Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση για τα κενά Φιλολόγων ΕΑΕ στη Βουλή τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση για τα κενά Φιλολόγων ΕΑΕ στη Βουλή τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022 στα πλαίσια Επίκαιρης Ερώτησης του Βουλευτή του ΜέΡΑ25 κου Κρίτωνα Αρσένη.

Συζήτηση για τα κενά Φιλολόγων ΕΑΕ

Δυο (2) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα συζητηθούν στη Βουλή τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 14:00΄.

Συγκεκριμένα θα συζητηθούν:

1. Η με αριθμό 226/28-11-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΜέΡΑ25 κου Κρίτωνα Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Εκατοντάδες παραμένουν τα κενά σε φιλολόγους Ειδικής Αγωγής ακόμα και μετά την Γ΄ φάση προσλήψεων”.

update

Σύμφωνα με νεώτερες πληροφορίες, η συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης για τα κενά σε Φιλολόγους Ειδικής Αγωγής μετατίθεται, λόγω κωλύματος της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας Ζ. Μακρή, για την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022.

2. Η με αριθμό 224/28-11-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή  Α’ Θεσσαλονίκης  του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κου Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Προβλήματα στη λειτουργία του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης”.

Η Επίκαιρη Ερώτηση για τα κενά Φιλολόγων ΕΑΕ

Αναφορικά με την Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή του ΜέΡΑ25 κου Κρίτωνα Αρσένη, για τα κενά σε φιλολόγους Ειδικής Αγωγής μετά την Γ΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών για το 2022-23, παρατίθεται επιστολή της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ προς το ΥΠΑΙΘ σύμφωνα με την οποία οι ανάγκες σε προσλήψεις φιλολόγων ειδικής αγωγής που καταχωρήθηκαν από όλες τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΙΔΕ) της επικράτειας κατά τη Γ΄ φάση προσλήψεων ανέρχονται στις 638. Ωστόσο, παρά τις αυξημένες ανάγκες, ο αριθμός των προσλήψεων άγγιξε μόλις τις 196, με αποτέλεσμα εκατοντάδες παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να παραμένουν χωρίς φιλόλογο.

Μετά όλα αυτά ο Βουλευτής ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ:

1. Για ποιο λόγο δεν έχει μεριμνήσει για την κάλυψη των 442 κενών Φιλολόγων ΕΑ σύμφωνα με τις καταχωρήσεις αυτών από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της επικράτειας και ποια είναι τα επίσημα στοιχεία που διαθέτει.

2. Αν δεσμεύεται να προβεί στις αναγκαίες προσλήψεις που απαιτούνται για να πληρωθούν τα παραπάνω σοβαρά κενά αναφορικά με τους Φιλολόγους Ειδικής Αγωγής.

Δείτε αναλυτικά την Επίκαιρη Ερώτηση ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Αποτίμηση Γ Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών Φιλολόγων ΕΑΕ: Επιστολή στο ΥΠΑΙΘ της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ 

Γ Φάση ειδικής-αποφάσεις πρόσληψης: Eκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2022-23 

Δείτε επίσης

Μακρή: Μονιμοποίηση με αξιολόγηση-Ανακαλούνται διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης Δ/νσεων Εκπ/σης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση