Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση στη Βουλή για κενά φιλολόγων ΕΑΕ-Λειτουργία Νηπιαγωγείων-Στέγαση 9ου Δ.Σ. Αιγάλεω τη Δευτέρα 23.01.2023

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση στη Βουλή για κενά φιλολόγων ΕΑΕ-Λειτουργία Νηπιαγωγείων-Στέγαση 9ου Δ.Σ. Αιγάλεω-Φοιτητές Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023.

Συζήτηση στη Βουλή για κενά φιλολόγων ΕΑΕ

Πέντε (5) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα συζητηθούν στη Βουλή τη Δευτέρας 23 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 14:00΄, σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων του Κοινοβουλίου.

Θα συζητηθεί Επίκαιρη Ερώτηση για τα κενά Φιλολόγων ΕΑΕ

Ανάμεσα σ αυτές θα είναι και η με αριθμό 332/16-1-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα – Ηλία Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Εκατοντάδες παραμένουν τα κενά σε φιλολόγους Ειδικής Αγωγής ακόμα και μετά την Γ΄ φάση προσλήψεων».

Παρατίθεται επιστολή της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ – Συζήτηση στη Βουλή για κενά

Αναφορικά με την Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή του ΜέΡΑ25 κου Κρίτωνα Αρσένη, για τα κενά σε φιλολόγους Ειδικής Αγωγής μετά την Γ΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών για το 2022-23, παρατίθεται επιστολή της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ προς το ΥΠΑΙΘ σύμφωνα με την οποία οι ανάγκες σε προσλήψεις φιλολόγων ειδικής αγωγής που καταχωρήθηκαν από όλες τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΙΔΕ) της επικράτειας κατά τη Γ΄ φάση προσλήψεων ανέρχονται στις 638. Ωστόσο, παρά τις αυξημένες ανάγκες, ο αριθμός των προσλήψεων άγγιξε μόλις τις 196, με αποτέλεσμα εκατοντάδες παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να παραμένουν χωρίς φιλόλογο.

Μετά όλα αυτά ο Βουλευτής ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ:

1. Για ποιο λόγο δεν έχει μεριμνήσει για την κάλυψη των 442 κενών Φιλολόγων ΕΑ σύμφωνα με τις καταχωρήσεις αυτών από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της επικράτειας και ποια είναι τα επίσημα στοιχεία που διαθέτει.

2. Αν δεσμεύεται να προβεί στις αναγκαίες προσλήψεις που απαιτούνται για να πληρωθούν τα παραπάνω σοβαρά κενά αναφορικά με τους Φιλολόγους Ειδικής Αγωγής.

Οι υπόλοιπες υπό συζήτηση Επίκαιρες Ερωτήσεις είναι:

Η με αριθμό 333/16-1-2023 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Β2΄Δυτικού Τομέα Αθηνών του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς κυρίας Χαρούλας (Χαράς) Καφαντάρη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Ανάγκη άμεσης λύσης του στεγαστικού προβλήματος του 9ου Δημοτικού Αιγάλεω».

Η με αριθμό 337/16-1-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς κ. Σωκράτη Φάμελλου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Η λειτουργία των νηπιαγωγείων εξαρτάται από την εκλογική περιφέρεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας;».

Η με αριθμό 319/16-1-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Αχαΐας του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Νικολάου Καραθανασόπουλου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των φοιτητών του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου στη σίτιση».

Η με αριθμό 1174/1-12-2022 Ερώτηση του Βουλευτή Ηρακλείου του Κινήματος Αλλαγής κ. Βασιλείου Κεγκέρογλου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Άμεσα μέτρα ανακούφισης στις οικογένειες των θανόντων από τις πρόσφατες έντονες πλημμύρες που έπληξαν την Κρήτη».

Δείτε επίσης

Αποτίμηση Γ Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών Φιλολόγων ΕΑΕ: Επιστολή στο ΥΠΑΙΘ της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ 

Κεραμέως-καταθέτει νέο νομοσχέδιο: Πλατφόρμα καταγγελιών σχολ. βίας-Τι είπε για διορισμούς-αξιολόγηση-“eParents”

ΣΥΡΙΖΑ σε ΠΕΑΔ: Οχι στο γραπτό διαγωνισμό-20.000 διορισμοί την 4ετία-Επαναφορά Κοιν. Επιστημών και Καλλιτεχνικών μαθημάτων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση