Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση για ΙΕΠ-ΙΕΚ-σχολείο Βρυξελλών στη Βουλή-Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση για ΙΕΠ-ΙΕΚ-σχολείο Βρυξελλών στη Βουλή-Δευτέρα 10 Απριλίου 2023 στα πλαίσια συζήτησης Επίκαιρων Ερωτήσεων στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Συζήτηση για ΙΕΠ-ΙΕΚ-σχολείο Βρυξελλών

Συζήτηση τριών (3) Επίκαιρων Ερωτήσεων αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα έχουμε τη Δευτέρα 10 Απριλίου 2023 και ώρα 14:30΄, σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων της Βουλής, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Συγκεκριμένα θα συζητηθεί Επίκαιρη Ερώτηση με θέμα: «Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) «απορροφά» με αμφίβολες διαδικασίες 50.000.000 την προηγούμενη των εκλογών για τον διαγωνισμό με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5174140», Επίκαιρη Ερώτηση με θέμα : «Να εξασφαλιστεί άμεσα η συνέχιση των πληρωμών των πρακτικών σε Δημόσια και Ιδιωτικά ΙΕΚ και να καθιερωθεί άμεσα η υποχρεωτικότητα στην πληρωμή τους» και η Επίκαιρη Ερώτηση με θέμα: «Κεστεκίδειο ελληνικό σχολείο Βρυξελλών».

Αναλυτικά οι 3 Επίκαιρες Ερωτήσεις

– Η με αριθμό 652/3-4-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του  ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα – Ηλία  Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) «απορροφά» με αμφίβολες διαδικασίες 50.000.000 την προηγούμενη των εκλογών για τον διαγωνισμό με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5174140».

Ερωτάται η Υπουργός: 1. Ποια ανάγκη διαπίστωσε το σημερινό ΔΣ του ΙΕΠ, που δεν είναι σε θέση να έχουν διαπιστώσει ή να αναγνωρίσουν οι δεκάδες ειδικοί εργαζόμενοι του Διόφαντου, αλλά ούτε και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί που κλήθηκαν να δουλέψουν σε σκληρότατες συνθήκες και χωρίς την απαιτούμενη στήριξη στη διάρκεια της πανδημίας; 2. Πόσο ελέγχεται η λειτουργία του σημαντικότερου οργανισμού που έχει ευθύνη για τη σχολική εκπαίδευση, ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται τους δημόσιους πόρους και τις τεράστιες ευρωπαϊκές επιδοτήσεις; Πώς επιλέγει το ΙΕΠ τους συντελεστές του και κατά πόσο εντέλει υπηρετεί τους εκπαιδευτικούς και το έργο τους;

__________________________________

– Η  με αριθμό 668/3-4-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή  Α’ Θεσσαλονίκης  του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Να εξασφαλιστεί άμεσα η συνέχιση των πληρωμών των πρακτικών σε Δημόσια και Ιδιωτικά ΙΕΚ και  να καθιερωθεί άμεσα η υποχρεωτικότητα στην πληρωμή τους».

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός πως τοποθετείται στα παραkάνω αιτήματα των σπουδαστών.

– Να μην μείνει χωρίς μισθό κανένας σπουδαστής που ξεκίνησε την πρακτική του από 01/03/2023 και έπειτα. -Να πληρώνονται οι «πρακτικάριοι» σπουδαστές ανά μήνα και όχι εφάπαξ. – Να καθιερωθεί άμεσα, χωρίς παραθυράκια και αστερίσκους, η υποχρεωτικότητα της πληρωμής της πρακτικής άσκησης των σπουδαστών σε Δημόσια και Ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. από το κράτος και την εργοδοσία. – Να πληρώνονται οι σπουδαστές κανονικά στο 100% του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη ή του κατώτερου μισθού. Όπου υπάρχουν πιο ευνοϊκές κλαδικές, συλλογικές συμβάσεις εργασίας, να αμείβονται με βάση αυτές. – Να έχουν πλήρη ασφαλιστική κάλυψη και όχι για το 1% που προβλεπόταν έως τώρα και αφορούσε μόνο τη περίπτωση εργατικού ατυχήματος. Τα ένσημα να μετράνε ως προϋπηρεσία, να είναι μετρήσιμα για το ταμείο ανεργίας, να είναι συντάξιμα. – Η εύρεση της πρακτικής άσκησης, να μην είναι ατομική υπόθεση του σπουδαστή, αλλά ευθύνη των Υπουργείων που υπάγονται τα διάφορα Δ.Ι.Ε.Κ. καθώς και των διευθύνσεων τους με ουσιαστική εποπτεία. – Να καταργηθούν οι άθλιες «ειδικές» συμβάσεις της πρακτικής άσκησης και να συνάπτουν οι σπουδαστές κανονικές συμβάσεις εργασίας με τους εργοδότες τους.

__________________________________

– Η με αριθμό 663/3-4-2023 Επίκαιρη Ερώτηση  της  Βουλευτού  Πέλλας  του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς  κυρίας Θεοδώρας Τζάκρη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Κεστεκίδειο ελληνικό σχολείο Βρυξελλών».

Ερωτάται η αρμόδια κα Υπουργός: 1. Γιατί άφησε να περάσουν πέντε μήνες από τον Οκτώβριο του 2022, που πραγματοποιήθηκε ο τεχνικός έλεγχος στο Κεστεκίδειο ελληνικό σχολείο στις Βρυξέλλες, μέχρι την Απόφαση την Πέμπτη 15 Μαρτίου για το κλείσιμό του, χωρίς να έχει εν τω μεταξύ προβεί σε καμία ενέργεια είτε για την αποκατάσταση των τεχνικών προβλημάτων, που καθιστούν το κτήριο ακατάλληλο εγείροντας θέματα ασφάλειας για τους μαθητές,είτε για την εξεύρεση νέου χώρου για την κανονική συνέχιση των μαθημάτων; 2. Σε ποιες ενέργειες έχει ή πρόκειται να προβεί προκειμένου να επαναλειτουργήσει το Κεστεκίδειο ελληνικό σχολείο στις Βρυξέλλες και πως πρόκειται να αντιμετωπίσει την εκπαίδευση των ελληνόπουλων αναφορικά με την αναγκαία κτηριακή υποδομή μέχρι την επαναλειτουργία του σχολείου;

Δείτε επίσης

Συρίγος-Εισαγωγική επιμόρφωση: Κοστίζει 2.350.000 ευρώ-Οι αστοχίες διορθώθηκαν 

Συρίγος-Τμήματα Ενταξης: Στο Υπουργείο Οικονομικών τα σχέδια των Κ.Υ.Α-Τι έγινε έως σήμερα 

Οδηγίες αξιολόγησης εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ Αττικής-Δυτικής Ελλάδας, Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας | Χρονοδιάγραμμα

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση