Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συμπερίληψη Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης στη διαδικασία εξετάσεων ειδικών μαθημάτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συμπερίληψη Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης στη διαδικασία εξετάσεων ειδικών μαθημάτων – Απόφαση της Υπουργού ΠΑΙΘΑ κας Σοφίας Ζαχαράκη.

Συμπερίληψη Εποπτών Ποιότητας

Όπου στις διατάξεις της υπό στοιχεία Φ.253/154481/Α5/2024 Υπουργικής Απόφασης «Ορισμός των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων ΑΕΙ και των ΑΣΤΕ, για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα, καθώς και των αντίστοιχων ειδικών μαθημάτων, του τρόπου, του τόπου και του χρόνου εξέτασης και βαθμολόγησης της εξέτασης στα ειδικά αυτά μαθήματα και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια» (Β’ 7261), αναφέρονται οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβάνονται και οι Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την υπ. αριθ. Φ.253/43575 /Α5 Απόφαση της Υπουργού ΠΑΙΘΑ κας Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 2091/30-4-2025.

Ακολουθεί το ΦΕΚ Β 2091/30-4-2025

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Αριθμ. Φ.253/43575 /Α5 

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.253/154481/ Α5/2024 υπουργικής απόφασης «Ορισμός των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων ΑΕΙ και των ΑΣΤΕ, για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα, καθώς και των αντίστοιχων ειδικών μαθημάτων, του τρόπου, του τόπου και του χρόνου εξέτασης και βαθμολόγησης της εξέτασης στα ειδικά αυτά μαθήματα και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια» (Β’ 7261).

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη:….

…αποφασίζουμε:

Την τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.253/154481/ Α5/2024 υπουργικής απόφασης «Ορισμός των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων ΑΕΙ και των ΑΣΤΕ, για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα, καθώς και των αντίστοιχων ειδικών μαθημάτων, του τρόπου, του τόπου και του χρόνου εξέτασης και βαθμολόγησης της εξέτασης στα ειδικά αυτά μαθήματα και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.» (Β’ 7261) ως ακολούθως:

1. Όπου στις διατάξεις της παρούσας αναφέρονται οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβάνονται και οι Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

2. Η ισχύς της παρούσας άρχεται από τις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2025.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μαρούσι, 17 Απριλίου 2025

Η Υπουργός

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

Δείτε σχετικά

Εξέταση σε ειδικά μαθήματα: Σε ποιες σχολές απαιτείται-Ο τρόπος, ο τόπος και ο χρόνος εξέτασης και βαθμολόγησης | ΦΕΚ 

Δείτε επίσης

Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής 2025: Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ

Εισαγωγή χωρίς εξετάσεις στα ΑΕΙ: Προστέθηκε μια σοβαρή πάθηση και τροποποιήθηκαν τρεις

Επιλογή Προϊσταμένων εκπαιδευτικών θεμάτων: Ανοιξε ο δρόμος-Σε ΦΕΚ ο νόμος 5194/2025 με το άρθρο 46

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply