Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση στη Βουλή-Τμήματα Ενταξης και εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών | Παρασκευή 07.04.2023

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση στη Βουλή-Τμήματα Ενταξης και εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Tην Παρασκευή 7 Απριλίου 2023 και ώρα 08:30.

Συζήτηση στη Βουλή-Τμήματα Ενταξης και εισαγωγική επιμόρφωση

Τρεις (3) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και μια (1)  αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών η οποία αφορά όμως σε λειτουργία σχολικών μονάδων συζητώνται την Παρασκευή 7 Απριλίου 2023 και ώρα 08:30΄ στη Βουλή στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Συγκεκριμένα θα συζητηθούν Επίκαιρες Ερωτήσεις αναφορικά με την ίδρυση και λειτουργία Τμημάτων Ενταξης, την εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, την ασφάλεια φοιτητών και προσωπικού του ΑΠΘ και την ασφαλή λειτουργία των 1ου, 6ου Δημοτικών Σχολείων και 1ου Γυμνασίου, 1ου Λυκείου Δήμου Βύρωνα.

Σύνδεση especial.gr με τη Βουλή 

Το especial.gr θα συνδεθεί με τη Βουλή για την παρακολούθηση της συζήτησης επί των Επίκαιρων ερωτήσεων

__________________________

Η Επίκαιρη Ερώτηση για τα Τμήματα Ενταξης

Οι Βουλευτής του ΚΚΕ κος Ιωάννης Δελής ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε:

  • Να ιδρυθούν και να λειτουργήσουν τόσα Τμήματα Ένταξης όσα απαιτούνται ώστε να καλυφτούν όλες οι ανάγκες σε πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Να προσληφθεί όλο το αναγκαίο μόνιμο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, ώστε να λειτουργήσουν με σωστούς και αναβαθμισμένους όρους, στηρίζοντας ουσιαστικά και ολοκληρωμένα τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Δείτε αναλυτικά εδώ

__________________________

Η Επίκαιρη Ερώτηση για την Εισαγωγική Επιμόρφωση

Ο Βουλευτής του ΜέΡΑ25 κος Κρίτωνας Αρσένης ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ:

  • Αν προτίθεται πραγματικά να χρησιμοποιήσει αυτή την απαράδεκτη, επιστημονικά και παιδαγωγικά, βάση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την κατάρτιση του ατομικού τους φακέλου;
  • Ποιες διαδικασίες και παιδαγωγικά μοντέλα χρησιμοποιήθηκαν από το ΙΕΠ για την προετοιμασία και την εκτέλεση της παρούσας επιμόρφωσης; Σε τι ποσό ανέρχεται το κόστος αυτής και ποιες οι πηγές από τις οποίες θα καλυφθεί;

Δείτε αναλυτικά εδώ

__________________________

Δείτε τις Επίκαιρες Ερωτήσεις όπως εμφανίζονται στο Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων της Βουλής

– Η  με αριθμό 667/3-4-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή  Α’ Θεσσαλονίκης  του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Άμεσα να ιδρυθούν και να λειτουργήσουν τα αναγκαία τμήματα ένταξης, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

– Η με αριθμό 662/3-4-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα – Ηλία  Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Εκφασισμός εκπαιδευτικών μέσω επιμόρφωσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ).

– Η με αριθμό 648/31-3-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής κ. Χαράλαμπου (Χάρη) Καστανίδη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Ασφάλεια προσωπικού και φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης».

– Η με αριθμό 669/3-4-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β3΄Νότιου Τομέα Αθηνών του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ.  Χρήστου Κατσώτη προς τον Υπουργό  Εσωτερικών, με θέμα: «Άμεση εξασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας των 1ου, 6ου Δημοτικών Σχολείων και 1ου Γυμνασίου, 1ου Λυκείου Δήμου Βύρωνα».

Δείτε επίσης

Το χρονοδιάγραμμα των νέων διορισμών έδωσε η Υφυπουργός ΠΑΙΘ Ζ. Μακρή-Τι είπε για τη σύσταση νέων οργανικών 

Σχολικές εκδρομές-τι ισχύει: Νομοθετικό πλαίσιο-δηλώσεις γονέων-ποια η ευθύνη των εκπαιδευτικών 

Αναπληρωτές: To διαφορετικό καθεστώς απασχόλησης και ο αριθμός προσλήψεων για το 2022-23

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση