Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συμβάσεις αναπληρωτών: Καταγγελία ΟΛΜΕ για αυθαιρεσία του ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συμβάσεις αναπληρωτών: Καταγγελία ΟΛΜΕ για αυθαιρεσία του ΥΠΑΙΘ – Ζητά την άμεση ανάκληση της απόφασης τροποποίησης πρόσληψης 563 αναπληρωτών.

Συμβάσεις αναπληρωτών

Σχετικά με την τροποποίηση της πρόσληψης 563 αναπληρωτών που είχαν προσληφθεί την 1η 09.2022 με πιστώσεις του ΠΔΕ και του Τακτικού Προϋπολογισμού για την κάλυψη κενών στα σχολεία και με τη νέα απόφαση επαναπροσλαμβάνονται με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ αποκλειστικά και μόνο στα Γυμνάσια για να καλύψουν τις ώρες των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η ΟΛΜΕ εξέδωσε ανακοίνωση – καταγγελία ζητώντας την άμεση ανάκληση της απόφασης αυτής, καθότι όπως επισημαίνει “τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών δεν είναι λάστιχο”.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 26/09/2022

Α.Π.: 1414

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οι αυθαιρεσίες του ΥΠΑΙΘ με τις συμβάσεις των αναπληρωτών δεν θα περάσουν!

      Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει άλλη μια αυθαιρεσία του ΥΠΑΙΘ σε βάρος των αναπληρωτών/τριών! Πιό συγκεκριμένα με την απόφαση της 16/9/2022 (ΑΔΑ:ΩΥ6Κ46ΜΤΛΗ-ΑΛΟ) που υπογράφει η προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού κ. Δόκου, τροποποιείται η πρόσληψη 563 αναπληρωτών/τριών που είχαν προσληφθεί την 1/9/2022 με πιστώσεις του ΠΔΕ και του Τακτικού Προϋπολογισμού για την κάλυψη των σοβαρών κενών στα σχολεία! Με την συγκεκριμένη απόφαση οι συνάδελφοι/ισσες καλούνται να αφήσουν τις διδακτικές ώρες για τις οποίες είχαν προσληφθεί σε όλη την Ελλάδα και επαναπροσλαμβάνονται με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ αποκλειστικά και μόνο στα Γυμνάσια για να καλύψουν τις ώρες των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων!

Για άλλη μια φορά το «επιτελικό κράτος» μας δίνει δείγματα γραφής με τις ενέργειές του ΥΠΑΙΘ. Με απλά λόγια συμβαίνει το εξής:

  1. Ο εργοδότης του υπαλλήλου (ΥΠΑΙΘ) αλλάζει μονομερώς και σε δυσμενέστερη βάση τη σύμβαση του εκπαιδευτικού! Οι αναπληρωτές και οι αναπληρώτριες θα κληθούν να μετακινηθούν μέχρι και σε 5 σχολικές μονάδες για να καλύψουν τις ώρες των εργαστηρίων δεξιοτήτων!
  2. Την ίδια στιγμή οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που είχαν καλύψει το διδακτικό τους ωράριο με κάποιες ώρες από τα εργαστήρια δεξιοτήτων, θα κληθούν να τις αφήσουν, να μείνουν με μειωμένο ωράριο και φυσικά να μετακινηθούν σε άλλες σχολικές μονάδες για να το συμπληρώσουν!
  3. Καλούνται συνεπώς εκπαιδευτικοί που είχαν αρχίσει να διδάσκουν το γνωστικό τους αντικείμενο να ξεκινήσουν από τη Δευτέρα να διδάσκουν για 23 ώρες Εργαστήρια Δεξιοτήτων σε Γυμνάσια με μετακινήσεις ίσως και αρκετών χιλιομέτρων μεταξύ των σχολικών μονάδων! Αλήθεια υπηρετείται η «εύρυθμη λειτουργία» των σχολείων με τις αλλαγές αυτές;
  4. Και το πιό σοβαρό: Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών; Τι θα συμβεί σε περίπτωση που οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες που προσλήφθηκαν με συγκεκριμένες συνθήκες αρνηθούν να υπογράψουν τη νέα δυσμενέστερη σύμβαση; Προφανώς θα απολυθούν! Τόσο απλά…

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τη νέα αυθαιρεσία του ΥΠΑΙΘ και ζητά την άμεση ανάκληση της απόφασης αυτής!  Στη συνέχεια να γίνει η Β’  φάση προσλήψεων για να καλυφθούν όλα τα σοβαρά εναπομείνατα κενά της Α΄φάσης. Ας καταλάβουν επιτέλους στο ΥΠΑΙΘ ότι μιλάμε για ανθρώπινες ζωές και όχι για απρόσωπα νούμερα σε υπολογιστικά φύλλα! Τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών μας δεν είναι λάστιχο! Θα τα υπερασπιστούμε με κάθε τρόπο!

Δείτε σχετικά

Τροποποίηση απόφασης πρόσληψης 563 εκπαιδευτικών για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 

Δείτε επίσης

Νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ για το έτος 2022-2023 

Προσλήψεις σε ΚΕΔΑΣΥ 168 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας: Ανακοινοποίηση απόφασης πρόσληψης 

Ομάδες αυξημένου κινδύνου-εκπαιδευτικοί: Διαμαρτυρία για την μη τήρηση οδηγιών του Υπουργείου Εσωτερικών 

Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία Α/θμιας, Β/θμιας και ΕΑΕ για το σχ. έτος 2022-23 | Εγγραφο 

Πρωτόκολλο κορονοϊού 2022-23 για σχολεία και δομές εκπαίδευσης | ΦΕΚ 

Πότε θα λήξουν τα μαθήματα το 2023-Το Πρόγραμμα εξετάσεων όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ 

Εγκύκλιος: Ωράριο-υπερωριακή διδασκαλία εκπαιδευτικών Α/θμιας-Β/θμιας-Μείωση ωραρίου με τα χρόνια υπηρεσίας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply