Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στήριξη ΔΟΕ στην ΟΙΕΛΕ και στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στήριξη ΔΟΕ στην ΟΙΕΛΕ και στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς – Ζητά να ξεκινήσει διάλογος για το νομοσχέδιο, χωρίς προαπαιτούμενα από μηδενική βάση.

Στήριξη ΔΟΕ στην ΟΙΕΛΕ

Με επιστολή της προς την ΟΙΕΛΕ και τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε., το Δ.Σ. της ΔΟΕ εκφράζει τη στήριξη και συμπαράσταση “στον δίκαιο αγώνα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και της ΟΙΕΛΕ που βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα ακραίο, μονομερές σχέδιο νόμου”.

Δείτε το έγγραφο της ΔΟΕ

Αθήνα 17/7/2020

Αρ. Πρωτ. 793

Προς

1. την Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

2.τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Στήριξη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στην Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. και στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ εκφράζει τη συμπαράστασή του στον δίκαιο αγώνα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. που βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα ακραίο, μονομερές σχέδιο νόμου το οποίο:

  • Υποβαθμίζει την παρεχόμενη εκπαίδευση στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια
  • Διαλύει τις εργασιακές σχέσεις των συναδέλφων μας με τις ελεύθερες, αναιτιολόγητες απολύσεις, τη βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, την απόσυρση κάθε εποπτείας του Υπουργείου Παιδείας που μοιραία θα οδηγήσει σε όξυνση της «μαύρης» εργασίας
  • Θέτει μείζον θέμα νομιμότητας της έκδοσης των τίτλων σπουδών, άρα και της ισονομίας ανάμεσα σε όλους τους μαθητές
  • Εισάγει παραθεσμικές διαδικασίες τιμωρητικής αξιολόγησης
  • Νομιμοποιεί την παραπαιδεία μέσα στο επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα
Είναι προφανές ότι

από την ψήφιση του νομοσχεδίου για την ιδιωτική εκπαίδευση δεν ευνοείται το δημόσιο συμφέρον, η κοινωνία, οι μαθητές ή οι εργαζόμενοι, αλλά μόνο οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων. Φοβούμαστε, ωστόσο, ότι η εξυπηρέτηση των εργοδοτικών αιτημάτων δεν αποτελεί τη μοναδική στόχευση του σχεδίου νόμου.

Η πρωτοβουλία της Υπουργού Παιδείας

ενδέχεται να αποτελεί «λαγό» για ανάλογες δυσμενείς ρυθμίσεις σε ολόκληρο τον χώρο της εκπαίδευσης με στόχο να υποβαθμιστεί το δημόσιο σχολείο και ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε αυτό.

Απαιτούμε

από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να αποσύρει άμεσα το απαράδεκτο αυτό νομοσχέδιο που αποτελεί «δώρο» στους σχολάρχες και πλήγμα στον χώρο της Παιδείας.

Ζητάμε

να ξεκινήσει διάλογος χωρίς προαπαιτούμενα, από μηδενική βάση, με τη συμμετοχή και των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς θα πρέπει να συζητηθούν ζητήματα της νομιμότητας των εκδιδόμενων τίτλων σπουδών από τα ιδιωτικά σχολεία και της επανεξέτασης του τρόπου πιστοποίησης των μαθητών τους, ώστε να διαφυλαχθεί η διαφάνεια και να προστατευθεί το 94% του μαθητικού δυναμικού της χώρας, το οποίο φοιτά στα δημόσια σχολεία.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

στηρίζει όλες τις αγωνιστικές δράσεις της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. και καλεί το σύνολο των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να σταθεί αγωνιστικά στο πλευρό των συναδέλφων μας της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Δείτε επίσης

Διαβούλευση νομοσχεδίου ιδιωτικής εκπαίδευσης
Eclass-Ηλεκτρονική σχολική τάξη: Οδηγίες προς εκπαιδευτικούς για σχ. χρονιά 2020-21 από το ΠΣΔ
Πρόσκληση χορήγησης άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση