Τρίτη, 22 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση στη Βουλή-3.12: Καθυστέρηση καταβολής ΜΚ νεοδιόριστων-Μαθητές ευπαθών ομάδων-Τάξη Μαθητείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση στη Βουλή-3.12: Καθυστέρηση καταβολής ΜΚ νεοδιόριστων-Μαθητές ευπαθών ομάδων-Προβλήματα στο ”Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας” στα ΕΠΑΛ-Επίκαιρες Ερωτήσεις.

Συζήτηση στη Βουλή-3.12

Τρεις (3) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα συζητηθούν στη Βουλή στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 10:00’.

Συγκεκριμένα θα συζητηθούν Επίκαιρες Ερωτήσεις αναφορικά:
  1. Με την καθυστέρηση της καταβολής των μισθολογικών κλιμακίων των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.
  2. Με τους μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και μένουν εκτός εκπαίδευσης.
  3. Με τα προβλήματα στην υλοποίηση του προγράμματος ”Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας” στα ΕΠΑΛ.
Αναλυτικά οι υπό συζήτηση την Παρασκευή 3.12.2021 Επίκαιρες Ερωτήσεις

Α. Η με αριθμό 216/24-11-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Καθυστέρηση της καταβολής των μισθολογικών κλιμακίων των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών».

Δείτε την Επίκαιρη Ερώτηση ΕΔΩ

Β. Η με αριθμό 217/24-11-2021 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Ιωαννίνων του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς κυρίας Μερόπης Τζούφη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Εκτός εκπαίδευσης μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες με ευθύνη του Υ.ΠΑΙ.Θ.».

Δείτε την Επίκαιρη Ερώτηση ΕΔΩ

Γ. Η με αριθμό 220/26-11-2021 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Λέσβου του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κυρίας Μαρίας Κομνηνάκα προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Τα σοβαρά προβλήματα στην υλοποίηση του προγράμματος «”Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας” στα ΕΠΑΛ».

Δείτε την Επίκαιρη Ερώτηση ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Αναγνώριση προϋπηρεσίας νεοδιόριστων: Να επιταχυνθούν οι διαδικασίες-Σε δύσκολη θέση οι εκπαιδευτικοί
Βουλή: Φοιτητές-καθηγητές ευπαθών ομάδων-Mη πρόβλεψη εναλλακτικών για συμμετοχή στην εκπ/κή διαδικασία
Μαθητές-ευπαθείς ομάδες: Αποκλεισμός από την εκπαιδευτική διαδικασία-Ερώτηση στη Βουλή
Μαθητές ευπαθών ομάδων: Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή με θέμα την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας
Προκάτ αίθουσες Δημοτικών σχολείων: “Πώς συνάδουν με τις προδιαγραφές των Κτιριακών Υποδομών για τα σχολικά κτίρια;”

Πριν φύγετε

Μισθοδοσία νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Ολοκληρωμένος Πίνακας
Κριτήρια χρηματοδότησης Πανεπιστημίων από το 2022-Ποιοτικά σε συνέχεια των αντικειμενικών | Απόφαση
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Βαγγέλης Φούκας on

    Kαλησπερα σας κ.Βουγια. Στον προυπολογισμο του 22, δεν υπαρχει αναφορα για διορισμους εκπαιδευτικων αλλα για προσληψεις εκπαιδευτικων. Επομενως το 22 δεν θα υπαρξουν διορισμοι εκπαιδευτικων ;

Leave A Reply