Κυριακή, 22 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση ΠΕΝΑΦΑ με Υφυπουργό Παιδείας Κ. Βλάση: Τα θέματα που τέθηκαν για την ενίσχυση του κλάδου ΠΕ11

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση ΠΕΝΑΦΑ με Υφυπουργό Παιδείας Κ. Βλάση: Τα θέματα που τέθηκαν για τη λειτουργική και θεσμική ενίσχυση του Κλάδου ΠΕ11 – Ενημέρωση από την Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής.

Συνάντηση ΠΕΝΑΦΑ με Υφυπουργό Παιδείας Κ. Βλάση

Σε ιδιαίτερα θερμό και εποικοδομητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη συνάντηση αντιπροσωπείας της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ) με τον Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  κο Κωνσταντίνο Βλάση.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ):

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η αντιπροσωπεία έθεσε υπόψη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου σειρά θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργική και θεσμική ενίσχυση του Κλάδου ΠΕ11.

Ειδικότερα, επισημάνθηκε η δυσαναλογία μεταξύ του αριθμού των υφιστάμενων λειτουργικών κενών και των ελάχιστων διορισμών μονίμου προσωπικού, γεγονός που συνεπάγεται την πάγια και μη βιώσιμη εξάρτηση του εκπαιδευτικού συστήματος από προσλήψεις αναπληρωτών.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην εκκρεμότητα σύστασης των 477 οργανικών θέσεων Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η οποία παραμένει σε αναμονή από τον Ιανουάριο 2023, λόγω διοικητικής καθυστέρησης εντός του Υπουργείου. Επιπλέον, τονίστηκε η ανάγκη για μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό απορρόφησης του συνόλου των υφιστάμενων λειτουργικών κενών σε ορίζοντα πενταετίας, ως μέτρο εξορθολογισμού της στελέχωσης και ενίσχυσης της εκπαιδευτικής σταθερότητας.

Παράλληλα, διατυπώθηκαν επισημάνσεις ως προς την ανεκπλήρωτη δέσμευση αύξησης της διδακτικής ώρας της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες, καθώς και την έλλειψη θεσμικής ενσωμάτωσης του αντικειμένου στην Προσχολική Εκπαίδευση.

Ο Υφυπουργός αναγνώρισε τη σημασία των αιτημάτων που τέθηκαν, εκδήλωσε θετική προδιάθεση για περαιτέρω επεξεργασία των προτάσεων και δήλωσε ανοιχτός σε συνέχιση του διαλόγου με σκοπό τη διερεύνηση διοικητικών και θεσμικών παρεμβάσεων που θα συμβάλουν στην ενίσχυση της Φυσικής Αγωγής στο πλαίσιο του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος.

Δείτε επίσης

Βλάσης για μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών και υποχρεωτική λήξη άδειας ανατροφής-Τι είπε στη Βουλή 

Πρόεδρος ΔΟΕ για αξιολόγηση: Επιστροφή στη λογική του επιθεωρητή της δεκαετίας του 1950 και του 1960 

Ζαχαράκη-ΔΟΕ: Καμία υπαναχώρηση για την αξιολόγηση-10.000 διορισμοί-Κοντά η Α με τη Β Φάση προσλήψεων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply