Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση στη Βουλή-Παρασκευή 11.02 στις 09:00: Επίθεση σε “τρανς μαθήτρια”-αδιόριστοι ΑΣΕΠ-κενά στη Δυτική Αττική

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση στη Βουλή-Παρασκευή 11.02 στις 09:00: Επίθεση σε “τρανς μαθήτρια”-αδιόριστοι ΑΣΕΠ-κενά στη Δυτική Αττική-Τρεις Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Συζήτηση στη Βουλή-Παρασκευή 11.02

Τρεις Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα συζητηθούν την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 09:00’ στη Βουλή, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Το especial.gr είχε συνδεθεί  με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση των Επίκαιρων Ερωτήσεων αρμοδιότητας ΥΠΑΙΘ, η οποία περατώθηκε.

_________________

Συγκεκριμένα συζητηθηκαν:
A.  Η με αριθμό 382/4-2-2022

Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΜέΡΑ25 κου Κρίτωνα – Ηλία Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων,με θέμα: “Ομοφοβική επίθεση καθηγητή σε τρανς μαθήτρια στο Μουσικό Σχολείο του Ιλίου”.

Δείτε τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης ΕΔΩ

Αναφέρει ο Βουλευτής

“Ένα απαράδεκτο περιστατικό έλαβε χώρα στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου. Καθηγητής του σχολείου, επιτέθηκε λεκτικά με ταπεινωτικούς χαρακτηρισμούς σε τρανς μαθήτρια της Α΄ Γυμνασίου επειδή εμφανίστηκε στο σχολείο ντυμένη με φούστα, χαρακτηρίζοντάς τη «ντροπή της κοινωνίας» και αποβάλλοντάς την από την τάξη.

Την επόμενη κιόλας ημέρα, οι συμμαθητές της διαμαρτυρήθηκαν φορώντας φούστες τα αγόρια και γραβάτες τα κορίτσια, διεκδικώντας το δικαίωμα στην έκφρασή τους με το σύνθημα «τα ρούχα δεν έχουν φύλο». Με βάση δημοσιεύματα, από πληροφορίες που διέρρευσαν από το υπουργείο Παιδείας σήμερα διατάχθηκε έρευνα για το θέμα.

Αν ισχύει, είναι προφανές ότι αυτό δεν αρκεί.

Ερωτάται η κα Υπουργός:

1. Τι μέτρα θα λάβει για να μην επαναληφθεί αντίστοιχη ανάρμοστη συμπεριφορά εκπαιδευτικού προς μαθητή/μαθήτρια ούτε στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου ούτε σε κανένα άλλο σχολείο της χώρας.

2. Έχει σταλεί εγκύκλιος οδηγία, από το Υπουργείο, προς τα σχολεία της χώρας για την υποχρέωση των καθηγητών να μη διακρίνουν τους μαθητές ανάλογα με φύλο, έθνος, χρώμα, θρησκεία, αλλά και να σέβονται τον αυτοπροσδιορισμό τους αναφορικά με αυτά; Αν όχι, πότε πρόκειται να εκδοθεί;”.

Β. Η με αριθμό 1970/20-12-2021

Ερώτηση του Βουλευτή Ηρακλείου του Κινήματος Αλλαγής κ. Βασίλειου Κεγκέρογλου προς την Υπουργό Παιδείας και θρησκευμάτων, με θέμα: “Αποκατάσταση της αδικίας για αδιόριστους επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008″, η οποία δεν συζητήθηκε την περασμένη Δευτέρα Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022.

Δείτε την Ερώτηση του κου Β. Κεγκέρογλου ΕΔΩ

Δείτε τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης ΕΔΩ

Γ. Η με αριθμό 389/7-2-2022 Επίκαιρη Ερώτηση

του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΜέΡΑ25 κου Κρίτωνα – Ηλία  Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Εκατοντάδες χαμένες ώρες ανά εβδομάδα σε γυμνάσια και λύκεια στις περιοχές της Δυτικής Αθήνας”.

Δείτε τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης ΕΔΩ

Αναφέρει ο Βουλευτής στην Ερώτησή του μεταξύ άλλων:

“Ενώ βρισκόμαστε ήδη στη μέση του σχολικού έτους, μετά από 3 κύματα προσλήψεων αναπληρωτών και ένα κύμα προσλήψεων αναπληρωτών για 3 μήνες έχουμε:

Το ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω που αποτελεί σχολική μονάδα Ειδικής Αγωγής & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με 146 μαθητές από όλη τη Δυτική Αθήνα, αντιμετωπίζει από την έναρξη του σχολικού έτους, σοβαρά προβλήματα έλλειψης αιθουσών, ανεπαρκή μέτρα προφύλαξης και πολλά κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό με αποτέλεσμα να χάνονται 85 ώρες μαθημάτων ανά εβδομάδα σε βασικές και μη ειδικότητες.

Στο 1ο, στο 2ο αλλά και στο Εσπερινό ΕΠΑΛ του Αιγάλεω χάνονται 33,12 και 51 ώρες ανά εβδομάδα, αντίστοιχα.

Ειδικότερα, στο 2ο ΕΠΑΛ, ενώ παρέχεται η ειδικότητα του Βοηθού Νοσηλευτή, τα παιδιά δεν διδάσκονται την σχετική ύλη αλλά και στο Ενιαίο Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο του Αιγάλεω, χάνονται 27 ώρες την εβδομάδα σε τομείς απ’ όπου οι μαθητές παίρνουν ειδικότητες. 

Πρόκειται για κενά σε μαθήματα με βάση θεμάτων, στα οποία θα εξεταστούν τα παιδιά στην πλήρη ύλη και θα κριθεί η προαγωγή τους στις επόμενες τάξεις. 

Για τα τμήματα ένταξης και για τους μαθητές που χρειάζονται επιπλέον στήριξη, ούτε λόγος. Αρνείται η κυβέρνηση όσα αιτήματα πληρούν τις προυποθέσεις, χωρίς δικαιολογία.

Ενώ λοιπόν η κυβέρνηση θέλει να μας στρέψει την προσοχή στις 11.700 προσλήψεις στην εκπαίδευση πέρυσι, στρουθοκαμηλίζει απέναντι στο βασικό νούμερο που θα πρέπει να κοιτά. Τις 212.000 αιτήσεις συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών μέσα στο 2021. Με τριμηνίτες θα τις καλύπτει και αυτές κάθε χρονιά;”

Δείτε επίσης
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply