ώρας γυμναστικής-αναπτυξιακό πρόγραμμα 

Αποτελέσματα PISA 2022: Σύντομη παρουσίαση των κυριότερων αποτελεσμάτων από το ΙΕΠ 

Οδηγίες λειτουργίας θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης: ΕΔΥ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΕΑ-Τμήμ. Ενταξης-Παράλληλη Στήριξη 

Συναντήσεις μαθητών με Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους χωρίς συναίνεση του γονέα-Δεν λειτουργούν ως “εξωτερικοί επισκέπτες”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση