Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στέγαση ΕΕΕΕΚ Αθηνών: Συνάντηση για εύρεση άμεσης λύσης με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στέγαση ΕΕΕΕΚ Αθηνών: Συνάντηση για εύρεση άμεσης λύσης με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Δια Βίου Μάθησης κύριο Χαρλαύτη Παναγιώτη-Πάρη.

Στέγαση ΕΕΕΕΚ Αθηνών

Ανακοίνωση

Αίτημα με θέμα την προσωρινή στέγαση και ανέγερση του νέου Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΕΕΕΚ) Αθηνών – Συνάντηση για εύρεση άμεσης λύσης!

Ύστερα από αίτημα του Συλλόγου μονίμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής (ΠΑΣΥΔΕΕΑ), πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Δια Βίου Μάθησης κύριο Χαρλαύτη Παναγιώτη – Πάρη.

Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ο εκπρόσωπος μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής κύριος Σταματάκος Γεώργιος, εκπρόσωποι των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων ΑΜΕΑ (Σύλλογος 6ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, Σύλλογος 9ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, Σύλλογος 10ο Δημοτικού Ειδικού Σχολείου και εκπρόσωποι από το ΕΕΕΕΚ και ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγάλεω.

Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε δόθηκε βαρύτητα στο φλέγον ζήτημα της ανάγκης εύρεσης κατάλληλου κτιρίου που θα στεγάζει το ΕΕΕΕΚ Αθηνών, του οποίου η λειτουργία έχει εγκριθεί από το 2018, αλλά ακόμη παραμένει εκτός λειτουργίας!

Όπως γνωστοποιήθηκε στον Αντιδήμαρχο, η απουσία ύπαρξης ΕΕΕΕΚ στο κέντρο της Αθήνας δημιουργεί σωρεία προβλημάτων καθώς μαθητές που διαμένουν σε κοντινές περιοχές είναι αναγκασμένοι να μετακινούνται καθημερινά διανύοντας μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις σε άλλες κατάλληλες για τους ίδιους σχολικές μονάδες όπως αυτή του Αιγάλεω, Ηρακλείου, Αγίου Δημητρίου ή του Περιστερίου.

Όπως έγινε σαφές, αυτό δεν βοηθάει τόσο τα παιδιά με σοβαρές νευρολογικές διαταραχές, – αφού εξαντλούνται και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα- όσο και τα ΕΕΕΕΚ που αναγκάζονται να λειτουργήσουν με υπεράριθμους μαθητές (έως και 70%), γεγονός που αναπόφευκτα επηρεάζει αρνητικά και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Τέλος, έγινε αναφορά στα μεγάλα έξοδα μετακίνησης από και προς τις σχολικές μονάδες των μαθητών, οι οποίες καλύπτονται από το κράτος. Για τους παραπάνω λόγους κρίνεται επιτακτική η ανάγκη εύρεσης κτιρίου που θα λειτουργήσει άμεσα για τους μαθητές μας, μέχρι την κατασκευή ενός σύγχρονου, που θα είναι σε θέση να καλύπτει τις ανάγκες τους! Ως εκπαιδευτικοί ειδικοί αγωγής παραμένουμε στο πλευρό των γονέων και στηρίζουμε το θεμελιώδες και αναφαίρετο δικαίωμα για παροχή κατάλληλης εκπαίδευσης στους πολίτες του κράτους!!

Ο,τιδήποτε άλλο συνιστά παραβίαση του άρθρου 21 του Συντάγματος περί «Προστασίας οικογένειας, γάμου, μητρότητας και παιδικής ηλικίας, δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες).

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντιδήμαρχο Παιδείας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Δια Βίου Μάθησης κύριο Χαρλαύτη Παναγιώτη – Πάρη, που έδειξε ενδιαφέρον και ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας για άμεση συνάντηση και εύρεση λύσης, και του ευχόμαστε καλή και δημιουργική θητεία!!

Δείτε σχετικά

Λειτουργία ΕΕΕΕΚ Αθήνας: Τι απάντησε το Υπουργείο Παιδείας για το ζήτημα της στέγασής του 

Καθυστέρηση στη λειτουργία ΕΕΕΕΚ Αθήνας: Κατατέθηκε Επερώτηση στη Βουλή 

Δείτε επίσης

Οι βασικοί άξονες του Ψηφιακού Σχολείου: Παρουσιάζονται από τον Κ. Μητσοτάκη και από τον Κ. Πιερρακάκη

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply