Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση στη Βουλή για Τμήματα Ενταξης και εξεταστική στα Πανεπιστήμια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση στη Βουλή για Τμήματα Ενταξης και εξεταστική στα Πανεπιστήμια-Επικαιρες Ερωτήσεις Βουλευτών του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος. 

Συζήτηση στη Βουλή για Τμήματα Ενταξης και εξεταστική ΑΕΙ

Δυο Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα συζητηθούν σήμερα  Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 10:00 πμ στη Βουλή σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων.

Η με αριθμό 341/24-1-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Ηρακλείου του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Εμμανουήλ Συντυχάκη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Να καταργηθεί η απαράδεκτη ρύθμιση που εξαρτά την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης από το σύνολο των μαθητών του σχολείου”.

Η με αριθμό 342/24-1-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την εξεταστική στα πανεπιστήμια“.

Δείτε τη συζήτηση για τα Τμήματα Ενταξης ΕΔΩ

Δείτε τη συζήτηση για την εξεταστική Πανεπιστημίων ΕΔΩ

______________

Συζήτηση στη Βουλή για Τμήματα Ενταξης
Δείτε την Ερώτηση του κου Ε. Συντυχάκη
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Να καταργηθεί η απαράδεκτη ρύθμιση που εξαρτά την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης από το σύνολο των μαθητών του σχολείου.

Επανερχόμαστε στην 1453/24-11-2021 Ερώτηση σχετικά με την κατάργηση της αντιεπιστημονικής και αντιπαιδαγωγικής νομοθετικής ρύθμισης (Ν. 4933/ 2019 άρθρο 28) της προηγούμενης κυβέρνησης, την οποία εφαρμόζει και η σημερινή, που προβλέπει ότι χρειάζεται να φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι πενήντα (250) μαθητές στο σχολείο, από τους οποίους τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με γνωματεύσεις από αρμόδιο δημόσιο φορέα, για να τοποθετούνται στο σχολείο δύο ειδικοί παιδαγωγοί.

Τα αποτελέσματα αυτής της αντιεκπαιδευτικής – αντιλαϊκής πολιτικής γίνονται χειροπιαστά στο δημοτικό σχολείο Κόκκινη Χάνι Δ. Χερσονήσου Κρήτης, σε βάρος των μαθητών και των γονιών τους, τη στιγμή που στο συγκεκριμένο σχολείο οι γνωματεύσεις στην αρχή της σχολικής χρονιάς έφταναν στις 35, αλλά δεν ιδρύθηκε 2° ΤΕ γιατί στο σχολείο φοιτούν 240 και όχι 250 μαθητές!

Ωστόσο, το αρμόδιο Υπουργείο επικαλείται το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, για να «αποφανθεί» (με την με Αρ. Πρωτ. 2650/Φ1/ 11-1-2022 απάντησή του στη σχετική ερώτηση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ) ότι «στο Δημοτικό Σχολείο Κόκκινη Χάνι δεν συντρέχει η προϋπόθεση που ορίζει ο Νόμος για να λειτουργήσει και δεύτερο Τμήμα Ένταξης.»

Στην πράξη, δηλαδή, η κυβέρνηση περιφρονεί το δικαίωμα των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες να έχουν τη σωστή παιδαγωγική υποστήριξη μέσα στο σχολικό περιβάλλον, τη θεωρεί «κόστος», καταστρατηγώντας επιστημονικές γνωματεύσεις και αδιαφορώντας για τις συνέπειες στη μόρφωση και την ψυχολογία παιδιών.

Μεταθέτει την ευθύνη στους γονείς που αναγκάζονται να υποστηρίζουν τα παιδιά τους με ιδιωτική/ό ειδική/ό παιδαγωγό στο σπίτι, από το ήδη μειωμένο τους εισόδημα.

Επιπλέον, η κυβέρνηση είναι έκθετη στους γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές αφού με περισσή ευκολία και συχνότητα, το νομοθετικό πλαίσιο τροποποιείται αν αφορά ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων, αλλά γίνεται άλλοθι αν αφορά την κάλυψη λαϊκών αναγκών και εν προκειμένω τη στήριξη μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός, τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε:

Να καταργηθεί η απαράδεκτη ρύθμιση που εξαρτά την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης από το σύνολο των μαθητών του σχολείου, ώστε να λειτουργήσει με κατεπείγουσες διαδικασίες και με την πρόσληψη του απαραίτητου ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού ο απαιτούμενος αριθμός τμημάτων ένταξης στο δημοτικό σχολείο Κόκκινη Χάνι Δ. Χερσονήσου Κρήτης και σε όποια άλλα σχολεία χρειάζεται.

Ο Βουλευτής Συντυχάκης Μανώλης

______________

Δείτε την Ερώτηση του κου Ι. Δελή για την εξεταστική στα Πανεπιστήμια
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Για την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την εξεταστική στα πανεπιστήμια

Οι φοιτητές και οι ακαδημαϊκοί δάσκαλοι στα πανεπιστήμια της χώρας αντιδρούν δικαιολογημένα στην αντιεπιστημονική και επικίνδυνη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για τη χειμερινή εξεταστική.

Με την εγκύκλιο αυτή μπαίνουν στο ζύγι από τη μία οι σπουδές και από την άλλη η υγεία των φοιτητών και των καθηγητών τους αφού προβλέπει πως όλες οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν με φυσική παρουσία χωρίς κανένα μέτρο προστασίας της υγείας.

Με άλλοθι το μαζικό εμβολιασμό των φοιτητών & των διδασκόντων, η κυβέρνηση απορρίπτει ακόμα και στοιχειώδη μέτρα όπως τη διενέργεια δωρεάν επαναλαμβανόμενων rapid test σε όλους τους φοιτητές και το προσωπικό των ΑΕΙ, την πύκνωση των δρομολογίων των ΜΜΜ, την αξιοποίηση κατάλληλων αιθουσών και αμφιθεάτρων για την αποφυγή του συγχρωτισμού, την ιχνηλάτηση των επαφών των νοσούντων.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι τα ΑΕΙ να μετατρέπονται σε εστίες υπερμετάδοσης του ιού αφού εκατοντάδες ασθενείς με COVID, ασυμπτωματικοί και όχι μόνο, στενές επαφές κρουσμάτων, υπό διερεύνηση κρούσματα υποχρεούνται να προσέρχονται για τις εξετάσεις στα αμφιθέατρα μαζί με ευπαθείς ομάδες.

Ακόμα και όσοι φοιτητές αποδείξουν ότι νοσούν – κάνοντας test με δική τους ευθύνη και έξοδα – θα εξαρτώνται από την καλή πρόθεση του κάθε καθηγητή για το αν θα εξεταστούν σε διαφορετική ημερομηνία, αφού όπως ανακοίνωσε η Σύνοδος Πρυτάνεων για τους συγκεκριμένους φοιτητές «θα ληφθεί μέριμνα ώστε να εξεταστούν με τον πλέον πρόσφορο τρόπο που θα καθοριστεί, από τα ίδια τα πανεπιστήμια».

Η ανησυχία των φοιτητών μεγαλώνει από το γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο δεν κατάφερε να διασφαλίσει τη δια ζώσης διδασκαλία όλων των μαθημάτων το χειμερινό εξάμηνο με μέτρα προστασίας της υγείας, τώρα απειλεί πως η εξ αποστάσεως διδασκαλία πολλών μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου θεωρείται άκυρη, με χιλιάδες φοιτητές να κινδυνεύουν να μην εξεταστούν ή να μην περαστούν οι βαθμολογίες τους στα συγκεκριμένα μαθήματα.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός τι προτίθεται να πράξει ώστε:

– Να μην αποκλειστεί κανένας φοιτητής από την εξεταστική με δυνατότητα αξιοποίησης όλων των μεθόδων εξέτασης (διά ζώσης με αραίωση τμημάτων, εξ αποστάσεως, απαλλακτικές εργασίες, κοκ) και ειδική μέριμνα για όσους νοσούν ή ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Να επιταχθούν άμεσα οι κατάλληλοι χώροι και να χρησιμοποιηθούν για τη διενέργεια των εξετάσεων με υγειονομική ασφάλεια.

Να ανακληθεί η Υπουργική απόφαση που ακυρώνει τις διδακτικές ώρες που έγιναν τηλεματικά.

Να διενεργούνται μαζικά, δωρεάν και επαναλαμβανόμενα rapid test στα Πανεπιστήμια και να υπάρξει ιχνηλάτηση των κρουσμάτων με ευθύνη του ΕΟΔΥ.

Να δοθεί έκτακτη κρατική χρηματοδότηση για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των ιδρυμάτων, να γίνουν μαζικές προσλήψεις καθηγητών & προσωπικού καθαριότητας.

Να χορηγούνται δωρεάν οι μάσκες υψηλής; προστασίας που απαιτούνται.

Να αυξηθούν τα δρομολόγια των ΜΜΜ

Ο Βουλευτής Δελής Γιάννης

Δείτε επίσης
Πριν φύγετε
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply