Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στελέχωση ΚΕΔΑΣΥ: Στη Βουλή οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Φυσικών ΠΕ.04.01 Ειδικής Αγωγής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στελέχωση ΚΕΔΑΣΥ: Στη Βουλή οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Φυσικών ΠΕ.04.01 Ειδικής Αγωγής, από τη Βουλευτή Σ. Ασημακοπούλου.

Στη Βουλή κατέθεσε Ερώτηση η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου, αναφορικά με την πρόσληψη μόνον τριών (3) αναπληρωτών Φυσικών «Π.Ε.04.01» Ειδικής Αγωγής στα ΚΕΔΑΣΥ, το 2021-22, γεγονός το οποίο από τους υποψήφιους αναπληρωτές του κλάδου θεωρείται ως κατάφορη αδικία, άνιση μεταχείριση και εσφαλμένη εφαρμογή του νόμου 4823/2021, όσον αφορά στην στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ.

Ακολουθεί η Ερώτηση
ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 24/06/2022

Της: Σοφίας – Χάιδως Ασημακοπούλου, Βουλευτού Β΄ Πειραιά

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Εσφαλμένη εφαρμογή του νόμου όσον αφορά στην στελέχωση των “ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.”»

Κυρία Υπουργέ,

Οι αναπληρωτές Φυσικοί «Π.Ε.04.01» Ειδικής Αγωγής, με αφορμή τις προσλήψεις αναπληρωτών, καταγγέλλουν εσφαλμένη εφαρμογή του νόμου 4823/2021, όσον αφορά στην στελέχωση των «ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.».

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 15, του νόμου 4823/2021, αναφέρεται ότι:

«Για τη στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) υφίστανται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων χίλιες εκατόν είκοσι (1.120) θέσεις προσωπικού, οι οποίες κατανέμονται σε κλάδους ως εξής: α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60 ή ΠΕ61): ενενήντα πέντε (95) θέσεις,αβ) Δασκάλων (ΠΕ70 ή ΠΕ71): εκατόν εξήντα εννέα (169) θέσεις, από τις οποίες δύο (2) πληρούνται από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, αγ) Φιλολόγων (ΠΕ02): εκατόν τρεις (103) θέσεις, αδ) Μαθηματικών (ΠΕ03) ή Φυσικών Επιστημών (ΠΕ04): σαράντα επτά (47) θέσεις».

Όμως, από τις 47 προβλεπόμενες προσλήψεις αναπληρωτών Μαθηματικών (ΠΕ03) ή Φυσικών Επιστημών (ΠΕ04) εντός των Υπηρεσιών «ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.», την σχολική χρονιά 2021-2022, μόνο τρεις αφορούσαν στον κλάδο των Φυσικών Επιστημών («ΠΕ04»), γεγονός που από τους υποψήφιους αναπληρωτές του κλάδου θεωρείται ως κατάφορη αδικία και άνιση μεταχείριση.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Με ποιο σκεπτικό έγιναν οι ως άνω προσλήψεις με την μη προβλεπόμενη αναλογία που αναφέρουμε στο ανωτέρω κείμενό μας;

2. Προτίθεσθε, κατά τη νέα σχολική χρονιά, να εφαρμόσετε μια αναλογία προσλήψεων που δεν θα αδικεί κανέναν από τους δύο κλάδους αυτής της ομάδας των εκπαιδευτικών («ΠΕ03» και «ΠΕ04» της Ε.Α.Ε.), όπως προκύπτει και από το σκεπτικό του νόμου 4823/2021;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Δείτε επίσης

Απαραίτητη η δημιουργία ΕΕΕΕΚ στην Α’ Δ.Δ.Ε. Αθήνας: Ερώτηση στη Βουλή 

Ερώτηση στη Βουλή για τα ΚΕΠΕΑ: Αποκλεισμός από Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ-ανανέωση εξοπλισμού-χρηματοδότηση 

ΟΠΣΥΔ-Φάκελοι υποψηφίων: Δεν θα είναι διαθέσιμοι για προεπισκόπηση στοιχείων έως 05.07.2022

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση