Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύστημα διορισμών χωρίς γραπτό διαγωνισμό: Στη Βουλή επιστολή του ΠΕΣΜΕΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύστημα διορισμών χωρίς γραπτό διαγωνισμό: Στη Βουλή επιστολή του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής – Αναφορά του Βουλευτή της Ν.Δ. Γεώργιου Καρασμάνη.

Σύστημα διορισμών χωρίς γραπτό διαγωνισμό

Την επιστολή του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΜΕΑ), με την οποία ζητά σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς κανένα γραπτό διαγωνισμό δίνοντας έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα, κατέθεσε ως Αναφορά στη Βουλή ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κος Γεώργιος Καρασμάνης.

Ακολουθεί η Αναφορά του Βουλευτή και η επιστολή του ΠΕΣΜΕΑ

ΑΝΑΦΟΡΑ

Του Βουλευτή Πέλλας Γεωργίου Καρασμάνη

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Κεραμέως Νίκη

ΘΕΜΑ : Επιστολή Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.), με την οποία ζητά σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς κανένα γραπτό διαγωνισμό δίνοντας έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα

ΚΑΤΑΘΕΤΩ σαν αναφορά, την επιστολή του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.), με την οποία ζητά σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς κανένα γραπτό διαγωνισμό δίνοντας έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα, καθώς επίσης την συνέχιση των διορισμών για την κάλυψη του συνόλου των χιλιάδων κενών στην εκπαίδευση. Παρακαλώ την αρμόδιο κα Υπουργό να απαντήσει σύμφωνα με τον κανονισμό της Βουλής.

Ο Αναφέρων Βουλευτής Γεώργιος Καρασμάνης Βουλευτής Πέλλας

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Θέμα: Νέα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτικών – Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ

Πρόσφατα, ο σύλλογός μας ενημερώθηκε για δημοσιεύσεις – ανακοινώσεις σχετικά με την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να επιφέρει αλλαγές στον τρόπο διορισμού των Εκπαιδευτικών κάνοντας προσθήκη στο ήδη υπάρχον σύστημα, ώστε αυτό να περιλαμβάνει πέρα από τον πυλώνα του προσοντολογίου και των κοινωνικών κριτηρίων και τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών.

Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στο σύστημα διορισμού καταδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία αντιλαμβάνεται η εκάστοτε πολιτική ηγεσία τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη στελέχωση των σχολικών μονάδων με Εκπαιδευτικούς, κάτι το οποίο προκαλεί ανασφάλεια και σύγχυση σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Αρκετοί άνθρωποι έχουν επενδύσει τόσο σε επίπεδο σπουδών όσο και σε χρόνο και σε οικονομικές απαιτήσεις.

Αναρωτιόμαστε αν οι Προϊστάμενοι της Διοίκησης αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητα των πολιτικών τους κινήσεων, αποφασίζοντας συνεχώς νέες αλλαγές. Θα ήταν ωφέλιμο και χρήσιμο να ενημερωθεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την άποψη των χιλιάδων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ του 2008, οι οποίοι αισθάνονται κατάφορα αδικημένοι, καθώς παραμένουν ακόμα αδιόριστοι και πολλές φορές χωρίς εργασία. Επομένως, ένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ ακυρώνει για άλλη μία φορά όχι μόνο τις σπουδές χρόνων, αλλά και την προϋπηρεσία των Εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν θυσιάσει την προσωπική τους ζωή για μια σταθερότητα στο επαγγελματικό τους μέλλον.

Συνεπώς, είμαστε ενάντια σε κάθε νραπτό διαγωνισμό, καθώς το εγχείρημα φαίνεται ότι έχει αποτύχει κατά το παρελθόν και υποβαθμίζει όχι μόνο τα πτυχία μας, αλλά και τα ακαδημαϊκά μας προσόντα και την προϋπηρεσία μας, καθώς δημιουργεί Εκπαιδευτικούς διαφορετικών ταχυτήτων.

Τέλος, ζητούμε ένα σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς κανένα γραπτό διαγωνισμό με έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα. Επιπρόσθετα, απαιτούμε τη συνέχιση των διορισμών για την κάλυψη του συνόλου των χιλιάδων κενών.

Επιθυμούμε, πρωτίστως ως Εκπαιδευτικοί και δευτερευόντως ως άνθρωποι την ευημερία της κοινωνίας μέσα στην οποία ζούμε με σταθερότητα και συνέχεια, δημιουργώντας ένα σταθερό σύστημα διορισμών με επιλογή προσωπικού και προγραμμάτων σπουδών, ανεξαρτήτως Κυβερνήσεων και Υπουργών.

Εκ του προσωρινού ΔΣ του υπό σύσταση Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής

Ο Πρόεδρος – Πατήρ Εμμανουήλ Πνευματικάκης

Η Γενική Γραμματέας – Ιωάννα Τριανταφύλλου

Δείτε επίσης

Ερώτηση για την Εισαγωγική Επιμόρφωση στη Βουλή: 4 ερωτήματα της Βουλευτή του ΜέΡΑ25 Σ. Σακοράφα 

Πριν φύγετε

 Προκηρύξεις 1ΓΕ και 2ΓΕ/2023: Τα ΦΕΚ με τη διαδικασία αιτήσεων από 7 έως 31 Μαρτίου 2023 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply