Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση Μητσοτάκη με Διευθυντή του ΟΟΣΑ για την Εκπ/ση και “αρχιτέκτονα” της PISA Andreas Schleicher

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση Μητσοτάκη με Διευθυντή του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση και τις Δεξιότητες και ιδρυτή του προγράμματος αξιολόγησης μαθητικών επιδόσεων PISA Andreas Schleicher – Στη συνάντηση συμμετείχε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ Κυριάκος Πιερρακάκης.

Συνάντηση Μητσοτάκη με Διευθυντή του ΟΟΣΑ

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Andreas Schleicher, Διευθυντή για την Εκπαίδευση και τις Δεξιότητες του ΟΟΣΑ και ιδρυτή του προγράμματος αξιολόγησης μαθητικών επιδόσεων PISA.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στην οποία συμμετείχε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης, επισημάνθηκε η σημασία των μεταρρυθμίσεων που έχουν υλοποιηθεί στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία, σε συνέχεια των επαφών που είχε ο κ. Schleicher με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

Σύμφωνα με ενημέρωση του Πρωθυπουργικού Γραφείου τονίστηκε η ιδιαίτερα θετική επίδραση που έχουν η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο μάθημα, η αναβάθμιση της επαγγελματικής και τεχνικής εκπαίδευσης, η απαγόρευση της χρήσης κινητού τηλεφώνου στο σχολείο, όπως και πρωτοβουλίες για τη διεύρυνση του δικτύου πρότυπων σχολικών μονάδων, ειδικά σε περιοχές που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες κοινωνικές ή οικονομικές προκλήσεις.

Συζητήθηκαν επίσης τρόποι περαιτέρω βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, με βάση βέλτιστες πρακτικές που προκύπτουν από την πλούσια εμπειρία του ΟΟΣΑ σε δεκάδες χώρες.

Ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά:

“Για δύο ημέρες στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είχαμε μια εξαιρετικά παραγωγική συνεργασία με τον «αρχιτέκτονα» του προγράμματος PISA, Andreas Schleicher, συζητώντας για όλα όσα μπορούν να κάνουν το εκπαιδευτικό μας σύστημα καλύτερο, πιο φιλικό και πιο παραγωγικό για τους μαθητές μας. Στο επίκεντρο της σημερινής μας συνάντησης με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη βρέθηκε η αποτίμηση της συμμετοχής της Ελλάδας στο πρόγραμμα PISA και, κυρίως, πώς θα βελτιώσουμε τις επιδόσεις των μαθητών μας στην Κατανόηση Κειμένου, τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες. Μιλήσαμε, επίσης, για το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα δεδομένα του OECD για να βελτιώσουμε συνολικά τη σχολική καθημερινότητα, με στόχο σύγχρονα σχολεία, που θα προάγουν τη δημιουργική και την αλγοριθμική σκέψη και που θα διαμορφώνουν τους ενεργούς πολίτες του αύριο”.

Δείτε επίσης

Ανακαίνιση 645 Σχολικών Κτιρίων: Υπογράφηκε η σύμβαση του Προγράμματος “Μαρ. Γιαννάκου” | Πίνακας 

Μητσοτάκης για Επιτροπή για τον Αυτισμό, στέγαση εκπ/κών σε ακριτικές περιοχές, στεγαστικό επίδομα φοιτητών 

Συγκρότηση Πειθαρχικών Συμβουλίων εκπαιδευτικών: Που στηρίχτηκε το Υπ. Παιδείας για να “αποπέμψει” τους Αιρετούς

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply