Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στατιστικά απορριφθέντων Προκήρυξης 3ΕΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Στατιστικά απορριφθέντων Προκήρυξης 3ΕΑ: Από τον Προσωρινό Πίνακα απορριπτέων της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019 – Ενστάσεις από 21 Νοεμβρίου 2019 έως και την 2η Δεκεμβρίου 2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00.

Στατιστικά απορριφθέντων Προκήρυξης 3ΕΑ

Του εκλεκτού φίλου και συναδέλφου Βασίλη Χριστινάκη Μαθηματικού, Διευθυντή του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Ρόδου

Επί συνόλου 2592 απορριπτέων για την έκδοση προσωρινών πινάκων κατάταξης της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019 είχαμε ανά αιτιολογία απόρριψης τα παρακάτω δεδομένα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η μη καταβολή παραβόλου αποτελεί από μόνη της ή και σε συνδυασμό με κάτι άλλο την μεγαλύτερη αιτία απόρριψης συνολικά 1212 υποψηφίων δηλαδή το 46,76% του συνόλου των απορριπτέων το οποίο, ως ποσοστό, ταυτίζεται σχεδόν με αυτό της προκήρυξης 2ΕΑ/2019 (46,69%).

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ 1183 45.64%
001, 002, 003, 004, 006, 007, 008 1038 40.05%
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΟΠΣΥΔ 101 3.90%
ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΙΤΛΟΥ, 001, 002, 003, 004 84 3.24%
001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008 74 2.85%
ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΙΤΛΟΥ, 006, 007, 008 40 1.54%
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΟΠΣΥΔ, ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ 28 1.08%
ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΙΤΛΟΥ, 001, 002, 003, 004, 006, 007, 008 22 0.85%
ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΙΤΛΟΥ 10 0.39%
ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ, 001, 002, 003, 004 6 0.23%
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 2 0.08%
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ 1 0.04%
ΕΛΛΕΙΨΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ 1 0.04%
ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΙΤΛΟΥ, 001, 002, 003, 004, 005 1 0.04%
ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ, 001, 002, 003, 004, 006, 007, 008 1 0.04%

 

           

Α/Α ΚΩΔΙΚΟΣ
001 Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής (ΚΩΔ: 001)
002 Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής (ΚΩΔ: 002)
003 Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής (ΚΩΔ: 003)
004 Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην ΕΑΕ (ΚΩΔ: 004)
005 Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των ανωτέρω, η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται επιπροσθέτως με πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική
Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία» (ΚΩΔ: 005)
006 Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από ΑΕΙ ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών (ΚΩΔ: 006)
007 Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) στην ΕΑΕ, (ΚΩΔ: 007)
008 Εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω (ΚΩΔ: 008)

 

Βασίλης Χριστινάκης

_______________________

Δείτε ακόμη

Προσωρινοί Πίνακες 3ΕΑ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Νόμος 4638/2019: Αρθρο 28 η διάταξη για τις Οργανικές Θέσεις στα Τμήματα Ενταξης
Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα

   ____________________

Πριν φύγετε

Ζαχαράκη στη Λαμία: Ιανουάριο νόμος για επιλογή στελεχών-Δομές-Αξιολόγηση
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply