Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συντελεστές βαρύτητας εξεταζομένων μαθημάτων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση 2022-23

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συντελεστές βαρύτητας εξεταζομένων μαθημάτων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023-Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Για να λάβουν αριθμό ΦΕΚ εστάλησαν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στο Εθνικό Τυπογραφείο οι σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις οι οποίες καθορίζουν τους συντελεστές βαρύτητας των εξεταζομένων μαθημάτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Ειδικών Μαθημάτων στις Πανελλαδικές για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος 4777/2021

Ο συντελεστής βαρύτητας των 4 εξεταζόμενων μαθημάτων δεν μπορεί να είναι μικρότερος του 20%, με συνολικό άθροισμα 100%

Για τα Ειδικά Μαθήματα
Στις περιπτώσεις των Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων,

η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες, ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται στο ειδικό μάθημα ή τις πρακτικές δοκιμασίες είναι είτε 10% είτε 20%.

Οι Σχολές, Τμήματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις,

η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ένα (1) ή δύο (2) ειδικά μαθήματα με επιλογή των υποψηφίων μεταξύ περισσοτέρων, αποδίδουν τον ίδιο συντελεστή βαρύτητας σε όλα τα ειδικά μαθήματα επιλογής, ο οποίος είναι είτε 10% είτε 20%.

Στις περιπτώσεις των Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων,

στις οποίες εξετάζονται δύο (2) ειδικά μαθήματα το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας που τους αποδίδονται είναι το 20% και το ποσοστό που αποδίδεται σε κάθε ένα από τα ειδικά μαθήματα δεν μπορεί να είναι μικρότερο του 8%.

Τα ποσοστά που αποδίδουν τα ειδικά μαθήματα προστίθενται στο 100% που αποδίδουν τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα

Δείτε τους συντελεστές βαρύτητας 2022-23 για τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας
Η ΥΑ για τους συντελεστές βαρύτητας ΕΠΑΛ 
Η ΥΑ για τους συντελεστές βαρύτητας ΓΕΛ 

Δείτε επίσης

Τυφλοί και με προβλήματα όρασης φοιτητές: Συνάντηση Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών (ΕΟΤ) και Υφ. Παιδείας Α. Συρίγου
Συνεργασία ελληνικών και βρετανικών ΑΕΙ στη μετά-Brexit εποχή: Συνάντηση Κεραμέως με τον Βρετανό Υπ. Παιδείας N. Zahawi
Ερευνα ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ: Το “μετέωρο βήμα” της επαγγελματικής αποκατάστασης των Ελλήνων φοιτητών
Υποτροφίες μέσω κληροδοτημάτων: Ο γραπτός διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 27 Νοεμβρίου 2021
ΦΕΚ: Τεστ κορονοϊού στον ιδιωτικό τομέα-φοιτητές σε πρακτική άσκηση σε ιδιωτικούς φορείς

Πριν φύγετε

Νέες εκθέσεις Δικτύου Ευρυδίκη: Αφορούν σε 37 εκπαιδευτικά συστήματα Ευρωπαϊκών χωρών
 Χορήγηση αδειών Κέντρων Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ): Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διαδικασίας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση