Τετάρτη, 15 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ΕΕΠ-νομοσχέδιο: Να αυξηθεί ο αριθμός και να προστεθεί Σύμβουλος ΕΒΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ΕΕΠ-νομοσχέδιο: Να αυξηθεί ο αριθμός και να προστεθεί Σύμβουλος Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ΕΕΠ-νομοσχέδιο

Θα πρέπει να αυξηθεί ο αριθμός των συμβούλων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ( ΕΕΠ ) και  να προστεθεί και ο σύμβουλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ( ΕΒΠ ) όπου μέχρι και σήμερα δεν αναφέρεται πουθενά .

Από τον Σεραφείμ ( Μάκη ) Λάππα Σχολικό Νοσηλευτή –ΠΕ25

Στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας στο  κεφάλαιο Δομές και στελέχη της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Άρθρο 8 Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, αναφέρει τον αριθμό των συμβουλών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ( ΕΕΠ).

 Μπορείτε να δείτε τις Αρμοδιότητες και το έργο που έχει ένας Σύμβουλος Εκπαίδευσης

_________

Η ειδικότητα που δεν αναφέρεται

και δεν έχει  κανέναν σύμβουλο  είναι το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό ( ΕΒΠ ) όπου θα πρέπει να έχει και αυτή η ειδικότητα τον δικό της σύμβουλο .

Για να μπορέσουν οι σύμβουλοι  του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού  ( ΕΕΠ , ΕΒΠ )  να εκπληρώσουν όλα τα παραπάνω θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 70.

Αναλυτικά :

-Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό ( ΕΒΠ) : δέκα (10) θέσεις

 -Ψυχολόγων (ΠΕ23): δέκα (10) θέσεις.

-Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30): δέκα (10) θέσεις.

– Θεραπευτών Λόγου (ΠΕ21): . δέκα (10) θέσεις

– Σχολικών Νοσηλευτών (ΠΕ25): δέκα (10) θέσεις

– Εργασιοθεραπευτών – Εργοθεραπευτών (ΠΕ29): δέκα (10) θέσεις

– Φυσιοθεραπευτών (ΠΕ28): δέκα (10) θέσεις

Σε περίπτωση λιγότερων συμβούλων

ο ρόλος τους δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στην πραγματικότητα  και θα χαθεί το παραγωγικό τους έργο.

Δείτε επίσης

Νομοσχέδιο για το νέο σχολείο: 12 διατάξεις που θα συζητηθούν
Διαβούλευση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας έως 14 Ιουλίου 2021
Το νομοσχέδιο Αναβάθμιση Σχολείου και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: 172 άρθρα-238 σελίδες
Αποκλεισμός εκπαιδευτικών-ΕΕΠ ΚΕΔΑΣΥ από υπηρεσιακές μεταβολές και επιλογές στελεχών
Προϋπηρεσία ΚΕΔΑΣΥ-ΕΕΠ: Παρελκυστική και αντιπαραγωγική η αποκλειστική επιλογή προϋπηρεσίας σε ΣΜΕΑΕ
Αναβάθμιση ρόλου Διευθυντών-Αποδυνάμωση Συλλόγου Διδασκόντων | Αρθρο
Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΕΠΕ): Πρωτόκολλο συνεργασίας ΚΕΔΑΣΥ-σχολείου-γονέων
Το μείζον θέμα μας είναι μόνο η αξιολόγηση; | Αρθρο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Κωνσταντίνα Δ. ΕΒΠ σε

    Aκριβώς! Οι ανάγκες για την εκπροσώπηση των ΕΒΠ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΗΚΗ . Κλάδος που έχει πολλές ιδιαιτερότητες , αρμοδιότητες , θέση που αλληλεπιδρά με όλες τις ειδικότητες σε στενή επαφή. Αδιανόητο ότι δεν έχει υπάρξει μέχρι τώρα εκπρόσωπος από την ειδικότητα.

Γράψτε μία απάντηση