Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή προσεχώς: Συναινέσεις ζήτησε ο Υπουργός Παιδείας από τα κόμματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή προσεχώς: Συναινέσεις ζήτησε ο Υπουργός Παιδείας από τα κόμματα – Τι είπε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή προσεχώς

Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή θα φέρει το Υπουργείο Παιδείας μέσα στους επόμενους λίγους μήνες, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου – Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων».

Ο Υπουργός μάλιστα κάλεσε τους Βουλευτές όλων των κομμάτων να συνδιαμορφώσουν όλοι μαζί μια πρόταση για την Ειδική Αγωγή με τους μέγιστους δυνατούς όρους “για να μπορέσουμε να στηρίξουμε και αυτές τις οικογένειες και αυτό το κομμάτι της εκπαίδευσης που είναι το πιο ουσιαστικό”, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κος Πιερρακάκης.

Ακολουθεί η πλήρης αναφορά του Υπουργού

“Και κλείνω με το εξής το οποίο ειπώθηκε. Σε ότι αφορά την Ειδική Αγωγή γιατί είναι ένα θέμα το οποίο μας ενδιαφέρει και με ενδιαφέρει προσωπικά, το ανέφερε η κα Θρασκιά, θα προσπαθήσουμε να φέρουμε ένα συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή, στο οποίο θα θέλαμε παρότι ενδεχομένως αυτό δεν είναι ένα νομοσχέδιο το οποίο για όλους τους λόγους που ανέφερα πριν δύναται να παράξει επιθυμητό επίπεδο συναίνεσης, στην ειδική αγωγή νομίζω ότι μπορούμε να το πετύχουμε πολύ περισσότερο και θα προσπαθήσουμε να το φέρουμε ακόμα και μέσα στους επόμενους λίγους μήνες, ακριβώς επειδή είναι ένα θέμα πάρα πολύ ουσιαστικό, ακριβώς επειδή με την προηγούμενη ιδιότητά μου εδώ είχα ασχοληθεί πάρα πολύ, είχε ασχοληθεί και η ομάδα μου, με το θέμα των αποζημιώσεων της λογοθεραπείας και της εργοθεραπείας μέσω του ΕΟΠΥ να γίνεται αμιγώς ψηφιακά και γρήγορα, να μην στέκονται οι ίδιοι άνθρωποι στις ίδιες ουρές, αφετέρου έχετε διακρίνει είμαι βέβαιος στο ότι έχουν αυξηθεί οι άνθρωποι οι οποίοι απασχολούνται , οι αναπληρωτές που απασχολούνται στην παράλληλη στήριξη τον τελευταίο χρόνο. Νομίζω ότι μπορούν να γίνουν πολλά περισσότερα εδώ.

Η Ειδική Αγωγή μας διδάσκει και πάρα πολλά σε σχέση με το πως πρέπει να είναι συνολικά η εκπαίδευση. Και επειδή αναφέρατε έτσι ενδεικτικά τον όρο “αριστεία”, ότι τον χρησιμοποιούμε και εδώ θέλω να πω ότι εξαρτάται τι εννοεί κανείς. Αν ορίζει την αριστεία ως διεργασία εγώ την πιστεύω βαθιά. Αν την ορίζει ως κατάσταση θα σας πω κι εγώ τι θέλω μ αυτό. Ως διεργασία τι σημαίνει όμως. Σημαίνει ότι ο καθένας να βρίσκει ην καλύτερη εκδοχή του εαυτού του, σημαίνει ο καθένας να βρίσκει συνθήκη ευτυχίας δική του και όχι του οικογενειακού του, φιλικού του, κοινωνικού του περιβάλλοντος και σημαίνει να μπορεί ο καθένας να ταυτίζει αυτόν τον όρο με τον όρο “μεράκι” και να τον βρίσκει στη ζωή του.

Και επειδή πιστεύω ότι σ αυτό λίγο πολύ όλοι συμφωνούμε, αυτό είναι κάτι που μας το διδάσκουν κυρίως τα παιδιά τα οποία είναι στην ειδική αγωγή σήμερα και οι οικογένειές τους και επειδή θέλουμε να τους τιμήσουμε όλοι και το λέω αυτό με ειλικρίνεια αυτό τώρα και χωρίς πολιτικό χρώμα και πολιτικό πρόσημο αν θέλετε σ αυτό το κομμάτι να καθίσουμε όλοι μαζί να συνδιαμορφώσουμε και μια πρόταση με τους μέγιστους δυνατούς όρους για να μπορέσουμε να στηρίξουμε και αυτές τις οικογένειες και αυτό το κομμάτι της εκπαίδευσης που είναι το πιο ουσιαστικό κατά την κρίση μου”.

Δείτε επίσης

Τι είπαν για διορισμούς στην ΕΑΕ, ΕΕΠ-ΕΒΠ, ΕΝΕΕΓΥΛ, 8ετία στα ΚΕΔΑΣΥ, οι Βουλευτές Δελής και Τζούφη στη Βουλή

Διορισμοί στα ΚΕΔΑΣΥ αλλά όχι φέτος: Διάταξη στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ 

Η διάταξη με τις 1.555 νέες οργανικές θέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ και την κατανομή ανά κλάδο 

Ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία: Παράθεση στοιχείων από το ΥΠΑΙΘΑ στη Βουλή 

Ψηφιακός μετασχηματισμός Υπουργείου Παιδείας: 1.639.900 € για μείωση της γραφειοκρατίας, ηλεκτρονικής και μη

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση