Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση στη Βουλή για κενά, απουσίες μαθητών, σεξουαλική αγωγή, διαγραφή φοιτητών, διαμονή σε φοιτητικές εστίες | 16.10.2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση στη Βουλή για κενά, απουσίες μαθητών, σεξουαλική αγωγή στα σχολεία, διαγραφή φοιτητών, διαμονή στις φοιτητικές εστίες την Τετάρτη 16.10.2024  – 5 Επίκαιρες Ερωτήσεις.

Συζήτηση στη Βουλή για κενά, απουσίες μαθητών, σεξουαλική αγωγή κ.α

Πέντε (5) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας ΥΠΑΙΘΑ θα συζητηθούν στη Βουλή την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024 και ώρα: 09:00 στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Τα προς συζήτηση θέματα των Επίκαιρων Ερωτήσεων έχουν να κάνουν με την κάλυψη των κενών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, την ανάγκη επανέκδοσης Εγκυκλίου για το σχολικό έτος 2023-24 και 2024-25 για μη προσμέτρηση καταχωρημένων απουσιών μαθητών/τριών που φοιτούν σε σχολικές Μονάδες της χώρας, την κατάργηση της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία, το στεγαστικό επίδομα και την απειλή διαγραφής φοιτητών του ΠΑΔΑ και την ασφαλή διαμονή των οικοτρόφων στις φοιτητικές εστίες των Πανεπιστημίων.

Αναλυτικά θα συζητηθούν οι παρακάτω Επίκαιρες Ερωτήσεις

1. Η με αριθμό 57/14-10-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κ. Ιωάννη Δελή προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: « Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς στην Πρωτοβάθμια και την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση».

Ο Βουλευτής ζητά από τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ σχετικά με τα κενά: 

– Να καλυφτούν όλα τα κενά στην εκπαίδευση με άμεση προκήρυξή Γ Φάσης προσλήψεων. Να μονιμοποιηθούν όλοι όσοι εργάζονται στην εκπαίδευση.

– Να ανακληθούν όλες οι αποφάσεις συγχωνεύσεων και να δημιουργηθούν τμήματα των 15 μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και 20 στη Δευτεροβάθμια.

2. Η με αριθμό 56/14-10-2024 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Β1΄ Βόρειου Τομέα Αθηνών της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κυρίας Αφροδίτης Κτενά προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Να εξασφαλιστεί η ασφαλής διαμονή των οικοτρόφων στις φοιτητικές εστίες των Πανεπιστημίων».

H Βουλευτής ρωτά τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ: 

Τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση, ώστε να υλοποιήσει άμεσα σχέδιο ελέγχου και αντίστοιχων εργασιών, επισκευής, αναβάθμισης κλπ, όλων των υποδομών των φοιτητικών εστιών των πανεπιστημίων της χώρας, με γνώμονα την εξασφάλιση ασφαλών, σύγχρονων και δωρεάν φοιτητικών εστιών, χωρίς την εμπλοκή εταιριών.

3. Η με αριθμό 39/8-10-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Έβρου της Κ.Ο. «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ» κ. Παράσχου Παπαδάκη προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Επιτακτική η ανάγκη επανέκδοσης εγκυκλίου για το σχολικό έτος 2023-2024 και 2024-2025 για μη προσμέτρηση καταχωρημένων απουσιών μαθητών/τριών που φοιτούν σε σχολικές Μονάδες της Α’ βάθμιας & Β’ βάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες απουσίες δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά τους αλλά σε αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας ή σχολικές δραστηριότητες που διοργανώνονται υπό την εποπτεία και έγκριση του Υπουργείου σας».

Ερωτάται ο Υπουργός:

1. Γιατί δεν εκδώσατε εγκύκλιο για το σχολικό έτος 2023-2024, ίδιου περιεχομένου με την υπ’ αρ. 55111/ΓΔ4/17-05-2023, έτσι ώστε να προβλέπονται και να θεραπεύονται περιπτώσεις προβλημάτων των μαθητών/τριών, όπως η αναφερόμενη ανωτέρω;

2. Προτίθεστε να εκδώσετε άμεσα παρόμοια εγκύκλιο με την ανωτέρω αναφερόμενη, έτσι ώστε να θεραπευτούν περιπτώσεις, όπως αυτή της ως άνω μαθήτριας, για το σχολικό έτος 2023-2024 αλλά και για το τρέχον 2024-2025;

4. Η με αριθμό 45/11-10-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Προέδρου του Προέδρου της Κ.Ο. «ΝΙΚΗ» και Βουλευτή Α΄Θεσσαλονίκης κ. Δημήτριου Νατσιού προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Κατάργηση Σεξουαλικής Αγωγής στα Σχολεία».

Ερωτάται ο Υπουργός:

1. Προτίθεστε να παύσετε τα προγράμματα «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» με την παρούσα μορφή ή να επιτρέψετε την προαιρετική παρακολούθησή τους με σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα, και εφόσον ενημερωθεί και συναινέσει για το υλικό που προτίθεται να διδαχθεί;

2. Προτίθεστε να καθιερώσετε μάθημα οικογενειακής αγωγής, σε παιδιά Γυμνασίου – Λυκείου με περιεχόμενο τις οικογενειακές σχέσεις και τους ρόλους μέσα στην οικογένεια, την γονεϊκότητα, την υγιεινή ζωή και διατροφή, την ενημέρωση για τη σύλληψη, τον σεβασμό στην αγέννητη ζωή, το οποίο θα βοηθήσει τα παιδιά να δομήσουν υγιείς σχέσεις με τα μέλη της οικογένειάς τους και με το σύνολο της κοινωνίας και να δημιουργήσουν στο μέλλον μια σταθερή οικογένεια με αγάπη και αλληλοσεβασμό και στην βάση των διαχρονικών αξιών της ελληνορθόδοξης παράδοσής μας;

5. Η με αριθμό 44/10-10-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Αθηνών της Κ.Ο. «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ» κ. Αθανασίου Χαλκιά, προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με θέμα: «Χωρίς στεγαστικό επίδομα και με απειλή διαγραφής χιλιάδες φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ)».

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Είναι απόλυτα κατανοητό ότι τα ΑΕΙ της Ελλάδας είναι αυτοδιοικούμενα αλλά, όταν το Υπουργείο σας νομοθετεί για θέματα που αφορούν φοιτητές, και ειδικά για την ολοκλήρωση των σπουδών τους και τις κοινωνικές παροχές προς αυτούς, δεν θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη αυτά τα, απαράδεκτα αλλά υπαρκτά, φαινόμενα;

2. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου να απομακρυνθούν τέτοιου τύπου καθηγητές από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ειδικά από την στιγμή που οι Διοικήσεις των αντίστοιχων Πανεπιστημίων δεν το πράττουν;

Δείτε επίσης

Συζήτηση για τα δώρα στη Bουλή: “Δεν υπάρχει χώρος να δοθούν-2,35 δισ. δώσαμε στους δημοσίους υπαλλήλους” 

Αρση κινητικότητας εκπαιδευτικών: Στη Βουλή προς ψήφιση η επίμαχη διάταξη 

Δάνεια ΜΤΠΥ σε δημόσιους υπάλληλους: Ενημέρωση από τον ΣΥΠΥΥΠ για τις τελευταίες εξελίξεις

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση