Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνεδριάζει το ΚΥΣΔΕ 12.11.2024: Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης-Να γίνει Γ Φάση προσλήψεων ζητούν οι Αιρετοί ΣΥΝΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνεδριάζει το ΚΥΣΔΕ 12.11.2024: Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης – Οι Αιρετοί των ΣΥΝΕΚ ζητούν τη διενέργεια Γ Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών.

Συνεδριάζει το ΚΥΣΔΕ 12.11.2024

Την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024 θα συνεδριάσει το ΚΥΣΔΕ και οι Αιρετοί, εκλεγμένοι με τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝΕΚ), Θοδωρής Κατσωνόπουλος και Χαράλαμπος Κόκλας ενημερώνουν για τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης του Συμβουλίου και επιπροσθέτως oι Αιρετοί των ΣΥΝΕΚ καλούν την πολιτική ηγεσία  να προχωρήσει άμεσα στη διενέργεια της Γ΄ φάσης, να βρεθούν οι πιστώσεις που χρειάζονται και να καλυφθούν όλα τα εναπομείναντα κενά.

Ακολουθεί το ενημερωτικό σημείωμα

Ενημερωτικό σχετικά με την επικείμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ

(Τρίτη 12 Νοεμβρίου)  – Αίτημα για άμεση διενέργεια της Γ΄ φάσης πρόσληψης αναπληρωτών/τριών

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε πως η επόμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 12 Νοεμβρίου με τα παρακάτω θέματα στην  Ημερήσια Διάταξη:

  1. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε στελέχη εκπαίδευσης
  2. Ανάκληση μετάταξης διοικητικών υπαλλήλων και επαναφορά σε θέση εκπαιδευτικών ΔΕ
  3. Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΔΕ από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ στην ΕΑΕ
  4. Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΔΕ από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ
  5. Παραίτηση από την υπηρεσία εκπαιδευτικών ΔΕ για εξαιρετικούς λόγους
  6. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε μόνιμο εκπαιδευτικό ΣΑΕΚ
  7. Επανεξέταση αίτησης απόσπασης στο ΣΕΠ Ηρακλείου

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τα εκπαιδευτικά κενά παραμένουν και συνεχίζουν να χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες, καθώς οι δύο πρώτες φάσεις πρόσληψης αναπληρωτών δεν κάλυψε παρά το ήμισυ περίπου των κενών που δηλώθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ενόψει της Γ΄ φάσης, η οποία καθυστερεί αδικαιολόγητα, οι αιρετοί των ΣΥΝΕΚ έχουμε καταγράψει τα κενά σε εκπαιδευτικούς, κατά κλάδο/ειδικότητα και πιέζουμε σε κάθε θεσμικό επίπεδο, ώστε να πραγματοποιηθούν άμεσα οι απαραίτητες προσλήψεις.

Προφανώς είναι σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας ότι σε πολλά  σχολεία της χώρας εκατοντάδες κενά εκπαιδευτικών δεν έχουν καλυφθεί και χιλιάδες διδακτικές ώρες έχουν χαθεί και χάνονται και οι μαθητές/τριες δεν διδάσκονται από την αρχή του έτους όλα τους τα μαθήματα.

Δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς  και ενδεικτικά αναφέρουμε πως στη Γ΄ Αθήνας τα κενά είναι 89 (!!!),  σε διάφορες ειδικότητες (5 ΠΕ01, 6 ΠΕ02, 7 ΠΕ03, 9 ΠΕ04.01, 3 ΠΕ04.02, 3 ΠΕ04.04, 1 ΠΕ04.05, 2 ΠΕ05, 4 ΠΕ06, 4 ΠΕ08, 7 ΠΕ11, 2 ΠΕ78, 3 ΠΕ79.01, 5 ΠΕ80, 1 ΠΕ81, 7 ΠΕ82, 3ΠΕ83, 1 ΠΕ84, 7 ΠΕ86, 1 ΠΕ87.02, 2 ΠΕ89.01, 1 ΤΕ01.19, 1 ΔΕ 01.17, 2 ΔΕ02.01, 2 ΔΕ 02.02) και τα περισσότερα είναι κενά που είχαν δηλωθεί από την αρχή της χρονιάς.

Στη Δράμα τα κενά είναι 12, πιο συγκεκριμένα: 2 ΠΕ 08, 1 ΠΕ 87,01, 1 ΠΕ 87,02, 1ΠΕ 80, 2 ΠΕ02 ΑΜΩ για ΖΕΠ, 1 ΠΕ 89,02 ΕΑΕ και 1ΠΕ 86 ΑΜΩ ΕΑΕ και 3 ΠΕ87.02.

Στη Δ΄ Αθήνας τα κενά σε ώρες μέχρι τις 31/10 ήταν : 90 ΠΕ01, 240 ΠΕ02 (6 προσλήφθηκαν στις 31/10), 26 ΠΕ03 (1 προσλήφθηκε στις 31/10), 11 ΠΕ04.01, 26 ΠΕ04.02, 27 ΠΕ04.04, 17 ΠΕ04.05, 40 ΠΕ05, 177 ΠΕ06, 83 ΠΕ11, 105 ΠΕ78, 22 ΠΕ79.01, 18 ΠΕ80, 62 ΠΕ82, 70 ΠΕ83, 20 ΠΕ84, 40 ΠΕ86, 10 ΠΕ87.02, 50 ΠΕ87.09, 34 ΠΕ89.01 και 46 εργαστήριο δεξιοτήτων, συνολικά 1214 ώρες!

Στη Χίο τα κενά εκπαιδευτικών είναι 13, πιο συγκεκριμένα: 1 ΠΕ01, 1 ΠΕ02 για ΖΕΠ, 2 ΠΕ03, 1 ΠΕ04.01, 1 ΠΕ84, 1 ΠΕ89.01, 1 ΠΕ90 και 4 ΔΕ.

Στην Πρέβεζα τα κενά είναι 19 και πιο συγκεκριμένα: ΠΕ02 (1 ΑΜΩ για ΖΕΠ και 1 για ΤΕ), 3 ΠΕ03 (1 για παράλληλη), 1 ΠΕ08, 1 ΠΕ79.01 (ΑΜΩ), 2 ΠΕ82, 1 ΠΕ83, 2 ΠΕ84, 1 ΠΕ86, 2 ΠΕ87.02, 1 ΠΕ88.01, 1 ΠΕ89.02 ΕΑΕ, 1 ΤΕ01.19 (ΑΜΩ), αλλά και 310 ώρες ΠΕ79 – ΤΕ16 για το Μουσικό Σχολείο!

Στην Αιτωλοακαρνανία, στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου πάνω από 300 ώρες χάνονται εβδομαδιαίως, τόσο σε μαθήματα γενικής παιδείας, όσο και σε μαθήματα μουσικής παιδείας (βιολί παραδοσιακό και κλασικό, ταμπουράς, πολίτικη λύρα κλπ).

Τα ως άνω αναγραφόμενα στοιχεία αποτελούν ένα μικρό μέρος, αλλά άκρως αποκαλυπτικό, της κατάστασης που επικρατεί στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα.

Οι αιρετοί των ΣΥΝΕΚ καλούμε την πολιτική ηγεσία  να προχωρήσει άμεσα στη διενέργεια της Γ΄ φάσης, να βρεθούν οι πιστώσεις που χρειάζονται και να καλυφθούν όλα τα εναπομείναντα κενά.

Δεν είναι προς όφελος των σχολείων και της εκπαιδευτικής κοινότητας η επιπλέον επιβάρυνση των εκπαιδευτικών με διδακτικό, αλλά και διοικητικό έργο. Δεν είναι λύση η υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών. Δεν είναι λύση να καλύπτονται τα μικρά κενά των σχολείων με συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικών που αναγκάζονται να υπηρετούν, ακόμα και σε πάνω από 3 σχολικές μονάδες.

Με τις εφαρμοζόμενες πολιτικές του “εξορθολογισμού” και της εξοικονόμησης πόρων, διότι αυτοί, κατά δήλωση του Υπουργού, είναι περιορισμένοι,

Με τις συμπτύξεις τμημάτων και τις αναγκαστικές μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών,

Με τμήματα των 27+ μαθητών/τριών, ακόμα καθ’ υπέρβαση του Νόμου,

Με υποχρεωτικές αναθέσεις υπερωριών σε εκπαιδευτικούς,

Με μετακινήσεις τους για συμπλήρωση ωραρίου σε 2-5 σχολεία,

Με αύξηση του γραφειοκρατικού φόρτου εργασίας,

Με πιέσεις και απειλές που προκαλούν εργασιακό άγχος και ανασφάλεια,

Με δήθεν αξιολόγηση,

Με διώξεις και πειθαρχικά,

Με τον εκπαιδευτικό σε εξαθλίωση, από κάθε άποψη, δίχως κύρος και αξιοπρέπεια,

Είναι βέβαιο ότι ΔΕΝ επιτυγχάνονται καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα.

Οι μεγάλοι ηττημένοι από τις πολιτικές του Υπουργείου είμαστε οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι μαθητές και μαθήτριες μας.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία να υποστηρίξει ουσιαστικά τα σχολεία μας και τους/τις συναδέλφους/ισσές μας.

Επίσης, το Υπουργείο πρέπει άμεσα να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις του  σε ότι αφορά την άρση της αδικίας για τους εκπαιδευτικούς ειδικών κατηγοριών για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης. Το Υπουργείο πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε νομοθετική ρύθμιση για αυτό το ζήτημα, όπως και για το ζήτημα της αλλαγής του πλαισίου πραγματοποίησης των υπηρεσιακών μεταβολών στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία. Όλες οι προτάσεις/αιτήματα του κλάδου (αποφάσεις 20ου  και 21ου  Συνεδρίου ΟΛΜΕ) έχουν κατατεθεί και αποτελούν βάση συζήτησης και διαπραγμάτευσης με την πολιτική ηγεσία. Οφείλει να τις υιοθετήσει και να προχωρήσει στις απαραίτητες ρυθμίσεις που θα είναι προς όφελος όλων των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών και σε πολλές περιπτώσεις και των ίδιων των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘΑ.

Αθήνα, 11/11/2024

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς  χαιρετισμούς

Θοδωρής Κατσωνόπουλος, Χαράλαμπος Κόκλας

Αιρετοί στο ΚΥΣΔΕ

εκλεγμένοι με τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝΕΚ)

Δείτε επίσης

Οργανικά κενά: Πως προκύπτουν στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 

Αδεια άσκησης Ιδιωτικού έργου με αμοιβή: Παράθεση νομοθεσίας – Η διαδικασία χορήγησης 

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων 

Ωράριο εκπαιδευτικών και ΕΕΠ/ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ | Νομοθεσία 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2024-25: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Αδειες-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply