Σάββατο, 22 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνέχιση της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση είναι η εισήγηση της ΟΛΜΕ στη Γ. Σ. των Προέδρων ΕΛΜΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνέχιση της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση είναι η εισήγηση της ΟΛΜΕ στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων ΕΛΜΕ, η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 30 Μαρτίου 2024 – Οι Στάσεις Εργασίες ενάντια στην εφαρμογή του 4823/2021 δεν έχουν προσβληθεί δικαστικά και είναι σε ισχύ μέχρι τις 29 Μαρτίου 2024.

Συνέχιση της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση η εισήγηση της ΟΛΜΕ

Να προχωρήσει στη συνέχιση της ΑπεργίαςΑποχής από την αξιολόγηση, με την άμεση επαναπροκήρυξη της, προκηρύσσοντας επιπροσθέτως Στάσεις Εργασίας για τον μήνα Απρίλιο, όπως έγινε τον προηγούμενο μήνα, είναι η εισήγηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ Γενική Συνέλευση των Προέδρων ΕΛΜΕ, η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 30 Μαρτίου 2024, μετά τις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, από την Τρίτη 26 Μαρτίου ως την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024, με θέμα τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.

Ισχύουν οι Στάσεις Εργασίας ενάντια στην εφαρμογή του 4823/2021

Η ΟΛΜΕ υπενθυμίζει ότι οι Στάσεις Εργασίες ενάντια στην εφαρμογή του 4823/2021 δεν έχουν προσβληθεί δικαστικά και είναι σε ισχύ μέχρι τις 29 Μαρτίου 2024.

Ακολουθεί το περιεχόμενο του εγγράφου της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 22/03/2024

Α.Π.: 2446

  ΠΡΟΣ: τα ΔΣ των ΕΛΜΕ               

  ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 30/3 – ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΟΛΜΕ

Μετά την προσφυγή του ΥΠΑΙΘΑ ενάντια στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση που κρίθηκε παράνομη, το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τις ΕΛΜΕ να πραγματοποιήσουν Γενικές Συνελεύσεις από την Τρίτη 26 Μαρτίου ως την Παρασκευή 29 Μαρτίου με θέμα τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.

Το Σάββατο 30 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση των Προέδρων για το θέμα αυτό στις 11.00 π.μ. στο 6ο ΕΠΑΛ Αθήνας (Νέστου 4, Αμπελόκηποι, Στάση ΜΕΤΡΟ: ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

(https://www.google.com/maps/place/1%CE%BF+%CE%95.%CE%9A.+-+6%CE%BF+%CE%95%CE%A0%CE%91.%CE%9B.+-+7%CE%BF+%CE%95%CF%83%CF%80.+%CE%95%CE%A0%CE%91.%CE%9B.+%CE%91’+%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9D%CE%91%CE%A3+-+%CE%99%CE%95%CE%9A+%CE%91%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%AE%CF%80%CF%89%CE%BD/@37.9816543,23.7562536,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x14a1bd569f8c1451:0x54be0beab8d3681!8m2!3d37.9816501!4d23.7588285!16s%2Fg%2F1thpz094?entry=ttu )

Υπενθυμίζουμε ότι οι στάσεις εργασίες ενάντια στην εφαρμογή του 4823/21 δεν έχουν προσβληθεί δικαστικά και είναι σε ισχύ μέχρι τις 29 Μαρτίου.

Ακολουθεί η εισήγηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ:

Το υπουργείο Παιδείας συνεχίζει τις προσπάθειές του να εφαρμόσει την ατομική αξιολόγηση παρά την καθολική απόρριψη των προβλέψεων του ν.4823/21 από τον εκπαιδευτικό κλάδο και τον μαζικό αγώνα των εκπαιδευτικών για την κατάργηση του. Αρνούμενο οποιοδήποτε διάλογο προσέφυγε εκ νέου στα δικαστήρια για να απαγορεύσει την απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση που κήρυξε η ΟΛΜΕ.

Την ώρα που τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων (κενά εκπαιδευτικών, ετοιμόρροπα σχολικά κτίρια, μισθολογική και επαγγελματική εξουθένωση, γραφειοκρατία, φαινόμενα βίας, διώξεις εκπαιδευτικών κλπ) συνεχώς επιδεινώνονται  το υπουργείο, αντί να αναλάβει τις ευθύνες του και να υλοποιήσει τις προτάσεις της ΟΛΜΕ για την επίλυσή τους, επιδιώκει μέσω της ατομικής αξιολόγησης να μετακυλήσει τις τεράστιες ευθύνες του στους/στις εκπαιδευτικούς που πασχίζουν να κρατήσουν όρθια τη δημόσια εκπαίδευση.

Συνεχίζουμε τον αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών απαιτώντας την κατάργηση του ν.4823/21 και την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με την ολοκλήρωση της δόκιμης διετίας. Δεν θα επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση των συναδέλφων μας!

Αποφασίζουμε:

  1. Προχωράμε στην συνέχιση της Απεργίας – Αποχής με την άμεση επαναπροκήρυξη της από την ΟΛΜΕ.
  2. Προκηρύσσουμε στάσεις εργασίας για τον μήνα Απρίλιο (όπως κάναμε τον προηγούμενο μήνα)

Δείτε επίσης

Εγγραφο για την αξιολόγηση από το Υπ. Παιδείας με τις αποφάσεις του Πρωτοδικείου και με παράθεση κυρώσεων 

Συνεχίζει τις 3ωρες στάσεις εργασίας η ΔΟΕ για την ατομική παρατήρηση διδασκαλίας-Νέες δράσεις κατά της αξιολόγησης 

Δείτε ακόμη

Διορισμοί και μονιμοποιήσεις: Στοιχεία διορισμένων εκπ/κών και ΕΕΠ-ΕΒΠ-4 χρόνια χωρίς διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply